Ez nehezen kivitelezhető egy éjszaka alatt járja be Európát busszal

Lehet, hogy tényleg jobb, hogy korlátozzák Prága vonattal?

Elmentem Prága vonattal való belépése előtt a schengeni térségbe. Szintén nem a cukor, még ifjúkorában években.
Coupe apró, nem pedig, három keskeny polc, zsúfoltak be egy normál autó magassága (ahol csak két illik ránk). Leülni - meg kell tisztítani a középső polcon, és a tér csak annyi, hogy hazudik. Felmászni a legmagasabb polcra, kívánatos, hogy egy jó atlétikai képzés és a rugalmasság. Titán forró víz a kocsiban van, és megy nagyon jól. Amikor a kocsi „változás cipő” az európai pályán, és úgy tűnik, hogy csak ott a fehérorosz-lengyel határon, WC-k, bocs, öt órán át nem nyílik meg. Ez egyébként is egy teszt :))
Horoshego- ezek vagy a WC-ket, csak egy álom a polgárok, tiszták voltak, és nagyon tágas, valamint az autó körül, a vonaton megint nem volt gond a folyosón határellenőrzés, nincs sorban állás, senki ürítik, stb Minden határőrök nagyon kedvesek voltak. Az egyetlen dolog - Prága, jöttünk hét órakor reggel, éjfélkor, illetve ezt megelőzően boldog esemény (vagy inkább két órát éjszaka, majd újabb öt óra reggel) keltünk az őrök.

Röviden, akkor megesküdtem, hogy soha többé nem utaznak külföldre vonattal. Tartja a szavát, nem nehéz, mint arról az áthelyezés emlékezni.

Talán jobb, ha bírja a repülés Európába oda-vissza.

1. Én 10 évvel ezelőtt utazott Hamburg Párizsba busszal. Azóta a buszt, én ütött ki a listát a lehetséges számomra.
2. Az elmúlt évben, az motiválta, hogy a vonat Budapestre és vissza. 40 óra. Két éjszaka határon. Visszafelé szánakozva nézett az utasok szomszédos autó Velence-Moszkva :))

És hogyan megy Hamburg Párizsba. 10-11 órán át.
Azt perezzhali tavalyi Párizs-Brüsszel busszal, majd Brugge -Amsterdam mind perezda négy órán keresztül, fárasztó, de ez volt a délutáni és az EU, de egyedül utaztam nélkül csoportok. Emlékszem, a második lépés én is szerettem a lelkipásztori képek vidéki Holland nagyon)))

Nyolc évvel ezelőtt, mentünk pihenni a Krímben busszal, tőlünk megy sutki.Nam volt 20 éve a farka, azaz a. fiatalok voltunk, és kevés a pénz.

Elmentünk a Krím St. Petersburg. Majdnem két nap, két éjszaka határán, bár lovaglás egy rekeszbe, én idén a „pihenő” hulladék, szörnyű volt!
Rendszeresen utazik Finnországba busszal tart 6-16 óráig. És hogy nincs poggyász, nem terhelt ekskursionka, és nem különösebben feszült érkezéskor, és nyilvánvalóvá vált, hogy elkerüljék az ilyen örömöket, ez túl nehéz, akkor chesslovo hét nem elég mozogni.

Belochka [ingyenes regisztráció] [05.03.10 13:54:36] IP: 93.84.168 *.

Az első utazás busszal a Moszkva Lengyelország berlini Parizh.Vot soha nem fogom elfelejteni. Teszt így a vizsgálatot.

A Cseh Köztársaságban van busz túrák nincsenek éjszakai utazások: vonattal Moszkvából Brest, majd átültetett a busz. De minden esetben szem előtt tartani, hogy a mozgó Lengyelországon keresztül lesz mintegy 700 km, t.e.fakticheski tennie minden nap két vagy három megálló. Lehet annyira, hogy tartsa a barátnőd, rosszul szállítja a buszok?

Vannak általános szabályok, hogy megkönnyítsék a hosszú távú utazásra buszok. Például nem viselnek szűk ruházat (farmer), mert ha a hosszú ülés erősen duzzadt lábak, hogy nem egyszerű gyakorló, hogy normalizálja a vérkeringést (forgassa a lábát hajlítsa és kiegyenesedik láb, stb), biztos, hogy szálljon le a buszról a megállók, hogy nyúlik a lábát, és egy kis friss levegőt.
Tól mozgásszervi betegség - igen - speciális eszközzel, de én nem is tudom, mi, ha valaki nagyon rossz lépés buszok. Alig megingott, és a buszok, általában jó hozzáállás, de a végén a túra én nagyon hányingere. Feltételezhető, hogy a felhalmozódott fáradtság.

kitti,
amely busztársaság akarsz menni?

