Fishing on a Finn-öböl

„Bárki, ha ő fog tartani legalább egy napot egy horgászbotot a folyó vagy tó, ha bőven belélegezni a virágillat, hallani peresvist madarak és kurlykane daruk, látja a sötét vízben, bronzból vagy ezüstös fényű nagy halak, ha végül úgy érzi, rugalmassági futó legvékonyabb damil csengetést, akkor majd sokáig emlékezni ezen a napon, mint az egyik legboldogabb nap az életemben. " (CG Paustovsky)

Ezen a hétvégén nem tervezi, hogy menjen horgászni. Szombaton, a barátaink meghívott minket a ház, és én elfogadtam a tényt, hogy a halászati ​​nem megyek. De tárgyaláson, hogy a tervek szerint az indulás órájában a nap úgy döntött, hogy nem tudtam menni valahol messze. Eszembe jutott, hogy az előző nap felhívtam Boris, és megtudta, hogy mi a tervem.

Ezen a nyáron Boria, sem nem tudja, hogy menjen végig egy halászati ​​út. Így elhatároztam, hogy meghívja őt, hogy tegyen egy kirándulást mentén a Finn-öböl. Ellenőrizze a tervezett munka végeztével azonnal, így a dolgok és kezelése Feltöltöttem több csütörtök este. Boris jött a metró a helye a munkám, és költöztünk, hogy elhagyja a várost.

Ilshat megtanulják, hogy már összegyűjtött a horgászat, aztán úgy döntött, hogy velünk, ezért kellett, hogy vegye föl. Gear vett nem sok, mert tudtuk, hogy megyünk csak reggelig.

Megérkeztünk a helyszínre körülbelül 08:00, gyorsan szivattyúzzák a hajó és a víztömeg. Mivel hárman ugyanazon a hajón fogni kényelmetlen, Borja kérte, hogy dobja őt a kő, és célunk, hogy a keresési Ilshat sügér. Boris, egy sziklán ült, fogott úszó rúd a féreg, és elkezdtünk kísérletezni, hogy lesz, mint a sügér. Az időjárás tökéletes volt, lehetett napozni, de a hullám nem volt kicsi. A növekedést a szélsebesség egy pár darabot, nehéz kijutni a rekeszbe.

Fishing on a Finn-öböl

A víz szintje az Öböl esett valahol a mérő, míg a nyár elején, egyértelmű volt a nyomvonalat a fölé magasodó a vízből. És a parton, ahol én lebegett egy hajón, akkor menjen gyalog. Tina érezte a szagát messziről.

Szoros kapcsolatot vitorlás két halászok, elfogták őket a pályán. Van ez a módszer nem túl vonzó, így rögzítve, és elkezdte, hogy megpróbálja elkapni az ehető rágógumi. Ezt a módszert teszteltük az általunk sokszor ezeken a helyeken, és nem adnak rossz eredményeket.

Színe és alakja a gumi is döntött, hogy nem véletlenül. Ismételten kísérleteznek, úgy találta, hogy működik a legjobban az, hogy lehetőséget.

Fishing on a Finn-öböl

Először is, mi van, nem messze attól a helytől, ahol a halászok értékes szomszédok és láttam, hogy hogyan voltak poklovki. De mi van ezen a ponton poklovok nem történik meg, és úgy döntöttünk, hogy úszni egy másik helyre, közelebb a parthoz. Eddig úszott egy új helyre, Ilshat felveszem a ólomhal, amelyen utoljára fogtam egy csukát. Úszott a partra mintegy ötven méterre Ilshat csalogatni podvis kis sügér.

Úgy döntöttünk, hogy hagyja abba ezt a helyet, és elkapni a gumi. Peck azonnal megkezdődik, de ez bonyolítja az a tény, hogy minden harmadik dobás történt zökkenőmentesen. És a halászat vált edzés árukapcsolás horgokat. Nem akar mozogni, mert a hierarchia sügér ezen a helyen.

Megszakította szinte minden csalit, így egy pár darab reggel megpróbáltam tenni Ilshat rendes ráz fej és egy szilikon twister. Poklovok kisebb volt, de ennek ellenére, csipegető sügér. Megkínzott kötözésre fogaskerék, csak dobta a csalit, közel a hajót, szinte plumb és poklovki is történt. Sajnos, most ez korán sötétedik, és a nap közeledett a horizonton. Mi volt, hogy összegyűjtse a parton. Halászok, akik plied öböl, még lebegett a partra.

