A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Ismét Abházia és nevezetességeit. A harmadik napon mentünk tó Riza. Vettünk jegyet városnéző busz - 1300 rubel fejenként, a finálé a falu Lykhny az abház ünnepe. Mint általában, vettünk egy túra közvetlenül a rácsra a szállodában. Kisbusz „Mercedes” megérkezett a szálloda 11 órakor. tele volt a 2/3. A bekarikázott New Athos, ő kapta a turisták 14 ülőhely! Ahhoz, hogy együtt, ültünk az utolsó sor. És a „varázsa” a helyi utakat vissza érezte sokkal erősebb, mint J

Én vagyok a vezető a kisbusz

Ő szolgált idegenvezetővel - egy csinos, fiatal lány és az abház egy fiatal vezető. A feladatokat sikerült a „kiváló”! Útmutató egészen mondani nemcsak a látnivalókról találkozott az úton, hanem az élet és a kultúra az emberek. Tőle tudtuk meg, hogy az abház Búza helyett növekszik a kukorica (a ültetvény társkereső körülbelül minden falu) és a babot. Elmondta még, hogy mit készítsen ellátását a téli (hoztuk a faluba, és megmutatta a pincében konzerv zöldségek és gyümölcsök tartalék). Boldogan válaszolt kérdéseinkre, és egyértelmű volt, hogy nem volt közömbös, hogy a benyomás marad nekünk Abházia.

Csak azt akarom mondani, hogy maga az út a New Athos Riza tó (ez 85 km.) Egyes területeken - külön, valami rendkívüli, a túra!

A város Gudauta (mintegy 16 km-re), majd vezette a modern autópálya ritkán fordul, részben bélelt mentén a Fekete-tenger partján. Élveztük a táj, a végtelen kék tenger napsütéses napon. De a legérdekesebb epizódjait utunk kezdődött, amikor elköltöztünk a hídon át a gyors hegyi folyó Bzyb és fordítsa meg a jel-tó Riza. A táj óriási változásokon ment keresztül az ablakokat. A jobb és bal oldali volt magas sziklákról. Mi vezetett a völgybe, alján a folyó, és futott Bzyb. Az út mentén többnyire ágyban, hemzseg az éles kanyarokat, emelkedőket, szűk helyeken.

Maiden Tears Waterfall

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Az első pont az érdeklődés a módja, hogy a tó Riza

Az első megálló volt a vízesés kislányos könnyei. Őszintén szólva, én nem lenyűgözött vele. Nehéz megnevezni egy vízesés több száz vékony áramló alacsony szikla hideg, tiszta (mint szakadás!) - a víz. De itt egy csomó szalagok, hogy a hölgyek minden korosztály kötve a bokrok közelében egy vízesés, és kívánj. Meghallgattuk és szép legenda egy fiatal lány, akinek szerető és egy gonosz boszorkány. A legfontosabb dolog, emlékszem: ezek a könnyek évezredeken át, és ezek végtelen.

hegy méhes

Következő állomásunk az állam méhes, több sorban kaptárak amelyeket fekszik az út mellett.

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Sorok csalánkiütés jellemző az út tó Rizza

Kóstoló méhészeti termékek

Ezután egy idős abház olvasható egy rövid előadást az italokat, amelyek készek méz: alkoholmentes mézbor, mézes Chachi erős sört. Mindez azt kapcsolódik a hagyományok, a hegymászók, a hosszú élettartam és az egészségügyi ellátásokra. ízű ilyen ital volt rendezve, amelynek során a lánya éberen figyel rám, úgyhogy nem kóstolta a 65 fokos Chachi. De nem ittam 12 éves, így könnyen adja fel egy kis adag alkoholt. És annak érdekében, hogy ne veszítse el a szemét a vendégszerető abházok képet ez az ember, azt mondta, hogy ez nem szeszély, és a jelenlegi életmód. Ismét a sok turista a csoportban vásárolt műanyag palackok alkoholos és alkoholmentes italok. A méhek repkedtek nekünk nagyon. Leültek minket a kezét, arcát és egyéb veszélyeztetett testrész, de senki sem volt fájt. Annak ellenére, hogy polegchavshy pénztárca, a stop mi tetszett.

