Alexander zöld fut át ​​a hullámok

A hajó, amely elvitt a fedélzeten, az úgynevezett „Dive”. Ez ment egy gél-Gyu San Riolo megrakott teknősök. A kapitány, aki egyben a hajó tulajdonosa, Phineas Proctor, volt egy hat fős csapat; Hat közülük Assistant Proctor, Ned Tobbogan, szokatlanul hallgatag férfi húszas éveinek végén járó, jóképű, sötét bőrű. Lány bekötött jó volt-unokahúga, és Proctor ment a repülés, mert nehéz volt megválni tőle Tobboganu, felismerte a vőlegény; mint később megtudtam, nem kevésbé fontos oka volt a remény Tobbogana feleségül Daisy Gel-Gyu. Röviden, az okok világosak és jó. Abból az alkalomból, a jelenléte egy nő, akkor is, ha a relatív. Proctor tartotta a zsebében fizetést szakács, számolásra ürügyén; főtt étel Daisy. Miután ezt mondta, én visszatér a megszakított történet.

Miközben elmagyaráztam a vitorlás legénysége, a hajó nem közöltek a tat vett emelőn és mellé a hajót, „merülés”. A csomagom már feküdt a fedélzeten, a lábamnál. Közben a szél vette a vitorlák, vitorlás és a saját útját járta.

- Nos, - mondtam Proctor, alig alakult látszatát belső egyensúly mindannyiunkban - feküdt ki, miért álltunk kedvéért van, és ki vagy te.

- Ez egy történet, amely lepni, - feleltem, miután kifejezte háláját, kezet rázott vele. - A nevem Harvey. Úsztam ott, ahol úszó most gél-Gyu, a hajó „Running on Waves”, Géza kapitány a csapat volt, és ssazhen őket tegnap este a hajón, miután egy nagy balhé.

Az én helyzetben kell lennie frank érintése nélkül a belső oldalán a helyzet. Így minden mutatkozott a természetes és egyszerű forma, ültem a díjat (nem hívja a számot, én utalt rá, hogy ő volt jól fizetett időben). Azt is meg kellett írni a célra, amelyre belevetette magát a repülés, hogy őszinte a jön a helyzetet. Egy másik helyen és másik személy azt kell mondani az igazságot, gondoltam. Röviden, a legénység „merülés” csak alkalmanként töltőcső a lelkesedés követte a történetet. Úgy vélem, mert nem elrejteni, hogy az igazság, amit vártak.

I (mint azt már) volt a vágy, hogy megismerjék a kereskedelmi gyakorlatot vitorlás, valamint, hogy megtudja, a követelmények és a piaci viszonyokat, az élő kereskedelmi működését. Caramel sikeres volt. Proctor, hosszú, részben szürke ember nyugodt Meghatározott sima arc, egyszer azt mondta:

- Itt ez volt a helyes gondolat. Mindig azt mondta, hogy nyugodtan ülni és újságot olvasó raktáron, csak megvenni pamut helyett kender vagy melasz. A többi az én történetem nem volt szükség a torzítás, hogy a karakter Géza, miután szentelt közönség a történet a részeg nő, rögtön a téma a szerencsejáték vita.

- Így kellett lennie könnyű megölni, - Proctor mondta. - És akkor nem lenne felelős érte.

- Ő nem volt ideje. - mondta az egyik tengerész.

- Soha tenném nem ment be a hajóba; Csak erő - Proctor folytatódott.

- Egyedül volt - álló közbe azonnal Daisy. Sál zavarta az órájára, és ő köpött a fejét. - És te, Tobbogan, marad az erő?

- Azt mondta a bácsi - mondta Tobbogan.

- Nos, legalább, és nagybátyja.

- Mi van akkor, Daisy? - Proctor kérték. - Mi buzgalommal akkor valaki más üzlet!

