útleírást

Az ötlet, hogy megünnepeljék új évet Velence tűnt számomra nagyon vonzó. Szeretem ezt a várost, és különösen - a téli köntösben.

Az elmúlt nyolc évben az újévi ünnepek töltök külföldön, úgy dönt, hogy megünnepeljék néhány szép európai város. Általában először találkozunk Szilveszter moszkvai idő az asztalra, majd menj a központi tér (vagy más szimbolikus hely), és megünnepeljék a helyi Szilveszter.

Nyugat-Európában a tágabban ünnepelte karácsonyi és újévi tartják szerény. És mégis. feldíszített város, folytatja a munkát karácsonyi piacokon, karácsonyfa állvány, lebegő angyalok lógó golyókat.

Egy pár alkalommal ünnepeltük az új évet Párizsban. időben - Prága, Budapest, Nizza, Róma, Strasbourg. (Ugyanakkor a római újévi éjszaka olyan hideg volt, hogy éjfélkor nem megyünk).

Ez volt a sor, Velence.

Karácsonyi kellékek jelen volt - és a fent az utcán lógtak koszorúkat, néhány helyen volt egy karácsonyfa labdákat. És a San Polo területén is találunk jégpálya.

Korcsolyapálya a San Polo

10 órakor találkoztunk a New Year Moszkvában, majd elment a Piazza San Marco.

Ott is szigorítani minden oldalról az emberek.

Kilátás a Rialto-híd

A Rialto-híd irányába San Marco mozgott sűrű emberáradat.

Abban a San Marco egy nagyon élénk

Velencei oroszlán egy emelt szárny szigorúan nézett, hogy mi történik

A háziasszony korábban tanácsolta nekünk, hogy azonnal menjen a töltésen Schiavoni - van állítólag a legjobb hely nézni a tűzijátékot. Ugyanakkor meg kell próbálnunk, hogy egy kis vizet, hogy tűzijáték tükröződik a vízben.

Átkelés a Piazza San Marco, elköltöztünk a sétányon. Minden helyen, közel a víz már foglalt.

útleírást

Átmentünk egy hídon, a második, a harmadik. Végül találtunk egy szabad hely, és mint később kiderült, nagy kitalálta, mert fegyver volt éppen ellentétes nekünk, a helység sziget San Giorgio.

Éjfélkor tűzijáték kezdődött és folytatódott közel fél órán keresztül. Csodálatos volt a látvány! Meglepődtem, hogy senki (vagy legalábbis a közelben én) nem nyitotta ki a pezsgőt, és megtöltötte a poharakat. Mindenki csak figyelte a tűzijáték.

Időről időre előtt a szigeten voltak a hajók, amelyek a látogatók megcsodálhatják a tűzijáték a legnagyobb közelség.

Befejezése után a tűzijáték I ébresztette az embereket a helyüket, és kezdett lassan eltávolodni a szélén a töltésen.

Gyorsan lebukott a legközelebbi a rés-szerű utcák és egy ideig ment elég közötti viták a kis emberek száma.

És hamarosan előtt találta magát a lovas szobor Colleonival Campo Giovanni e Paolo.

Aztán rájöttünk, hogy kissé elmaradt. Rialto volt, hogy nem adja át, és meg kellett valahogy rávenni, hogy menjen a „saját” strand.

Maps.me fordult, és megpróbált járni több céltudatosan.

Ahogy haladunk a híd felé sűrűsége az emberek elkezdtek növekedni, és néhány ember megpróbált egy irányban mozog, és néhány - a másikba.

Végül mi végül előtte a Rialto-híd, a tű fokán, amely igyekszik átjutnia számtalan turista.

útleírást

De ez nem volt olyan ijesztő. Oldalra, oldalra, a híd és a híd. És itt éreztük szabadlábon. Ugyan végig a vízparton, és csak pár perc kihalt ívei alatt Pescara.

Mivel érkeztünk Velencébe néhány órával ezelőtt, és még nem szilárdan emlékszik, hol élünk, míg kerestünk az utcán, amelyet meg kellett tolni. Nos, emlékszem, hogy mi fordulat található a csatornán keresztül a Ca „d'Oro.

Az utcán (ez volt az úgynevezett Kampaniel) kellett találni egy szűk utca Miani, amely valójában éltünk. És már sikeresen megtaláltuk. Még nem volt 3:00 reggel, ahogy biztonságosan megérkezett a házunk, és elaludt.

útleírást

Másnap reggel vártunk vakító nap Velencében.

Általában a szilveszteri Velence - nem rossz, az év kezdete, barátaim. Különösen akkor, ha él a vízparton Schiavoni.

Velence szállást Foglalás

Nincs titok, ez egy kamerát, így ő veszi le. Van egy DSLR, Nikon 5100

Ott voltam, nyáron, a Rialto híd felújítás, festett zárt View ((
Mesés, bocs nincs hó, és talán jobb?

Igen, érdekes lenne, hogy nézze meg havas Velence. Láttam képeket Velence a hó, és még egyszer, hosszú időn keresztül volt a kiállítás „Halál Velencében”. Elfelejtettem a nevét a fotós. Annyira szenvedélyes a folyamat forgatás egy havas éjszaka Velencében, beleesett a csatornába, és meghalt. A kiállítás bemutatta képeit azon a végzetes éjszakán (ő volt forgatás egy filmet, néhány személyzet már a csíkok).