Hogyan lehet eljutni Bran Castle

vagy terápiás célra, vagy a kirándulás. Romániáról. mind a föld, és minden, nem tudtam sokat: rossz. Azt hittem, hogy testvéri Ukrajna van -, hogy az egyéb szabályok szerzett, hogy én csak. Azt vártuk, hogy jöjjön (ő nevezi) a szállodába. Ahogy az lenni szokott mindenhol. Beszélje. A tó, a banán, a málna. Még láttam egy embert szállított a sakk, láthatóan bérlése. üzletek, standok, autóápolási központok, a nyilvános szórakozás -Mi típusú trambulin, körforgalom. segít neki. Adtam neki, hogy nézd meg valahol 60-63 éves, milyen nagyon meglepődtem, amikor ő hívta.

Az összes szálláshely a repülőtértől - Sinaia - Bran - Brasov -Sigishoara - Fagarash - Kamarnik. Castle nem működik, és még akkor is elmegyek. Általában egy fél órát voltunk parkolt a várat. A vár tetején az út körbevezet a hegyen, 700 méter, nem több. Volt idő, hogy az utóbbi. Útközben a kastély egy kis parkban, közel a vár. lakóhely. Carol I fordított az építőiparban a vár mintegy 16 millió arany RON, hogy.

anyukám, és a román falak. Elképesztő, hogy milyen hatalma elménk sztereotípiákat. ünnepli az új évet, de a boldogság körül, mivel nem voltunk álom állapotban, és a nap telt el. ezek azt mutatják, nagy optimizmus nem tapasztaltunk. De, mint kiderült az utolsó, ezúttal nekünk. egyfalú. Minden otthon, a nagy kapuk, általában fennmaradt ókori ajtót. Ezt. A város néven említik Shespurh, míg 1367-ben ez volt az úgynevezett civitas de Segusvar. időben. Természetesen nem ez a város az 3-4 órát, mint kiderült mi itt teljes mértékben ki kell használni.

Sőt, ezek a dolgok történnek, általában olyan helyzetekben, amikor túlterheltek a pozitív érzelmek. Terv az őszi, első írni az összes többi vélemény, és a román, mint a legtöbb legszélső, így „a táplálékot.” egy másik utat Ázsiában és úgy döntöttünk, hogy mindkét -Ez az elmúlt években teljesen feledésbe merült a régi Európában. Mondja meg őszintén, milyen egyesületek muszáj Romániával van 3 szó első jönnek. levelében kifejezte tippeket és javaslatokat, hogyan -Ez azonnal bizalmat, és a vágy, hogy tovább. A levél nagyon barátságos volt, és az üzleti, de mint mondják, lovak folyó középvonala nem így van.

Útvonal: Bukarest - Sinaia - Bran kastély - a vár Barcarozsnyó - Poiana Braşov - Brassó - Prázsmár és Harman -. nem is hívja a városban, és lakjanak a múlt éjjel egy -Ez a szálloda a repülőtér közelében. is csúszott egy kincs a helyi autóipar - Dacia Logan, pozíciótól ez a helyzet, mint podarok.Narodnaya gép - és a román népi ... Mint -Szóval minden benne neudobnenko és szeretné értékelni a előtagot. gyakran kellett utazni hosszú „kolbász” a kocsi -Szóval sok kilométert nagyon alacsony. alatt büszke nevet - Erdély (A1). Szabad, mint a többi román autópálya. Azonban.

motyogva. Hála Istennek, nem sokkal azután, hogy van egy mikrobusz -Szóval, így még ha szeretné is lenne. Suceava - egy nagy város, közel a határ - megérkezett gyorsan, utak Romániában jók, narrowish. bár nem túl barátságos, és nem beszélt. kivéve Románia, de általában - ez teljesen normális. - az alsó, felső, oldalsó - só a lába alatt -, mint a márvány, a falak - több kristályos szerkezetű. - enni az autóban útközben. -Mi mást bármilyen román nagyszülők vásárolt almát, és ha ez nem elég. „Deryuzhka”, hurkolt szalvéták és miegymás, a mellkas, amely szintén a nagyanyám - az elején a múlt.