- Te nem a helyes dolgot - felém fordult. - Jobb meghalni, mint hogy megverték és dobják, csak ilyen gazság. Miért nem ad a whisky? Nézd, ő megragadta!

Elvette a kezét a szétszórt Proctor palack, amely a lelkesedés mindez történelem, Skipper tartott a térdei között, és töltött egy fél bádogpoharat, feltöltve vízzel. Megköszöntem, mondván, hogy nem beteg a kimerültségtől.

- Nos, miután az összes - észrevette a kritikus hang, azt jelenti, hogy a helyzet megköveteli rítust. - És akkor jobb lesz.

Ittam, ahogy csak tudott.

- Ó, ez nem a mi utat! - Proctor mondta, dönthető az egyensúlyt a száját. Eközben megvizsgáltam a lányt. Ő volt, sötét hajú, rövid, erős, de ideges, remegő túlmenően meg kell érteni abban az értelemben, impulzivitás mozgások. Amikor mosolygott, mint egy hógolyó a rózsa. Ő volt a kis kezek és csupasz cserzett vékony lábak, készül pereme alá a szoknya benyomást az egyes élőlények, mert folyamatosan változik, vagy ezeken keresztül, mozgó ujjait. Észrevettem, valamint ránéz Tobbogan. Ez egy értelmes pillantást szerelem istensége irgalom megtanulta, hogy a whisky és úgy tenni, mintha ez fáj a szeme. Tobbogan volt egy komoly ember, egy jó, férfias arca komor raktárban. Mozdulatai kissé ellentétes a megjelenése, például, aki tesz egy gesztust, hogy ő, és nem magát, és amikor leült, ez volt a szokás, hogy fedezze a térdére. Általában azt a benyomást keltette egy zárt személy. Négy matróz „merülés” voltak az idősek, a gazdasági és csendes viselkedés, a szabadidejében, egyikük morzsolt dohánylevelet vagy varrt a kabát gallérja otporovshiysya; Írtam egy másik levélben a harmadik palack rendezett egy széles táj homok és fűrészpor, meghatalmazotti a japán, a legfinomabb botok. Ötödször, a fiatalabb és él, mint a többiek, gyakran játszik kártyák magát, hiába csábító másoknak is nerazoritelnoe. Az ő neve Bolte. Észrevettem mindezt költött a vitorlás három napig, és az első nap végén a mély alvás hirtelen roham a fáradtság. Azt a feladatot kaptam egy ágyat a kabinban. Miután whisky, ettem főtt sózott marha és aludt kinyitotta a szemét, amikor meglendítette az asztal felett világít lámpa.

Míg én a dohányzás és a gondolkodás, jött Tobbogan. Felém fordult, és azt mondta, hogy Proctor megkérdezi, hogy jöjjön a kabinjába, ha úgy érzem, tűrhetően. Kimentem. Izgalom sokkal erősebb volt éjszaka. Vitorlás, tapadó körét, recsegett a menetben. Menj végig a keskeny kikelnek meredek lépcsőn, odament a kabin Tobboganom Proctor. Ez egy tiszta szoba és egy súlyos változata olyan kicsi, hogy az asztal és az ágy férne csak mat lábtörlő. A kabin alaposan cégjegyzésre.

Tobbogan jött velem, majd kinyitotta az ajtót, és eltűnt, szükséges, hogy a maga módján, ahogy hallotta valahol a beszélgetést Daisy. Alig lépett be, tudtam, hogy Proctor szüksége beszélgetőtárs: az asztal szeletelve egy ügyes étel, füstölt nyelv, és ott volt a palackban. A kapitány nem okozott csalódást nekem, hogy kezdődött a kereskedelmi, mondván: „Hallott valamit illetően gyapotmagokra?” De hamar nyilvánvalóvá vált, Fúj én ártatlan, majd Proctor ment a móka: Beszéljünk megint az én történetem. Most tedd gondosabban, mint reggel, metya nyilván, a megfelelő értékelés a részemről.