kék tó

Miután méhes először hozta a vacsorát a nyári szabadtéri kávézó „Jay” finom kaukázusi konyha található puszpáng lesu.Nash vacsora szerény mértékű volt, mert a közelmúltig azt feszes és finom reggeli: saláta, sótűrő, a második hal hajdina és KHACHAPURI (egy finom sajtos pite). Hiányzott a 800 rubelt három. Útközben a Kék-tó, mentünk már a felfüggesztés híd gyors vizű hegyi folyó, de nem állt meg. Az útmutató azt mondta, hogy ez az a hely, meglátogatjuk a visszavezető utat. Látnivalók - Kék-tó. Idegenvezetőnk előre figyelmeztetni a molesztálás, a helyi emberek, akik felajánlották borkóstoló, vagy egy képet a vadon élő madarak és állatok. Minden szolgáltatás kifizetése, és a félreértések elkerülése végett, akkor jobb, ha figyelmen kívül hagyja őket.

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Itt a turisták biztosan megáll

kő táska

Nem messze Blue Lake, csak miután egy meglehetősen hosszú alagút, belépett a festői kanyonban, hogy a vakvezető úgynevezett „kő bag” vagy Yupsharskih kanyon.

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Egy izgalmas út utazás a tó Riza bejáratától indul a kanyon Yupsharskih

Us tette hatalmas benyomást. Hatalmas sziklák, több száz méter magas, nagyon közel vannak egymáshoz. A földszinten szürkületben uralkodik, és a tetején a sziklához nőnek box-fák, a moha és a borostyán, amely a nap úgy néz ki, hihetetlenül szép és fenséges. Egyrészt egy kicsit ijesztő a fenyegető nagy kő óriások, de a másik - egyszerűen finom! Itt tettünk egy csomó fotó, és találkozott az egyik a sok kirakodott helyiek, akik tartósan kínálja szolgáltatásait.

Veszélyes kanyarok, hegy szalagok

Innen az út vezet meredeken felfelé, tele vannak az ilyen részeket, amelyek egyszerűen lélegzetelállító. Útközben nyomódásakor jobb oldalán a sziklák, és a bal oldalon - a mélységbe, a mélység több tíz vagy akár több száz méter. A turisták ül a bal oldalon néha lesz nagyon ijesztő (különösen a vezető szándékosan nyomódnak a szakadék szélén), és a női akaratlan visítás ünnepelte a legveszélyesebb helyeken. A vezető megígérte nekünk, hogy a jobb oldalon túl kap részüket az adrenalin az úton vissza. Tanúsíthatom - a kisbusz a legveszélyesebb hely olyan közel a szakadék lovagolt, hogy az út szélén a helyéről, én még nem láttam!

Waterfall Férfi könnyek

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

A férfiak sokkal bőségesebben könnyek lányos könnyek

Nagyon közel van a bejáratnál, hogy a kő Férfi táska egy vízesés a könnyek. Ő hatással volt rám sokkal több, mint egy vízesés kislányos könnyei. Először is, sokkal erősebb vízsugár. Másodszor, van olyan magasságban, hogy az elején az őszi, a víz szinte lehetetlen látni. Tehát, ha az emberek sírni, ez az igazi.

tó Riza

Végül úgy tűnt, és a tó Riza, található a hegyek magasságban 950 m tengerszint feletti magasságban. Útmutatók kezd meggyőzni minket vezetni a további 200 rubelt, 5 kilométeres magasságban.

Lake Riza kezemen

Van egy megfigyelő fedélzeten nagyszerű kilátás nyílik a tóra és mellett található a vízesés Bird. A megfigyelő platform van egy autópálya a déli végén a tó, ahol lehet úszni (ha vannak kész) és a tejtermékek vízesés. De az első, a természet.

Lake Riza festői táj

Minden oldalról a tó magas hegyek veszik körül, melynek tetején látható az örök hó. Az útmutató hívta fel a figyelmet, hogy a hegygerincek sziluettek hasonlító sziluettek az alvó óriás. Azt mondta a legenda két testvér és egy nővére Ritsu szépség. A kilátás nyílik a tóra Riza egyszerűen lenyűgöző. A kombináció a kék ég, zöld növényzet, a magas hegyek, mély kék hegyi tó víz - felejthetetlen, egyedi, leírhatatlan! Gyönyörű, amit valaha láttam semmit. Minden vezetők hazánk, kezdve Sztálin és befejezve Gorbacsov, mindenképpen látogasson Riza tó pihenésre. Itt épült vissza a 30-as években szerény, a mai szabványoknak állam dacha. Úgy tűnik, hogy a Kreml Égiek sokat a természet szépségét tudni, alig várja, hogy jöjjön ide.

