Roi roas és Romi megtudjuk különböztetni és számolni a számok

Röviden ROI (Return on Investment) - mutató, amely megmutatja a nyereségesség vagy jövedelmezőségének egy adott beruházás százalékában mért. De abban az esetben leple arbitrazhnikov ROI, gyakran beszélünk ROAS rekordot.

A különbség ROAS és ROI

ROAS = profit RK / RK költségek


ROI = (bevétel - költség) / költség x 100%

Azaz, ugyanazt a példát, ROI lesz egyenlő = (15 * 700 -5000) / 5000 * 100 = 110%. Elfogadom, ez a szám úgy néz ki, sokkal inkább lehangoló a háttérben 210% ROAS.

Sokan még mindig nem látja a különbséget ezek a mutatók, de a megértés helyes ROAS teljesítményét ROI mentheti kampánya a negatív dinamika és a veszteség a pénzt.
A pontosabb megértése jelen szemléltető például egy asztal.


Egészen egyszerűen, ha ROAS - 200%, ez azt jelenti, hogy minden egység feltételes költött pénzt szerzett 2 standard egységek és ROAS - 50% azt jelenti, hogy meg tudja-e vissza csak a fele az egységek és a munka veszteséggel.

Ha a ROI nem működik

Összegezve

Azt mondhatjuk, hogy a megértése a lényeg, és segít kijavítani számítások rasperdelyat a költségvetést, és feladja beruházással a non-profit kampányokat. Azt is érdemes megjegyezni hibákat mutató ROI, hiszen a képlet nem veszi figyelembe az összes üzleti kiadások a kampány során. Azonban a változás dinamikája - objektív mércéje. A lényeg az, hogy ez pozitív, valamint a sikereket a munkájában! Minden ROMI 1000%!

Külföldi tapasztalat: hogy 50 dolcsi egy nap FB-játékok, nem csinált semmit

Olvasd 6 perc →

MyTarget hozzáadott számlálókat a személyes szekrény

Olvassa el, és 2 perc alatt →

Kevesebb megkérdőjelezi Sergey Tsvetaev, teremtő és ovner Publer

Egyesek azt mondják, hogy ő volt a közvetlen leszármazottja Tsvetaeva és hogy ő volt az, aki égett 3.000.000 liter bourbon Kentucky. Csak azt tudjuk, hogy az ő neve Szergej és megalkotta Publer. És mégis, ő szereti édességet és azt akarja, Porsche Panamera.

Olvassa 22 percig →