Kusadasi és környéke, a tapasztalatok megosztása

Minden látogató Kusadasi, meg kell tudni, hogy három mágikus szó: Ephesus, Didyma, Miletus. Ez az, ahol ez szükséges. Mivel mindhárom oldalak által lefedett egynapos túra (kínálnak száz ügynökségek a városban), akkor az volt, hogy Kusadasi töltheti másik napon is, két, talán három. Ezek egy, kettő, esetleg három napig, akkor lehet menni a strandok, amelyek egy kicsit távolabb a den, ami Kusadasi is. A strandok nagyon jó, menj dolmushi.

Akkor biztosan nyúlik a kognitív része, és megteszi, mondjuk, egy túra Ephesus egy fél nap, vagy akár egy nap. Meg kell nyújtani.

Az emlékirat - a legrosszabb teljesül a törökök Kusadasi. Mivel a legrosszabb az orosz Szocsi, és a legrosszabb a Thaisz Pattaya.

Tény, hogy máshol ebben a pokoli és nem található.

Mindazonáltal három gyönyörű ősi megjelenésű, párosulva a jó strandok, hogy a látogatás Kusadasi teljesen helyénvaló.

_________________
Mi, a farkasok nem nyafog, mint a sakálok, és ugatni, mint a kutyák. Mi üvöltött, így terror az egész erdő.

Megérkeztünk 2 nappal ezelőtt onnan.
Mi. éppen ellenkezőleg, az a benyomás nagyon pozitív. Korábban néhány évvel ezelőtt, pihent Alanya, nem tetszik.
És Kusadasi minden fény. Laktunk egy városi szálloda (SOZER). Mi sokat utazott a környéken egy dolmus és buszok. Minden vendégszerető, barátságos. Magyarázza, hogyan lehet valahol. Tudva, hogy Oroszországban kevesen vannak, akik pihenni - csak beszéljen mindenki a mi primitív angol. A megértés mindig megtalálható.

Hogyan lehet eljutni Ephesus Kusadasi.
Ephesus nagyon drága, 40 líra, így a kártya fizeti ki.
Hallgattam körülbelül Efes egy audio guide, 20 fontot.
Mintegy őrült hőség, azt hiszem, ez nem olyan ijesztő. Persze, hogy meleg van, de a hőség teljesen normális. Ez volt a 35 fok, de néztem egy fél órán és a markolat láb (mintegy 3 km) Selçuk elérte.

Elmentünk a múzeum Camlik mozdonyok (15 perc alatt megy, hogyan juthatunk 4 líra), nagyon boldog volt, hogy a múzeum egyedülálló az egykori raktárban. most mindent, mindenhol lehet zalest, bejárat 5 líra.

Többször járt a Dilek nemzeti park (Milli Park), utazás 7 líra, belépés 4.5. Tiszta tenger, hegyek, fenyvesek, a normál infrastruktúra kabinok és WC, vaddisznó néha szaladjon. A tartalék hatalmas, de a strandok, sok kilométernyi útvonal nyomon követett mutatókat a kanyon és más érdekes. Mi nem megy, mert volt a palák és ditom.Na strand kávézó - a árszint látható a fotón, akkor nem is olyan szörnyű.

Ők is nagyon kényelmes utazni Kusadasi Pamukkale, mentünk egyedül 3 napon át. Bilety.Tam vásárolt a busz állomás egy nagy vétel „Pamukkale” megközelítés, állapítsa meg a vágy, hogy menjen, vegyél egy jegyet (37 líra vagy 36, nem emlékszem, mert vásárolt 2 felnőtt + 1 gyerek egyáltalán elhagyta 103 líra egyirányú). Az ajánlat csak vásárolni vissza jegyeket és udvariasan figyelmeztetett, hogy olcsóbb lenne. Azt nem volt hajlandó, mert Nem tudtam, hogy az inverz dat.Bilety jobb, hogy előre, így nem javasoljuk, mert. Helyek a szezonban nem lehet elég. Bus Class „Közép”, komfortnyy..Vyezd hogy 8-45 úton körülbelül 3,5 óra. Útközben megálltunk Selcuk, volt több utast. Pour ingyenes kávé, tea, víz, kóla, osztogatnak a cookie-kat, cupcakes. Az utasok között 99% külföldi és helyi turisták volt 2.
Pamukkale számos irodában a különböző cégek, bezárják. A busz mellett a „Pamukkale”, azonnal kínál vásárolni menettérti (van 2 járat, mint a 12-00 és 16-00, 16-00 vettem kiderült, hogy egy kicsit olcsóbb -. 99 líra három).
Mi maradt 2 éjszaka a hotel „Uyum”, $ 50 éjszaka reggelivel. Megvacsoráztunk ugyanazon a helyen (a szokásos török ​​büfé, 15 líra felnőtteknek és 10 lírás gyerekek.) A helyszín kiváló, az interneten vannak vélemények.