Sirt fogás a folyón Oyat

„Bárki, ha ő fog tartani legalább egy napot egy horgászbotot a folyó vagy tó, ha bőven belélegezni a virágillat, hallani peresvist madarak és kurlykane daruk, látja a sötét vízben, bronzból vagy ezüstös fényű nagy halak, ha végül úgy érzi, rugalmassági futó legvékonyabb damil csengetést, akkor majd sokáig emlékezni ezen a napon, mint az egyik legboldogabb nap az életemben. " (CG Paustovsky)

Hello mindenkinek! Tegnap tért vissza egy nagyon szép hely a folyón Oyat. A Ojat úgy döntöttünk, hogy konkrétan, hogy elkapjon egy nagyon érdekes hal, amely az úgynevezett „Sirt”. Tavaly kaptam egy pár ilyen halak a nyáron, de nem volt több, mint véletlen. Soha nem hallottam, hogy valaki elkapta a halat a Volkhov a Sirt, mint a legtöbb más halak jön Oyat kapsz ettől Ladoga-tó.
Az út nem szembesült közel van, így korán körülbelül két óra tájban, és költözött a Boreas a Kolpino. Kolpino fiatalok még mindig jött ki a moziból az éjszakai ülésen, amikor mentünk egy halászati ​​út.
A Ojat érkeztünk körülbelül hat órakor. Akne több pénteken elment a ház található, közvetlenül a folyó Oyat és ahogy megérkezett, ő ült a parton. Míg felállítottuk a fogaskerék akne előhúzott egy pár halak ketrecekbe ez valami fröccsen. Megérkezett előtt fél órával volt időnk, hogy elkapjon egy pár darab.
A Ojať elég erős Sirt és fogási kell a feeder vagy egyszerűen donk. A csali a jászolban Sirt alig reagál. Elején a hetedik mi Boreas dobálták fogaskerék, de sajnos ez leállt harapás után pár órával eltekintve kis csótány és sivár, hogy nem kapnak el. A legcsodálatosabb dolog, ami sivár folyamatosan hierarchia a feeder, de a fogás a feeder sivár nem olyan egyszerű. Boris is sikerült néha húzza ki a kis halat.

Mi persze egy kicsit ideges, hogy kimaradt a reggeli csípős. Talán azért volt szükség, hogy elkapjon egy hajnali órán a három, ami azt jelenti, el kellett hagynia az esti órákban. De ne csüggedjen, körülöttünk egy szép táj, a természet életre attól a pillanattól kezdve az utolsó látogatás ezeken a helyeken. A fű zöld színűvé, virágzó vadvirágok és tengerpart vízinövények.

Sirt fogás a folyón Oyat

Mi Vitalik úgy döntött, hogy az egyik a sok folyók a folyóba Oyat, hogy ellenőrizze a halak jelenléte. Ehhez meg kell úszni a folyón Oyat és gyalog néhány kilométerre fekszik. Mi pumpált egy kis gumicsónakkal, és úszott a túlsó partra. Egy sziget a vízben kissé kiálló a víz, és most úgy tűnt, hogy van bőven.

A víz szintje csökkent mintegy fél méter. Akne a helyszínen ellenőrzi, hogy mi kacsa utoljára félek a fészekből. A kacsa volt a földön, nézi Vitalik és valószínűleg tanult úgy döntött, nem hagyja. Akne óvatosan jött vissza, és mentünk a part mentén a folyó, amely érdekel bennünket.

Amikor elérték a helyet, ahol van egy összefolyásánál a folyó, azt találtuk, hogy valaki dobott donk egy gumiszalaggal, amely így maradtak a vízben. Úgy látszik, valaki megy nagyon gyors, és siet elfelejtette, hogy összegyűjti a fogaskerék. Megy a folyóba damil lógott egy harang, és először még azt is gondolta, hogy valaki, és most elkapja. De senki nem volt a közelben.

Sirt fogás a folyón Oyat

Sétáljon végig a folyó csaknem egy kilométer halak még nem fedezték fel.

Sem látszólag sem rudak, sem bárki nem mutatkozik meg. De én megtettem a sok szép képeket, és mi lassan visszaköltözött. Érdekes számunkra hal a folyóban volt, hogy nem megy tovább nem lenne értelme.

Visszatérve találtunk Boria szórakozásból. Rájött, hogy Sirt harapás megállt, és minden tisztességes hal ugyanazt nem válaszol, figyelembe az úszó rúd képzett sivár. Bleak hierarchia nem rossz, de megszakításokkal, nyilvánvaló volt, hogy valaki üldözi időközönként.

Nem elkapni Vitalik sivár és dobott feeder horgászbot előre az esti harapás Sirt. Közben Sirt nem puszi én néha dobta ultrolaytovy fonás ellenőrizni ragadozó, aki vezette sivár. Ez a ragadozó lehet akár sügér vagy domolykó. Perch láttunk sem, de nem egy nagy domolykó fogott akne.

Sirt fogás a folyón Oyat

Nem voltam szerencsés golavlom. A feeder horgászbot időbe pontozott a kis dolgok, de közelebb 05:00, kaptam egy pár keszeg kétszáz gramm. Bite nem aktív, és azt rendszeresen tart spinning, és tartott megpróbálta elkapni a domolykó.
Miután 05:00 Sirt Van még, de nem volt egyedi tételek.

Chub míg túl nem volt nagyon aktív, és fogja meg ezeken a helyeken a pillanatban nehéz. Itt megy nem kapsz, majd ismét eltűnik, de most lehet fogni Azokban a ritka esetekben, amikor szeretné.

Sirt fogás a folyón Oyat

Ahhoz, hogy a ház található, és Sirt csipegessék általában nem volt hajlandó, így hat órakor este úgy döntöttünk, hogy menjen haza. Búcsúzik a folyó és gyűjtő szemeteszsák, hogy már nem maradt jó fiúk, hazamentünk. Vacak valószínűleg elhagyta splavniki. minden évben tutaj a folyón Oyat májusban, amikor a víz szintje még mindig magas.

Akne látta őket a múlt hétvégén, és beszélt velük. Sajnálatos, hogy az emberek, hogy egy ilyen szép helyen. Számos halászok ezeken a helyeken nem léteznek, de még mindig van elég szemét, és igyekszünk azt exportálni, amennyire csak lehetséges. A helyi lakosok, akik halat nem ezt, hogy ezeken a helyeken. Ezúttal mellett nekünk is, hogy valaki fogott egy helyi, miután megérkezett a kerékpár egy közeli faluban.