Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

kattintson érték - ez a maximum összeget, amelyet hajlandó fizetni egy kattintásért. Például, ha vásárolni üstök $ 200, eladni a $ 300, az átalakítás kattan értékesítés akkor 1%, akkor az érték kattintottak akkor értéke 1% * (300 $ -200 $) = 1 $.

Ne tévesszük össze az érték egy kattintással a kattintásokért (CPC). Az érték per click szinte mindig magasabb, általában több alkalommal.

Az átlagos értéke egy kattintás lehet kiszámítani, hogy a kattintások száma az árrés. Margin - a különbség a forgalom és a változó költségek (kivéve a közvetlen költségek).

Ha úgy gondolja, LTV (élettartam értéke az ügyfél), akkor helyette margin szükség a formula, hogy helyettesítse az aggregált LTV megszerzett ügyfelek.

Például, van egy saját fodrász üzlet. hajfestés akkor kell 100 $ 10 $ a változó költségek (a költség a festék a haj). Átlagosan egy ügyfél nem rendelkezik 3 hajfestés számára „élet” (és akkor megváltoztatja a fodrász). Szerezze ügyfél LTV = 3 * (100 $ -10 $) = 270 $.

Ha vásárolt 1000 kattintás, amit hozott 5 ügyfelek. A halmozott LTV = 5 * $ 270 = $ 1,350. Az érték per click $ 1350 / $ 1000 = 1,35.

Figyeljük meg, hogy kiszámítjuk az átlagos érték per click helyett értéke per click egyes kulcsszavakra. A legegyszerűbb esetben az értéke kattintás tekinthető azonos, és megegyezik az átlagos értékét kattintással. Vannak azonban fejlettebb technikák.

X-módszer

Tegyük fel, hogy van két kulcsszavak chaynik` volt 1400 kattintás és `vásárolni chaynik` volt 600 kattintást. Az átlagos érték per click $ 1. Tapasztalataink szerint az átalakítás a második legfontosabb, hogy legyen 1,5-szer nagyobb, mint az első. Jelöljük az értéke egy kattintás az első kulcsot, mint egy X, majd a második érték egyenlő 1.5X.

visszafordulási arány

Minden kulcsszó hozza egy bizonyos hányadát junk forgalom. Ez vagy véletlen kattintásokat. A részesedése ezek a felhasználók lehet becsülni a visszafordulási arány. Ha a felhasználó nem megy a második oldalt az oldal fog számítani, mint a kudarc. A visszafordulási arány a meghibásodások száma osztva a kattintások száma.

Nem kell junk kattintásokat, így az értéke hiba, feltesszük nulla.

Ha a felhasználó nem számít a hiba, úgy véljük, hogy az esemény „nem adom fel”. A események száma lehet képlettel számítottuk ki: Pokazatel_otkazov * chislo_klikov.

Ha feltételezzük, hogy „nincs elutasítás” átalakítás, akkor mi a probléma csökken értékének meghatározása egy kattintás nélküli konverziók valószínűsége (lásd. A következő fejezet). Szabadidőmben Konverzióoptimalizáló (Bid-Expert) végre ezt a módszert, hogy a bid-Expert is használja azokat, akik még nem állította be a konverziókövetést.

Ha van egy pálya konverzió, de nincs követési ellenőrzések (az áruk értéke vásárolt).

A értékét az átváltási kulcsszó lehet a következő három módon:

klikk érték számítható egyszerűen megszorozva a valószínűsége az átalakítás értéke

Annak a valószínűsége, konverziós

Felhívjuk figyelmét, hogy a valószínűsége, hogy a konverziós arány konverzió két nagy különbség. Például ha van egy 1 0-klikk és konverziók, a sebesség nulla, de ez nem jelenti azt, hogy a konverziós valószínűséget is nulla, és soha senki nem fogja alakítani.

Két egyszerű módja, hogy értékelje a valószínűsége átalakítás:

  • Ezzel az eszközzel működik a CSV-fájlok
  • Összefogása révén puha (ez a módszer kevésbé pontos)
    • Hagyja az átlagos konverziós a webhely m
    • Score = konverziós (átalakítási + 1) / (1 + kattintás / m)
    • például, az átlagos konverziós webhelyről m = 1%, y kulcsszavak voltak 300 kattintás és 2 konverzió. Score = (2 + 1) / (300 + 1 / m) = 3/400 = 0,75%

Tegyük fel, hogy van 10 kulcsszó:

  • Mentse az adatokat egy csv
  • Mi megy ez a típus
  • fájl hozzáadása
  • válasszon oszlopok
  • Kapunk az előrejelzés, amely letölthető a CSV:

Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

A _Predict oszlop - valószínűségi becslés átalakítás. Szorozzuk ezt a számot a konverziós érték ($ 50), és szerezzen becsült értékének kattintással. Például, az érték egy kattintással az első oldali oszlop 0,7688% * $ 50 = $ 0.38

Többféle konverziók

Ha több célkitűzésre (konverzió típus) meg kell számítani az értékét egy kattintással valamennyi gól, majd megállapítják:

Például, van két fajta konverzió: a hívások és kitölti a visszajelzést űrlapot a weboldalon (a továbbiakban: a javaslat)

  • adott:
    • 10 hívás
    • 30 pályázat
    • A hívások megkaptuk 1000 $ árrés
    • A megrendelések 1500 $ árrés
  • Úgy véljük:
    • Hívjon Value = $ 1000/10 = 100 $
    • Alkalmazás érték = 1500 $ / 30 = 50 $

Nézzük 3 kulcsszavak:

Ha konverziókövetést használ, és ellenőrzi őket (a költség a vásárolt áru).

