Minden fotó az útról

Reggel mi gyűlt össze a családi tanács (amennyire lehet „találkozni” a fürdőzés után az éjszakát együtt ugyanazon a gépen). Miután egy rövid beszélgetés úgy döntöttek, hogy maradnak Floridában a következő éjszaka, hogy megpróbálja újra a dob. Némi zavart okozott a sűrű alacsony felhők, elhúzódó ég széltől szélig, de a kérdés az időjárás vártunk végre, hogy megtudja, már Space Center.

Amikor megérkeztünk a dob helyén, az első dolog, Nat ment az információs központ, hogy megtudja, hogy mennek a dolgok a dob. A dolgok ugyanolyan után a tegnapi fiaskó - a start tervezett 04:15. Még az út Titusviiie Nath azt mondta, hogy jó lenne kipróbálni, hogy jegyet most elindítja a NASA Causeway, amire emlékszem, hogy milyen sebességgel a szétszórt ezeket a jegyeket, csak nevetett. Ennek ellenére, még mindig kérdezték jegyet a NASA Causeway a box office, ahol válaszul megvonta a vállát.

Itt meg kell elkalandozik, hogy megértsük, mi Nat mondta. Mint írtam az első részben. jegyek megfigyelni a dob, eladott két helyen: NASA Causeway és Űrközpont. A legjobb hely - NASA Causeway, de a jegyek, hogy egy nagy hátránya. Ez összefügg azzal a ténnyel, hogy ez a hely az úton, mely átfogja a lagúna úgynevezett Banana River. Mivel a lagúna és az út területén a Űrközpont és az ahhoz való hozzáférés csak akkor lehetséges, különleges kirándulás buszok, és hogy ezek a jegyek értékesítése. De hogy a buszon 2-3 órával a dob. Így, ha a start után törölték ember felszállt a buszok, ezek a jegyek elvesznek és újra az értékesítése. Aki elment a NASA Causeway, meg kell vásárolni jegyeket a második alkalommal, ha továbbra is szeretné, hogy nézd meg a start. Tegnap elindítása törölték 9 perc alatt. Persze, hogy az összes jegyet már felhasználták, és adtak el a második alkalommal. Ez az, és remélte Nat.

Nem hiszem, az ilyen dolgokat, és úgy gondolta, hogy minden séta a pontosítás kérdését a jegyeket - időpocsékolás. Mindegy, hogy érdeklődjön „extra jegy” a színház egy dühös észre. Így hagytam Nat és Júlia az információs kioszk, és elment, hogy a képek „Rocket Garden” abban a reményben, hogy kisüt a nap a felhők mögül, legalább egy pillanatra.

Utazás - az űrsikló indítása
Miután betérnek a rakétákat, mentem vissza, és megállapította, Nat Julia nincs információs kioszk, és a sorban a közművek osztály, ahol ők csak beszél a Space Center. Közelebb, hallottam csak a végén a beszélgetést. De több, mint hallotta, megdöbbentett, amit látott: Julia kezében három narancs jegy - azokat a jegyeket, amelyek által kibocsátott egy busz a hídon át a Banana folyó a NASA Causeway! Kiderült, hogy az információs pultnál azt tanácsolták, hogy lépjen kapcsolatba a közművek osztály, aki részt vett a végrehajtás és az eladatlan felesleg alakult ki a tegnapi lemondása a dob. Joy Majdnem elájultam láttára az egész sort. A hangulat egyáltalán azonnal emelkedett a magassága a tér, és könnyű szívvel, mentünk, hogy a Space Center.

Mindent átitatott való felkészülés jegyében a dob. Mielőtt a központ volt amerikai zászlók és az Endeavour űrsikló. A területen minden látogató volt díszítve a zászlók a küldetés STS-130. Kennedy Space Center - egy nagy és összetett. Talán valamikor később írok róla egy külön feljegyzésben, és most vissza a történet a dob Endeavour űrrepülőgép.

Kennedy Center órakor zár 17:30 érdekében, hogy indítsák újra, már 22:00 azok számára, akik jöttek nézni a transzfer dob. Buszok a NASA Causeway ment egy vagy két éjszaka. Mielőtt belépett feszített nagyon hosszú sorban az emberek a táskák, összecsukható székek és állványt. Mielőtt a busz bal további 3 órán keresztül, és úgy döntöttem, hogy a vándorolnak át az éjszakát Complex. A nagy füves mellett a „rakéta kert” lettek telepítve áll, és egy nagy képernyő, amelyen sugárzott a felkészülés elindítása Endeavour. Ezért elkezd nézni azokat, akik nem tudtak a NASA Causeway. A második helyet választották a rajongók a hely elindul, ott volt a gyepen a Shuttle Plaza (ahol áll egy narancs tartály), és a megjelölés „Komplex látogató Space Center. Kennedy. " Mindkét pázsit már kezdtek gyülekezni az emberek, zajlik, közel a kerítés, hogy jobban lássa a szárnyaló űrhajó. De, mint mondtam, nagyon bonyolult egy pad nem látható.