- Meg kell megállapodásra jutni - mondta Proctor - hogyan működik ellen kapitány Géza. I - Witness, szedtem neked, és bár ez történt csak egyszer életemben, az egyik ilyen alkalommal érdemes még sokan mások. Az embereim is tetten. Ahogy azt mondta, hogy „Running on Waves” egy gél-Gyu, akkor meg kell, hogy megfeleljen a gazember nagyon hamar. Nem hiszem, hogy változott persze, akkor is, ha józan, csirke. Semmi oka, hogy úgy gondolja, hogy kapsz az én vitorlást. Ebben az esetben, ha elfogadja, hogy tudassa velem, ha a tárgyalás az ügy akkor, amikor a „Dive” már így Gel-Gyu. Ez - egy bűncselekmény.

Elkezdett hangosan gondolkodni, számolom a napokat, és mivel ez nem jött össze, mert nehéz biztosítani a készenléti, megkértem, hogy beszéljen róla gél-Gyu.

- Nos, ez még jobb - Proctor mondta. - De tudnod kell, hogy én vagyok az Ön számára, mert ismeretlen. Voltak idők, amikor az emberek dobják, de nem kopás legalábbis - mind a föld - száz mérföldre a parttól. Biztos, hogy a történet mennydörgés mindenhol útra kel, és horgonyt. Res - tenni, ember, én az igazat mondja. Ő elvesztette az eszét, ha ezt nem tudják megtenni. Most azonban, mi kell egy italt, ami nélkül az üdvösség teljes. Most - mint egy újszülött, és fogadja el a keresztségben a tenger. Meglep, - mondta, ömlött be szemüveget. - Meglep, hogy ennyire nyugodt. Esküszöm, az volt a benyomásom, hogy emelkedik a „Dive”, mint a saját lakásában! Jó, hogy erős idegek. És akkor. Letette a poharát, és rám nézett.

- Hallgatok rád - mondtam. - Ne félj beszélni, mit szeretne.

- Láttad a lány - Proctor mondta. - Persze, nem tudjuk gondolni semmi túl. Röviden, azt kell mondani, hogy egy nő egy vitorlás hajó - kivételes jelenség. Tudom, hogy.

Nem habozott, és jól értem, úgy kellemetlen kezelni kell ezt a kérdést, miután a történet Géza. Szóval azonnal válaszolt:

- Szép lány; Ő lehet a lányod?

- Szinte lánya, ha ő nem rugdossa - Proctor mondta. - Az unokahúgom. Tudja, magánál a lány a vitorlás, - ez azt jelenti, hogy a szabály a két kormánylapát, de aztán már nem volt egyedül. Ezen kívül van egy nagyon jó karakter. Tobbogan per penny kapott tőkét, így mondhatjuk róluk; és én, tudod, dühös, hogy nem fordult, férjhez előbb vagy utóbb; nincs semmi, amit tehetünk róla.

Megkérdeztem tőle, hogy miért nem szereti Tobbogan.

- Magam kérték - válaszol Proctor - és elnézést nyíltsággal a családi ügyekbe, az Ön számára, persze, unalmas. De néha. um. Szeretnék beszélni. Igen, azt kérdeztem magamtól, és bosszúsan. A helyes válasz nem érjük el. Őszintén szólva, én undorító, hogy ő megy körülötte, mint egy süket és vak, mintha azt mondaná: „Tobbogan, felmászott az árboc, és menj le fejjel lefelé” - ő fogja csinálni azonnal minden időben. Véleményem szerint szükségünk van rá, hogy egy másik férje. Ez az az út, és hagyja, hogy minden úgy megy, ahogy megy.