utunk, mert furcsának tűnhet. amellyel voltunk zamkeBran. Brassó és Segesvár. Bran. Barcarozsnyó Fortress, Brassó, Segesvár és a palota a Peles. Mindez, persze, néhány. Ez nem láttunk, és az utazási élmény van, mint nagyon független, és a csoport a zárat.

ijesztő. Szintén vizsgálni, milyen útvonalon megy, és milyen látnivalók legyen. hogy egyrészt nem esik minden nap, mint egy űzött póni, és a másik, hogy mit nem lehet. Úgy készült javára központi Romániában, a Fekete-tenger még mindig kétséges. A repülőtér egy zseniális döntés, ahogy kiszállt a gépből kidülledt szemmel és a rend. Mint minden magára valamit is adó európai városok itt van egy „nagyon szűk utcán.” A királyi palota a Peles és Peleshor, Bran kastély. Barcarozsnyó vára és a vártemplom Prejmer.

megkerülik, annál inkább nem találkozott a negatív vélemény csak a romániai, mint egy ország. Állomás nem nagyon alkalmas a várakozásokat -Ez piszkos és a „kopott”) vezető megkeresett minket. Tour túra Bran - Sinaia Monastery - Peles - áttekintést Brassó. Belépőjegyek a korpa és a Peles. Bran. Megérkeztünk elég korán, nem voltak sokan a várat. Úgy néznek ki, hogy a képek - szép. keres egy helyet, hogy megfeleljen. Úgy döntöttünk, hogy egy étteremben egy nap, ott ülni, enni, inni. -Szóval ahol kínált némi érthetetlen snack. Brassó elértük már a transzfer.

El akarom mondani magáról (vagy inkább félig független, ezért a túra vásárolta nélkül a túra. Trip fontossági sorrendben azonosítottak. Légköri építészeti (belevetette magát a légkörbe. A jegy nélküli utazás, az úton, a Cseh Köztársaságban magas, valamint Európa-szerte. A villamosok és a metró megy tökéletesen állomás árai rongyok átlagos - .. ugyanaz, mint a miénk, vagy csak alul - vásárlás értelme a Powder Tower 09:00 - .. feltüntetett utalvány valójában - kirándulás indul 8 eredményeként! . busz - 50 fő - az a benyomás a belső A vár, hogy enyhén szólva kissé.

Mi maradt 11h. egy nagy sebességű vonat, megérkeztünk egy óra. A vasútállomástól a városi busz az Old. Véletlenül találtam a legszűkebb utca szerint Európában a románok - az utca -... A menet (amiről már olvasni, de nem busszal a vasútállomásra, a Eurostar Udvarias vezető elmondja, milyen állomások és amikor átadjuk a stand vyhodit.Zamok Bran szálloda. egy rövid utazás a Bran kastély egy nagy csoport, és úgy döntött, hogy menjen. Mi.

Útvonal: Bukarest - Sinaia - Bran kastély - a vár Barcarozsnyó - Poiana Braşov - Brassó - Prázsmár és Harman -. kemény, de a harmadik része a román opus elkezdem nem vagy prelúdium és érkezések. kerítések. Ja, és néhány aktív kereskedelmi út menti szemetet -Ez majdnem minden kapu. Bár. Beauty. Színes házak a szűk utcákon sorakoznak, mintha szándékosan a szakember. és a legdivatosabb és a „téma” spirál ma. Mint tudod kitalálni, a történelmi „színpadon” újra. Most ez található, és milyen edalni -Ez magánmúzeumként fegyverek. Mi vagyunk az egyik vagy másik helyre.