Fürdés előtt, megálltunk mell vízesés.

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Irina sziklák közelében egy vízesés Dairy

A talapzaton van egy csoportja hatalmas kövek Irina között a legbátrabb utazók, azonnal kapott egy tisztességes magasság, és Lena és én véletlenül oltja szomjúságot, tiszta hideg vízzel scooping marokkal egyenes. Azt felkapta mintegy 5-ször, és egy idő után kezdtem nagyon fáj gyomorpanaszok. Lena ivott kevesebbet, így ő szenvedett gyengébb. Körülbelül ez a vízesés az egyik legdinamikusabb kép.

A tóban Rizza

Én fürödni a tóban Rizza

Azt a víz a hideg nem tűnt, úgy tűnik, a nyári nap felmelegítette is. Az az érzésem, a hőmérséklet nem alacsonyabb, mint 12-14 fok. Voltam én hideg vizet öntünk a reggel, a műtét előtt gyakorló téli úszás, így a tó Ritza hajóztam legalább 10 percig, amelynek során a lányom, fotózni a memória.

Lake Riza fő megfigyelő fedélzeten

Visszafelé megálltunk a fő oldalon a tó északi Riza, ahol szívesen eszik fagylaltot. Ha szükséges, akkor élvezheti a finomságokat az abház konyha, de nem szabad elfelejtenünk, hogy az előttünk vár abház lakoma bőséges élelmiszer.

A kirándulás tó Riza a festői hegyek Abházia

Mi vagyunk a felfüggesztés híd a folyón Bzyp

Arról is megáll az ígéret egy függőhíd és átlépte a másik oldalon a folyó. Hátborzongató benyomás: az emberek a hídon egy csomó, bólintás tisztességes magasságban a folyó nagy. Itt egy kis díjat lehet, hogy a repülés a folyó fölött a kötelet „kerékpár” (bungee). Egy hangos kiáltás szállt Egyes nők, a férfiak valószínűleg gyáva. Az út mellett állt egy csoport abház, aki felajánlotta, hogy egy kaukázusi köpenyt, sapkáját, rögzítse a kardját, és a kép a memóriában.

Kóstoló a pincészet

Ismét Gudauta, ahol vettünk egy helyi borászatban (saját), amelyben mi volt a túra. Mi látható a pincében tároljuk a bort nagy hordókban és bevezették a sort a termelés. Összefoglalva, felajánlottuk kóstoló több mint 50 fajta! A borkereskedés. Ha valaki, hogy tetszett, lehet kapni itt.

abház ünnepe

Sajnos, az érkezési időpont az abház falu Lykhny úgy éreztem, nagyon is annyira személyes benyomások meglehetősen szűkös. Hallgattam a történet a vendégszerető tulajdonos a történelem az ő családi birtok, nézte a sírok ősei az udvaron a hatalmas, két vagy három szintes családi ház.

apai örökség

Mi vezetett egy nagy kert szőlő, datolyaszilva, citrusfélék, kivi és más gyümölcsfák. Akkor mindenki meghívást kapott a fészer a megrakott asztalok számos snack gyümölcsök és zöldségek, valamint a puliszka, bab, sajt. Amikor a turisták ültek (és ezzel egyidejűleg a fenti gazda az udvaron volt egy tucat autóbusz, beleértve a nagyon nagy), és már legeltette sok vendég, akik előttünk jártak, mi voltunk az utolsó, így a tulajdonos a birtok volt mindig velünk van. Pirítós kezdődött, minden öntött bort szolgálnak fel meleg ételt. Tudtam, hogy ki csak az elosztó kebab és elment az edző, mert úgy éreztem, nagyon gyenge emésztési.

Koncert után egy kiadós lakoma

Aztán ott volt egy hosszú show táncok, dalok, táncok.

Drumroll lezginka

Meghallgatás a dobolás lezginka, nem tudtam elviselni, és fokozatosan visszatért a vendégeket. Egyes orosz férfi volt elég részeg, de leginkább uralkodott az ünnepi szórakozást. Lányai, nem tudtam megtalálni, mivel nem volt több száz vendég. Az udvaron sokáig sötét volt. Végül a koncert véget ért, és mentünk a New Athos. A szállodai szoba mentünk reggel, és holminkat vártak minket alján szolgálatban. Ő segített, hogy egy taxit, és elmentünk Gagra. Tegnap este töltünk ott. Megérkeztünk Gagra éjfél után.