Elbrus hogyan juthatunk el oda, és mit kell látni továbbá a Elbrusz, hangyák nadrág

Elbrus: hogyan lehet és mit kell látni továbbá a Elbrus

Angol verzió Elbrus - egy paradicsom a túrázás, akkor nyugodtan hagyja abba egy pár hétig, és gyalog, séta, séta ... nem csak az irányt Elbrusz, itt tele van túraútvonal. Lélegezni a levegő, összegyűjti gyógynövények és gombák tea, amely itt is, mint máshol a Kaukázusban, senki, kivéve akkor nem lesz szükség. Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogy mit kell körülnézni Elbrusz, hogyan lehet eljutni a Elbrus térségben, és hol érdemes megszállni.

Megérkeztünk Terskol (a fővárosban a Elbrus régió) a shuttle busz a Nalchik (ahol érkezett Georgia keresztül Vlagyikavkaz). Itt van egy buszmegálló Nalchik romantikus kávézó „kötényt”, és mindenféle Nalchik (ahol a töltött túl kevés a teljes történet)

Taxi Nalchik Terskol indul 13.00-kor (ha kitöltve -, hogy előbb). Miután a falu neve Tyrnauz közúti kúszott fel; Vált különösen világos, hogy megyünk a hegyekbe, amikor a busz elkezdett fuldokolni időszakosan miatt semmiből. A táj között elégedett, az időjárás változik napos esős egészen:

Hirtelen az út fogott páncélozott szállító és maszkos férfi. Kellemes volt, de ez nem befolyásolja. Összességében ez volt körülbelül két órán át.

Terskol mi maradt a panzió „Star Elbrusz” nagyon olcsó, szép házigazdák és egy konyha. Azonnal elmentem sétálni a Cheget - szomszédos Elbrusz hegy, amely szintén el lehet jutni a felvonó. Mi azonban úgy döntött, hogy sétálni egy kicsit gyalog, mivel a lift nem működött, és nem bántam meg, már az úton, gyönyörű kilátással.

Ascent kezdődik Cheget tisztáson. By the way, itt lehet látni, hogyan néz ki a hegy lábánál most. Van egy egész turisztikai infrastruktúra - az szállodák és éttermek a piacra. Általában Cheget - az egyik legnépszerűbb üdülőhelye a szovjet, még mindig az egyik legbizonytalanabb és extrém.

Itt a csúcs:

Az emelkedés elég meredek, akkor a hó a lejtőkön:

Hamarosan a hegyek meg volt húzva, és elkezdte szemerkélő eső. Szerencsések vagyunk, hogy a viaszosvászon köpenyt. De nem tart sokáig, a szél, elkezdtek tört. Már sötétedett. Volt, hogy menjen haza.

Általánosságban elmondható, hogy mindig szem előtt tartani a hegyek ennyi. És még sok más. Bár zavaros elme, ha jön ...

Másnap mentünk egy vízesés kislányos zsinórra (miután Elbrusz, persze, de ez egy másik történet). Még mindig meghaladja a vízesés a híres csillagászati ​​obszervatórium. Általában pályák teljes, kivéve, hogy nem jelölték. Ezért a fogást minden turista és megkérdezi, hogy vagy nem fogsz kapni. A következő lehet kifogni hamarosan. Az út a vízesés (és van két, így nem lehet zavaros) kezdődik (ha a hátsó Elbrusz irányába „Stars of Elbrus”) elérése előtt az elektromos alállomás, menj balra a gazdasági épület.

Ezután az elágazásnál menj balra ismét

Előestéjén méltó hegymászók, akik azt tanácsolták, hogy menjünk a vízeséshez, megígérte, hogy miután átadjuk a hét fordulat, a vízesés lesz számunkra. Mentünk, úgy tűnik, hetvenhét, egy meredek dombon, a tűző napon. Voltak körülbelül 4 óra. Akkor csak elájult. Itt találkoztunk egy nőt, akiket visszatér a esések és azt mondták, hogy nekik még mindig nagyon messze van, és sötétedés után már nem ment vissza. Javasoljuk, hogy kapcsold. Tehát mi, ítélve, hogy a szépség és láttuk az úton.

Figyelmeztetjük turisták azonos törékeny, ha nem bízik a magad, menj a második, közel egy vízesés, vagy bárhol. Azt is volt önbizalma, de nem húzta. Minél többet tud mindig megy a sok irányban. Például Prielbrusie van lovaglásra a vízesések (3 óra). Van Narzanov Baksankom tisztás a völgyben (ismét nagyon közel van a szállodától), híres ásványvizek. Forrás személy miatt oxidok meglévő lévő ásványi anyagok, színes a jellegzetes vörös-narancs színű. Ott Kyrtyk Gorge, át Kyrtykaush River Glade Emmanuel, Azau, van egy bérleti minden típusú közlekedési eszközök és a hegymászók, akik készek megosztani a szent tudás mindenki számára ingyenes, a kedvéért a beszélgetés. De a legfontosabb dolog - maga Elbrus, amiről azt fogja mondani, a következő alkalommal.