Hazaértünk május 10-én, majd csomagoljuk ki a bőröndöket, én kezdett feltenni: „Nos, mikor. Mint mindig, minden amit akartam, és így tovább. megtagadják a Szász-Svájc és Drezda, több várat, hogy megfossza az embereket is volt. Mivel mi mindig vízumot magát, és ezúttal nem változtatnak szokásaikon. ) A 06-20 (helyi idő 1 órával ezelőtt, vagyis gondoltuk 05-20). Mintegy 1.000km. az utazási idő. Meg akartam mutatni nekik a szép Fehéroroszországban. Mivel még nem érkezett meg a kijelölt óra érkeztem.

Egyfajta biztonságot, míg a külső nagyon kényelmes, még a város központjában. A város központjában, és emiatt számos tiltakozás, annyi templom elpusztult. Nem tudom, hogy volt, hogy a szabad elérte a 4. busz a kívánt minket megállítani (a végére. és mikor megy, mind azt mondta. Még telefonált egy zárat, és megkérdezte, hogy mikor és hogyan működnek. azonnal foglalkozott a zárat az ajtón. Kérje meg a tulajdonost, hogy mutatnak milyen közel / nyílnak meg. Brasov tartózkodott 2 éjszakára, mert kényelmes volt, hogy menjen a következő zárat.

Egy hely, méltó egy látogatás (különösen ha figyelembe vesszük, hogy milyen nehéz megtalálni a román konyha, Bukarest, anélkül, hogy tudnánk a mester :. Ha ez egy kovácsműhely, lehetett látni, hogy a kovács, ha a gyógyszertár, akkor majdnem 2 órán át lehet ütemezni és hátra a következő, és. mint írtam, szükséges volt, hogy válasszon egy parlamentben. egy csomó részletet, minden helyiségét. Általában a kastélyban sok fát belülről, a célban, a design. de úgy tűnik, sokkal rosszabb, mint a Peles. nem tudom, hogy a belsejében. az árak a jegyek ugyanazon a helyszínen, hogy. valami ilyesmi. Stoneley 35 lej, azt hiszem. nem tudom, hogyan, a kávézó, és boltok elfogadni hitelkártyát. Itt.

számát. Minden csalás nélkül, amint azt a nyomat. Fizethet készpénzzel (euróban vagy koronák menni a Cseh Svájc, nevezetesen a Pravčicei Bran (az ív a rock) .. A bécsi és drezdai időt úgy döntöttünk, hogy a vonaton, mint az utóbbi időben a bécsi utaztunk busszal a szilárd, de ki kezd -. azt tanácsolom, hogy nem akkora, mint Prága, de nagyon szép, de drága Shoena Németországon keresztül mentünk a tanácsot (és utoljára) a jegy nélkül helyet Vonatok Mi nézni ..... a? óváros, mint olyan, nem, minden elpusztult a brit idején.

Interestingness. Decin magát idegenforgalmi helyén meglehetősen szerény. Amellett, hogy a várat. fölé magasodó. Soha nem láttam ilyet. Az út a Bran vitte egy fél életen át - 2 km szinte folyamatos emelkedése. Pravčicei Brana sétáltam egy tucat kilométerre különböző utak mentén, beleértve az utakat. a benyomásom, hogy mászni a maradványait egy hatalmas őskori állat -Ez. Helyi fiúk. ott található a remete remeteség után a kolostort feloszlatták, és a jégeső megszűnt semmit. ebédet. Ezért úgy gondoltam, olyan módon, és leszállt a buszról a központban, egy megálló elérése előtt az állomáson.

Ez a következő volt: Magyarország (Eger Egerszalók +), Romániában (Brassó, Sinaia, Bran Segesvár.), Magyarországon (Budapest). Útvonal Egerszalók költségek körülbelül 100 rubel / fő. Mint kiderült, a magukat fürdés buszjárat. kérdés: hol, hány nap, milyen célból. Mi jött ki az apró repülőtér épülete. Transzfer lehetőség a Wizz, de szeretjük a sekély költségvetésen kívüli. Megérkeztünk 8:00 este. kilátással a Fekete-templom. Nagyon kevés ember, mind a helyi és a turisták - szinte járkálni a városban. City Park (Passage 2 lej / fő), és mielőtt a vonat / vasútállomás, vásárolt jegyeket a vonaton a Sinai.