Utazás - az űrsikló indítása
11 ő már kezd össze mindazok, akik narancs jegyek NASA Causeway. Mi is csatlakozott ehhez a tarka-csoport, és telepedett le, így az aszfalt táska takaró. Ítélve a beszélgetések, a legtöbb ember körülöttünk voltak itt tegnap. Én váltottunk néhány szót az ellenőrök, könyvvizsgálók narancs jegyek, azt kérdezi, hogy a mai viszont összevethető tegnap.

- Még közel sem tetszik, hogy mi történt tegnap, - csóválta a fejét vezérlő. - Tegnap volt a tömeg többször is több, mint ma. Ez egyszerűen összehasonlíthatatlan.

A szomszédok egy időben, akivel beszéltem, megerősítette a szavakat a vezérlő. Megszakítása Start kiszűréséhez egy hatalmas számú ember. Valaki nem tudott jönni másodszor valaki adni a dob az éjszaka szombattól vasárnap, de nem tudta tölteni az éjszakát, vasárnaptól hétfő, valakinek meg kellett repülni haza. Eszembe jutott, hogy az elmúlt évben beszéltünk, hogy emberek, akik eljöttek, hogy a dob a legtávolabbi sarkából a tagállamok és akik kénytelenek voltak elhagyni semmi. Talán szerepet játszott az a tény, hogy ez történt vasárnap este amerikai bajnokság amerikai futball, és valaki úgy döntött, foci.

NASA Causeway

Utazás - az űrsikló indítása
At 1230 éjszaka kezdett felszállni a buszra. Nekem úgy tűnt, hogy több ezer ember gyűlt össze a sorban. De a szervezők tudták, hogy az üzleti és meglepő könnyedséggel manipulált emberi dékáramok minket a buszokon. Orange jegyet ténylegesen igénybe vett (nem a számítógép vizsgálata vonalkód), és cserébe kapott egy utalványt, amelyen írták, abban az esetben a lemondás a dob, akkor az utalvány vásárolni egy új jegyet.

És most mi vagyunk a magunk módján a Banana River. NASA Causeway - töltésen hossza több kilométer a Banana River. A legkeletibb részén a telepített lelátókat a nézők számára, de mentünk megállás nélkül. Úgy tűnik, ezen a területen volt fenntartva néhány más csoportban. Nyomda? NASA alkalmazottak és a látogatók a Komplex? A buszok rakodni közvetlenül a híd után, előtte a nagy sziget. Tér itt még nagyobb volt, mint a gyepen, a Space Center. Álltunk fű véletlenszerűen összecsukható szék ilyen „bezstulchikovyh” látogató, mint mi. Ezeknek az összege székek, természetesen közel sem lett kialakítva a vendégek számára, de ez elég volt azok számára, akik jöttek az első busz. Mi könnyen vette a helyet, nagyon kötelet, hogy korlátozza a hozzáférést a vizet. Mert kötél elhagyta a halom a Banana River, és így tovább. További nyúlt az éjszaka, az éjszaka egy hatalmas fehér gyöngyház csillogó Endeavour készen áll az indulásra.

Ez a fajta egyszerűen összehasonlíthatatlan azzal, amit láttunk származó Titusville. Még ha a dob törölték megint én akkor is örülök, hogy láthattam: az űrsikló és narancs tartály olyan hatalmas és nagy, hogy még távolságból hat mérföld jól látható szabad szemmel. Néz a tíz-szemüveg, úgy tűnt, hogy lehet elérni, és érintse meg ezt a ragyogó fehér autó. A levegő a víz fölött, habozott, és fáj, hogy egy tökéletes képet a shuttle elindítása. Szerint a becslések objektív fókusztávolsága 400 mm elegendő volt a kezdete a forgatás. Vettem egy pár kép a tele X1.4, amelyik 560mm, de kivette a telekonverter lőni magát futtatni.

Föld feletti vzmetayutsya füstfelhő és gőz. Rákattintok a kamera ravaszt, és a tárgy elveszíti a fókuszt. Fényképek indítani, nem fogunk. Minden űrkikötőbe elárasztják a világos sárga és narancssárga. A hang az ugródeszkát a gyep 30 másodperc. A csendet a füst egy tüzes farok emelkedik transzfert. A látvány egészen szürreális. Söpör át a tömeg általános ujjongás kiabál az öröm és megfullad a kis méh rakéta motor ordít, végül hengerelt, hogy a víz. Endeavour űrrepülőgép küldött utolsó előtti utat a Nemzetközi Űrállomásra.

Mivel én voltam mérges magamra, amiért nem tudja kikapcsolni az autofókusz! Egész úton vissza a Banana folyó a Space Center, ültem, mintha transzban gonosz. Én még mindig dühös, és nagyon ideges. Az egyetlen dolog, konzolok nekem -, hogy még mindig képesek voltak látni az egyik utolsó öt kezdődik ott, hol még mindig látta a saját szememmel. A fotó kezdet. Nos, a NASA még mindig jobb képeket. A lényeg az, hogy ott voltunk.