Athén - Delphi - hogyan juthatunk el oda autóval, vonattal vagy busszal, távolság és idő

Delphi van a listán a helyeken, ahol ez szükséges, hogy menjen, amikor meglátogatja Görögországban. A húgom és én úgy döntöttünk, hogy nem hagyja ki a lehetőséget, hogy ez az ősi város és odamentem. Mint kiderült, ha azt szeretnénk, egy utat Delphi, Athén, akkor könnyen fel egy nap.

busszal

Athénból Delphi folyamatosan közlekedik busz. Találtam két menetrendek, és azt mondják, melyik helyesebb, nehéz. Általában a menetrendek nem alapvető különbségek. Az első busz indul kb 07:00. További mozgása időköz körülbelül két óra. Az utolsó busz irányába Delphi küldött 20:30. Az út lesz három órán keresztül.

Buszok felé Delph térni buszpályaudvar B található Liossion Street, 260. Akkor ide busszal №024 (belvárosától) vagy H93 (a repülőtér). A buszok körülbelül 20 percenként kora reggeltől késő estig.

mennyi

Ami a kibocsátási ár, a jegy Delphi érdemes 16,40 euró.

ahol vásárolni

Egyes járatok jegyek megvásárolhatók az interneten honlapján a hordozó KTEL Fokidas. Továbbá, ha azt szeretnénk, akkor jegyet a box office autóbusz. Mivel járatok sok elég, egy speciális teltházas jegyek nincs üres hely, és majdnem mindig van.

autóval

Ha az idő nagyon korlátozott, vagy ahogy hívni kívánt, és látni a más látnivaló, akkor egyszerűen bérelhet autót, és tegyen egy kirándulást rajta. A távolság a városok 180 km, de ha szükséges, akkor az utazás lehet határozni egy nap alatt.

Az út mentén fut az autópálya E75, és a Castro kerületben kell balra az útra №48.

Része az útdíj, de az utazási költségek autópályán Görögországban nincs különösebben találatot a pénztárca. Sokkal költségesebb autót bérelni - a legolcsóbb megoldás, amit találtam, többet ér, mint 90 euró egy nap, majd a feltétellel, hogy a kocsit akkor is Athénban.

Azt is drága Görögország áll a benzin - 1,47 euró egy liter üzemanyag.

Get Delphi athéni ez csak akkor lehetséges, két módja van: autóval vagy busszal. Sajnos, a vasúti szolgáltatás az országban kidolgozott nem a legjobb módja, és a Delphi ága soha nem feküdt.

A húgom és én elmentem Delphi busszal. Szállítás Görögországban egy új, modern, így semmilyen kellemetlenséget az út nem hozott.

Journey - a legnagyobb szenvedély, semmi nem szeretem csinálni, hogyan kell megismerni új helyeket. A barátom megosztott egy szenvedély, és így megyünk kirándulni együtt. Szeretném látni, mint számos országban és városban, mint lehetséges. Nos, az egyik legszínesebb és emlékezetes szívünkben hagyott Görögországban. Mentünk Athén. és már látott ahhoz, teljes mértékben a saját kultúráját, úgy döntöttünk, hogy menjen a Delphi, ami alaposan tanulmányozta a különböző útvonalakat, amelyek szeretnék megosztani.