Tavaly mentünk Párizs - Barcelona - Párizs busszal (szakosodott társaság medugorodnih irányban Európában). Költözése után „ott” zareklis utazni az ilyen típusú közlekedés.
Száll valaki Moszkva - Habarovszk 8 órán repülőgépen? Ez az, amikor ülsz, és nem tudom, hogy hol nyúlik a lábam, masszázs a háton, és hogy a feje alatt :)))) Szóval buszok éjszaka sokkal rosszabb - közelebb állnak, ez nem igazán aludni, vagy beszerezhető nagy nehezen. Reggel mind tört ki a busz, egy új városban, és te is, nem akarok menni valahova, és valamit nézni, mert azok az erők nincsenek jelen, és nincs vágy, és egyáltalán semmi :))

A pályán megáll 3-4 alkalommal az útvonal benzinkutak, kisebb szupermarketek kekszet és szóda, nyilvános illemhelyek, kávé, műanyag poharakban. És az egész komor arcok, akik olyanok, mint te százszor megbánta, hogy úgy döntött, egy busz :)) nincsenek tájak, mert a) a legtöbb utat sötét lesz, és b) autópályák fekszenek a városoktól távol, szép helyen, csak azokon a területeken a katicabogarak))

Az előnyök csak akkor mentheti, a szállást (éjszaka az úton). Ez minden, amit gondol.
Most áthelyezni vagy vonattal vagy repülővel. A vonatok egy kicsit drágább, de sokkal kényelmesebb. Repülőgép ma más, van egy nagyon olcsó avikompanii olcsóbb buszok és vonatok.

És még emlékeznek - a visszavezető utat a Barcelona a mi buszvezetők voltak temperamentumos spanyol, aki majdnem jött fúj velünk, mert azt akartuk, hogy első helyen (ezek általában több kényelmes, hová tegye a lábát). Mindkét első ember pimaszul válaszolt kérdéseinkre, majd kiabálni kezdett, tombolni, annak bizonyítására, hogy ezek a helyek már foglaltak valaki, de üres volt. Szinte rendeztek verekedés egy busz, a többi utas engedelmes nagyon hosszú nézett ferde szemmel minket majd :)) És a vezetők nem volt hajlandó menni, amíg nem felszabadítani ezeket a helyeket. Ez volt az az út közepén, valahol Spanyolország és Franciaország között. ))
Tájékoztatásul - ebben busztársaság amikor jegyvásárlás üléseket nem rögzítették, azaz, akkor minden joguk megvan, hogy választani tetszett a busz ülés.
Általában mi egy könnyű sokk e transzferek és a buszok az éjszaka több, nem, nem.

Busszal lehet menni, ha a lépés 4 óra maximum. Mentünk a Párizs-Brüsszel (délután), ez elég elviselhető. Az alvás nem szükséges, akkor chat, majszol dió és nézni a tehenek a legelőn)))

Ide ízlés kérdése, idő idő nem szükséges, a legtöbb vezető normális, és nem vagyok ellene az elvet, buszok, a szokásos közlekedési eszközök. De tényleg nem ad tanácsot az éjszakát.

Sowa [ingyenes regisztráció] [12.03.10 15:26:21] IP: 217.119.19 *.

Úgy tűnik számomra, mint egy buszos túra. Én nem olyan jó, ne szóródjon) My turné nélkül éjszakai kereszteződések, de ragadtunk határán Fehéroroszország, a szálloda késő éjjel érkeztünk, de aludtam jól a buszon, és a fennmaradó két órakor a szállodában. Úgy éreztem, jó! És a gazdag programot. Szóval azt akarom, hogy menjen el, de a hasonló gondolkodású emberek vannak, akik nem szeretik a buszok.

Laim [ingyenes regisztráció] [12.03.10 15:34:02] IP: 178.176.151. *

Nem, nem te egyedül :) Én is szerettem! Bár túl, volt, ahol nincsenek éjszakai utazások :)

De ha egy barátja nem tűri Kitty buszokkal, majd IMHO nem is gondol a jobb éjszakai utazások!
Általában, mint valami buta tanácsot repülő, amikor azt írta, hogy topikstarter pánik félnek tőlük.