Fishing on a Finn-öböl

Meglepő, akkor is, ha a nap továbbra is csipegessék sügér. Emlékeztem, hogy Boria valószínűleg nem fogja látni az úszó ilyen sötétben. És mentünk neki, hogy őt a partra.

Borya addigra fogott egy pár kis sügér, keszeg a száz gramm. Második keszeg nőnek nagyobbra nem nézd meg a kő. Sietve elfelejtettük a nettó az autóban, vegye fel a tisztességes trófeát pár méter nem valós nélkül Socko.

Elég sötét volt, amikor elértük a partot. Volt, hogy egy sátorban a fényszórók. Bármi drag csónakot a partra felfüggesztette közvetlenül a víz. Körülöttünk volt homok mindenhol, de úgy döntöttünk, hogy húzza az autó jobb a víz.

Fishing on a Finn-öböl

Alvás nem volt sok, így gyorsan megvacsoráztunk kása melegítjük gáztűzhely, ittam kávét és az alvást.

A polchetvortogo Boris kiszállt a sátor, és elkezdte szidni minket, elalszik az egész délelőtt csípős.

Ébredjen nem akarja, annál, hogy még sötét volt, kint. Megvan a sátorból elején az ötödik. Boris már készített nekünk kávét, és töltött egy termosz. Gyorsan kellett reggelit és kihajózott horgászni.

Fishing on a Finn-öböl

Boris visszament a kő, már felfegyverkezve lepkehálót, ahogy hajóztunk a következő öbölben keresni sügér. Ebben öbölben mindig fogni sügér télen. De abban a pillanatban nem volt túl sekély. Régi hajó, földelt, ne feledje, hogy Boris még eredeti formájában, idén tavasszal költözött a vihar. Most van a közepén az öböl.

Úszni az öbölben napkelte előtt, akkor Ilshat fogott egy pár ülőrudak. Horgászat bonyolult nagy mennyiségű iszap a vízben. Amikor kiküldetés sár tapadt az áru és a csali. Crankbaits és lemezjátszó nem működtek. Napfelkelte után, úgy döntöttünk, hogy úszni a hely, ahol a halászati ​​tegnap.

Megkerülte a hely, ahol a kifogott tegnap, meg kell próbálni ezt a módszert. Azonban, könnyezés már a csalit, odament a másik. Minden tartozék néz, a fő vezetéket nyakkendő forgatható karabinerrel, gyorsan cserélhető szerszám csalogatni vagy pergetett. Ezután teszünk egy nehezék „Cheburashka” Tíz gramm monofil és a póráz. Póráz hossza körülbelül hetven centiméter, és ofszet horog csali.

Fishing on a Finn-öböl

Mivel a dolgozók csali felett, kellett használni egy kicsit más, ez is még rosszabb, de működött.

Catch néhány tucat sügér, mentünk Bor, hogy tudja, hogyan csinál. Hamarosan már hazamenni. Boria találtunk elégedett, az azt jelenti, keszeg pontozott. Miután fogása egy pár ülőrudak mellett a kő, amelyen ült Borya, mentünk a partra.

Net Borja vett nem volt hiábavaló. A délelőtt folyamán, nem számítva a kis dolgokat elkapta a másik hat keszeg és egy képtelen volt lépést tartani Socko, ki a horgot.

Fishing on a Finn-öböl

Két keszeg húzta szinte egy kiló, míg a fennmaradó hétszáz gramm.

Trophy basszus, még nem fogott, de akkor jönnek vissza, és mi továbbra is vadásznak rá.

Aztán majd a hajót, és gyorsan kővé, mert ott van csak homok.

Fishing on a Finn-öböl

Ez nálunk nézett. Körül a homok, és nem igazán vezetni egy normális autót. Sok az autót a pályán, és menjen gyalog mintegy kétszáz méterre az öböl. De ez többnyire nyaraló, nem halászok.

Tizenegy órakor mentünk haza. Minden elégedettek voltak a halászat és a füstölt sügér, bár kicsi szétszórt, mint a magvak az országban a barátokkal.

Keszeg a Finn-öböl

Fishing on a Finn-öböl
Keresés sügér a Finn-öböl. Sudak a Finn-öböl. Második forduló. Gubbasztott a Finn-öböl. Mormyshka