Athens és Delphi busszal

Ami engem illet, a busz a legolcsóbb módja az utazásnak, de nem is igényel további sikkasztás a benzin, és lehetővé teszi, hogy aludni, ha az utazás zajlik kora reggel elindultunk. Nem volt, hogy tanulmányozza a térképet, hogy kövesse minden kanyart és fordulót a gép, de csak azért, hogy nézzen körül, és fotózni tájat. Athénból Delphi, akkor mehet egy buszt. Ez az út, meg kell szervezni, és a menetrend látogató helyen lesznek teljesen festve. De én és a srác, hogy a stílus az utazási nem vonzó. Szeretnék sétálni a saját kategóriájú és osztja az ideje a kényelem, valami nagyobb figyelmet fordítanak, valahol járni kevesebb. És így kihasználtuk a szokásos busz, amely eltér a buszpályaudvar (ul. Losion 260) és jön közvetlenül a Delphi. Egy ilyen út tart 2 óra 30 perc. Jegyek megvásárolhatók a Terminal B, amely arra szolgál-nak a központi Görögország már a helyén, illetve eredetére vezető (csak ez a változat nem erős, mert a turisták felkap, és ha nem megy). Jegyek a box office, vettünk előtti napon az utazás, az biztos, és ez így van rendjén, mert reggel minden olyan helyen volt csomagolva. A busz fut minden 3 órában, a menetrend is megtekinthető mind online, és már az állomáson, tettem hozzá az alábbi képre.

Az utazás költségét

Indulási idő busz

Athens és Delphi autóval

Az út autóval, mivel számomra ez mindig egy magas szintű kényelmet. De mentünk Görögország nélkül kocsiját, ezért kérje a bérleti díj, és ez az, amit tudok mondani, persze, hogy az ideiglenes használatra egy autó, szórakozás nem olcsó, főleg attól függ, a márka az autó. A minimális ára 50 euró. Az autó megadott jétől napról 30 napra. De ezen kívül, meg kell felelnie több szabályrendszer, hogyan kell használni a gépet. Általában végig Athén egy bérelt autó, én nem tanácsolom, de a hosszú távú lehetővé teszi, hogy használja ezt a szolgáltatást. Bérleti pont ott az állomáson, a kikötő és a központ (amit én találtam a térképen). Szintén a kártyán megtaláljuk a legrövidebb utat, ami a statisztikák szerint, és figyelembe 02:00. És így úgy dönt, saját: utazás busszal vagy autóval, az idő szinte ugyanaz. A legtöbb út hegy és kanyargós, néha vannak olyan jelek, csúszós úton, ahonnan természetesen a sebességet csökkenteni kell, de ez igaz a jég és a csapadékos időjárás. És csak azt tanácsolom, hogy legyen óvatos. És természetesen, ha hirtelen nem volt ideje, hogy töltse ki, meg egy benzinkút nem jelent problémát. Ezek jelennek meg az utat időről időre. Az út autóval lehetősége van arra, hogy jöjjön, közel a festői Parnasszosz, amelynek a mitikus történetét. Ami engem illet, jobb termékeket a táplálékot, hogy vigyen magával, mert tisztességes helyen nem láttunk, és az út nem akar idővel növekedni. Nos, ha hozol valami nincs meg mindig lehet vásárolni a benzinkútnál.

Athens és Delphi repülőgéppel

Hogy őszinte legyek, ez a lehetőség nem is fontolja meg egy srác. Athén és Delphi találhatók egymástól, amennyiben a repülőgép használatát, és az azonos, és így egyértelmű, hogy egy ilyen lehetőség nem a legolcsóbb módja az utazásnak. De mégis, azt akarta tudni, hogy ez egy lehetőség. És mint kiderült, nem csak drága, de általában nem nyereséges. A tény az, hogy a terület a Delphi a repülőtérre, de menni rajtuk sokáig, ezért nem kell csak a repülőgép, hanem az autó. Azt hiszem, ezek a költségek és időveszteség semmit.

Athens és Delphi vonattal

A vonaton nem kap, hogy a Delphi, mert egyszerűen nincs vasútállomás. Ha figyelembe vesszük a lehetőségeket utak, a többször tettünk arról, hogy minden azt tanácsolják, hogy busszal, turista busszal vagy autóval. Mivel az ilyen változatok kirándulások kényelmes és gyors.

emellett

Utunk során, a busz nem állt meg néhány történelmi helyek, de csak az igényeket. De amikor kerestünk Ember, mi lehet a módja, hogy látogassa meg, semmi érdekes nem találtuk a számunkra, így az utazási időt töltötte nem az extra megáll, hogy elvileg mi tetszett.