Mire a rum a palackban állt a címkén szinten, valamint azért, mert úgy tűnt, hogy a káros nőtt. Mozgott a széken, és kabin, mint a hinta, néha helyezi a lábát, hogy ne göndör a semmibe. Hirtelen kinyílt az ajtó, a hiányzó Daisy, aki úgy tűnt, hogy nékünk keresztül dőlt én falra, de ő elkapta a kezét asztal állt egy jelentenek egy kötéltáncos. Ő volt a cipőjét, egy bross egy szürke blúz és fekete szoknya. Her kötszer feküdt pontosan, pontosan áthúzva a bal oldalon az arc.

- Azt tobbogan kérni, hogy közvetíteni - mondta Daisy, bámult egyenesen rám magányos kék szeme -, hogy ő marad szolgálatban szükség, ha nincs ideje. - Aztán gerendás és elmosolyodott.

- Ez jó - mondta Proctor - és tényleg azt gondolta, hogy elszakítani engem, az előny most a tartalék hajót.

- Tehát, ha jön velünk - Pletyka Daisy, rám nézett szorongást. - Hogyan belegondolok, bármi megtörténhet a tenger!

- Az is előfordul, - kezdte Proctor és várjon, amikor egy végtelen kínálat mosolyog a lány arcát kivirágzott új, várakozó, befejezett: - Előfordul, hogy a levelek, és továbbra is.

Daisy összezavarodott. Mosolya halványulni kezdett, és megérteni, hogyan kell érdekes, hogy maradjon, azt mondta:

- Ha úgy érted, csak én, hanem az öröm a jelenléte ad semmi unokahúgát.

Láthatóan elégedett a válaszom, Proctor azt mondta:

- Ülj le, ha akar.

Leült az ajtót a lába az ágy, és a kezét a kötést.

- Még mindig fáj - mondta Daisy. - Micsoda szégyen! Nagyon buta érzem eltorzult arcát.

Lehetetlen volt, hogy nem kér, és megkérdeztem, mi a szem megsérült.

- Ő duzzogott - Proctor válaszol neki. - De nincs semmi, mint a drog.

- Ne higgy neki - felelte Daisy. - Nem volt könnyű. Megküzdöttem Bolte, és utasított, hogy lámpák.

Mosolyogtam hitetlenkedve.

- Nem, - mondta - senki sem harcolt. Csak a szén, szén szemét, azt eldugult.

Azt tanácsoltam kötszerek forduló erős tea. Ő megkérdezett részletesen, hogyan kell csinálni.

- Bár a szem, hanem először megláttalak - mondta Daisy. - Láttam a csónakot, és akkor. Eszembe jutott, hogy valahogy úgy tűnt, mintha a hajó lóg a levegőben. Van jeges tea, - tette hozzá, és felállt. - Megyek, és tedd, amit tanított. Kapsz még egy üveg?

- N-nem - mondta Proctor és rám nézett keményen, mintha vár egy ok arra, hogy azt mondják: „igen”. Nem akartam inni, így nem szólt semmit.

- Igen, ez nem szükséges, Proctor mondta magabiztosan. - És holnap ugyanazon a napon, mint ma, és csak három ilyen üveg. Most először látta, majd amikor elhoztam a cső, néztük, hogy vagy egy csónakban kezét. Akkor üljön le, és gyorsan kezdett evezni.

A beszélgetés többször visszatért a történetet, aztán Daisy elment, és öt perc múlva, miután felkeltem. Proctor kikísért a pilótafülkébe.

- Nem tudjuk ajánlani a legjobb lehetőség, - mondta. - Mi szorosan. Bear valahogy maradt rajta kicsit, hogy menjen Gel-Gyu. Mi lesz, azt hiszem, az esti órákban a következő nap vagy este.

A kabin két matróz. Az egyik aludt, a másik csomagolva egy késsel kezelni finom, mint a csipke, szalag. Szerencsémre, ez volt a hallgatag ember. Elalszik, hallottam, hogy zümmög a kis, mély hang:

Hullám végtelen,
Az egész föld bejárja,
Nem tudva, naivan
Sem az ég, sem az alján!