Először is ki kell számítani az árrés részesedése a forgalom. Ez, durván szólva, a százalékos árrést.

Kiszámításához kulcsszó konverziós árrés kétféleképpen:

  • Azt feltételezi, hogy minden kulcsot azonos árrés
  • regressziós és kiszámítja a függőség aránya az árrés ár (erről később)

Ahhoz, hogy az értéke egy kattintás kell szorozni három számot:

  • Annak a valószínűsége, konverziós
  • Várható ellenőrzése (erről később)
  • share árrés

várható érkezési

Várható ellenőrzés és az átlagos számla két nagy különbség. Mivel a valószínűsége átalakítás és annak index. Például ha volt eladó egy csekket 100 $, ez nem jelenti azt, hogy az ellenőrzés minden ugyanazon a gombon lesz egyenlő 100 $.

Becsüljük meg a várt ellenőrzés a következők lehetnek:

  • egy - az átlagos számla egy kulcsfontosságú
  • N - ellenőrzések száma (Conversion) írtunk
  • A - az átlagos számla webhelyről
  • s - fokú egyesítése. Például 2. Minél több, annál több adat átlagolni kell kulcsokat.

Hagyja az átlagos csekket a helyszínen $ 100 szerint a legfontosabb adatokat a táblázatban. A mértéke egyesítésével (ek) által kiválasztott egyenlő 2.

Hozzáadottértékadó-elszámolásra a legtöbb esetben részesedés értékét kattintás elég 1.18. Akkor is, ha az egyszerűsített nalooblazheniya rendszer, és nem egy adó alanya. Elvégre Yandex adó megfizetésére, és frissítse a számla Direct 100 rubelt kell fizetni 118 rubelt.

kivételek:

  • Ukrajnában, az áfa mértéke 20%. Ahhoz, hogy osztoznak 1,18 és 1,20.
  • Kazahsztánban ÁFA = 12%. Megosztani 1,18 és 1,12.
  • Saját ingyenes optimalizáló alapértelmezett konverziós Bid-Expert figyelembe veszi az áfa az Orosz Föderáció, Ukrajna és Kazahsztán a stratégia a „maximális profit”. Tehát megosztani semmit nem szükséges.
  • Ha adóügyi illetőséggel Belarusz:
    • Amennyiben Ön nem a HÉA-(Ön egyszerűsített adózás). Ossza semmit nem szükséges.
    • Ha egy adó alanya. Osszuk el 1.20.
    • Ha a stratégia a „maximális profit” a Bid-Expert, akkor is törölje az „figyelembe veszi az áfát.”

Egyéb adók:

  • Ha az egyszerűsített adórendszer, és akkor kell fizetni adót a forgalom, hogy az adó vonatkozik a változó költségek és levonják a fennmaradó mozgástér számításában.
  • Vám és jövedéki adó is alkalmazni kell a változó költségeket.
  • Egyéb adók (jövedelem, személyi jövedelemadó, az engedélyeket) nem kell figyelembe venni.

Az egyik korábbi cikkek, azt mutatja, hogy a maximális profit a stratégia „blokkban a legalacsonyabb áron” (a továbbiakban MC) érhető el, ha az arány a kulcsszó megközelítőleg egyenlő:

Például, ha egy speciális elhelyezés CTR 10%, és a garancia - 1%, K = 10, és az optimális aránya közelítőleg egyenlő ((10-1) / 10) * 0,9 = * tsennost_klika tsennost_klika.

Bent a Művelet részben VCG-aukció, akkor az optimális mértéke kattintás értékét. A blokkok között működik régi aukció GSP. Ezért az optimális arány egy stratégia „maximális rendelkezésre álló helyzetben” valahol a kettő között, és körülbelül egyenlő:

Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

Például, ha K = 10. Az optimális arány 95% -a az kattintással.

Hogyan számoljuk ki a K

Ide Direct postafiók kampányt és kattintson a „kapcsolati Statisztikák az összes kampány

Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

Kattintson a Report Wizard

Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

  • Kiválasztása egy hosszabb időszak
  • Helyébe a csoport „nap” a „kiválasztott időszakban”.
  • Add a pipa a „platform típus” és a „helyzet”
  • Célszerű felvenni a szűrő: Piac> name = Yandex

Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

  • Keresés + speciális elhelyezési adat spetsa
  • Keresés + egyéb adatok garancia

Hogyan számoljuk ki az egyes kattintások értékét, blog a hirdetések kontextus

Továbbra is csak szaporodnak 0,9515 értékének egy kattintás, és megkapjuk az árak.