Sea Eye, utazás Tatiana Vysotskaya

Ez a történet történt velem és a barátaim karácsonykor, amikor mentünk a hegyekbe, hogy Lake Halas-tó Zakopane. Egy évvel korábban, volt egy csodálatos két hetet a sípálya a Zakopane (Lengyelország). Az ilyen szépséget láttam először - igazi téli királyság látványos táj!

Mi annyira elégedett ezzel a helyet a hegyekben, hogy jövőre már meggyőzte a barátok és ismét elment a Tátrában. Mondtam egész úton, hogy milyen nagy töltünk időt, milyen szép és sok móka vár mindannyiunk ....

De amint elkezdtük felhajtja Zakopane, én eufória elhalványult a szemét ... ..Vmesto óriási hófödte hegycsúcsok és erdők, vártuk a zöld fű, porított hó, és a fényes napsütésben. Ellentétben az összes előrejelzések télen nincs ideje, hogy a célunkat. Mivel a barátaim optimisták a természet, és ez volt az első külföldi útja, főleg senki nem volt ideges.

Természetesen a sípályák megszórva műhó ágyúk, de személy szerint nem vagyok boldog ... Ki lovagolt, értem. Éltünk a saját lakás, és minden alkalommal osztottak saját belátása szerint. Várakozás a hó látogatott összes hely hangulatos téli fővárosa Zakopane.

Sea Eye, utazás Tatiana Vysotskaya

A vendégszerető házigazdák mindig megnyugtatott, hogy a hó fog esni, hogy napról napra, és a szemünk berohant a távolság, ahol a hófödte hegyek lehetett látni. És a következő napon, ül a nappaliban, észrevettem az asztalon néhány prospektusok a látnivalók Zakopane.

Között a különböző kirándulások rábukkantam egy kis kép egy meglepően szép hegyi tó. A gazda elmondta, hogy ez a tó az úgynevezett tenger Eye (morské Oko), található magas hegyek, és az egyik a négy legnagyobb tavak a Tátra Nemzeti Park.

Az irónia a hangjában, azt mondta, hogy ez egy nagyon szép hely, hogy meg kell látogatnunk, de ... ..letom! Nos, úgy gondoltam ... a nyáron. Olyan sokáig várni, és én látni akarom, most!

A díjak tartott minimális idő alatt. Elmentünk a buszmegálló, ahol a jegyek vásárolhatók a Lengyel-Tátra Nemzeti Park. Mentünk egy órát. A busz egészen a hegyek hegyi szerpentin, nyitás minden alkalommal a csodálatos táj a téli erdőben. Mi landolt egy platform, ahol a tervezett útvonal elindul. Mi kifinomult a távolság, hogy mi volt, hogy felszámolja a tó tenger szem -, amit a 10 km. )

Azt kell mondanom, hogy a kezdetektől, hogy a tó aszfaltút. A fő hordozók lovaskocsival. Tartózkodásunk alatt Zakopane jegy ára nem olcsó, 50 zl. A helyi hatóságok akarja, hogy egy taxi, de a sofőr kapott elvenni a „sweet spot”, mert köszönhetően a közlekedés mindegyikük a „főszezonban” keres körülbelül 1000 $ egy nap.

És mivel mi voltunk az öt. Utunkat a tó tenger Eye, ment át a komor téli erdőben. Az egyes területeken, hogy nagyon nehéz átadni, mert a hóval vagy jeges utakon.

Sea Eye, utazás Tatiana Vysotskaya

Amikor majdnem a pont a cél, volt egy vicces történet. Mentünk, hogy megfeleljen a turisták Oroszországból, egy kicsit csalódott arcokat. Megálltunk, és kérdezték, hogy megjelenítést. Az apa egy bizonyos iróniával azt mondta, hogy sajnálom a megtett távolságot, és hogy maga a tó Sea Eye, semmi különös, nincs tekintettel bármely méretű és hasonlít egy csészealj.

Természetesen mi mérges! Pass ilyen hosszú (mentünk több mint 3 órán át), és az utat, hogy jöjjön, hogy a „csészealj”. Ah, de nem csinál semmit, ha egyszer úgy döntött, hogy csak meg kell, hogy elérje a végén az útvonal!

Tudod, azt 6 éves, és még mindig emlékszem ez a szerencsétlen turista. A tény az, hogy a Tátrai Nemzeti Park 4 nagy tavak is vannak kicsi. Nem tudom, hogy mit láttam, honfitársunk, de egyértelműen Sea Eye. Valóban, egy kilométerre a híres Oka van egy másik tó, nagyon kicsi. Ez volt, és látta, mi szerencsétlen, látszott, és ment tovább. Ahhoz, hogy ez a nap, talán sajnálom, hogy elment egy hosszú utazás kedvéért, amit látott. Itt a motivációt a célt! Az egyik mindig végéig a tervezett útvonal!

Megvan! Előttünk volt egy emlékezetes képet. Körülvett hegység éppen lenyűgöző tó képekkel. Elképzeltem, milyen szép ez hozza a nyár, de még abban az időben a látvány fantasztikus volt! Marine szem felületét borította jég, és úgy tűnt, olyan sima, mint a hatalmas henger. Mi már régóta csodálta a látható panoráma.

Sea Eye, utazás Tatiana Vysotskaya

A közelben van egy hangulatos kétszintes kávézó és egy hegyi kabin, mind hagyományos stílusban. Ez az, ahol laktunk, körülbelül egy órát, hogy felmelegedjen, enni és pihenni, mert mi voltunk vissza. Nemzeti ételek lengyel kávézók voltak változatosak és nagyon finomak!

Ez lehet egy nagyon hosszú ideje, hogy élvezze az egész környező téli mese, de a hegyekben a nappali órákban nagyon rövid, és el kellett hagynia ezt a csodálatos helyet.

Fáradt, de boldog, sétáltunk a megtett útvonal gyorsabb. A nap lemenőben volt, és a titokzatos erdő vált kevésbé barátságos .... Amikor odaértünk, hogy befejezze a karácsonyi utazás a parkolóban vár az utolsó busz. Talán ma már a hosszú és érdekes utam! Mi annyira fényes és felejthetetlen élmény!

Ha már megy a Zakopane, élvezheti a valódi téli mese hívják a Tátrai Nemzeti Parkban. Sea Eye lehet látogatni a melegebb hónapokban, a gyönyörű táj közepette magas hegyek, nem valószínű, hogy hagyja közömbösen Az aktív pihenés szerelmeseinek.

Raliya Köszönjük a visszajelzést! Én is nagyon szereti ezt a szép hely, egy nagy családi légkör. Bury építészet különbözik sok sípályák. És az újévi ünnep díszítő házak és szállodák teszik a különleges hangulatot, ha kap egy álomszerű világot.