Hello minden rajongó és az olvasók autotravel a vonatkozó rész a Drome.

Az alábbiakban az utazási jegyzeteket utunk, mozgó Moszkvától Antalya, Törökország: apa + anya, két gyerek, amelyek közül az egyik a négy hónapos baba.

Tapasztalat autotravel én nem volt olyan nagy, de nem mondom, hogy nem volt.

Elhagytuk a házat 8:30 órakor, szinte a terv szerint. Ring telt el, azt mondhatjuk, jól, és most már az M4. Moszkva van egy nagy áramlási az autók, majd miután 100 km áramlás csökkent. Road részben fizetett, de jó minőségű, és vezetheti nem kevesebb, mint 100 km / h. A kerület Voronyezs volt körülbelül 15:00. Ezután a terv nem éri Rostov, töltik az éjszakát előre lefoglalni egy lakást a város Kamensk-megtalálható a napi bérleti honlapján körülbelül egy hónappal korábban a nap folyamán. Azonban a harang körülbelül öt este egy emlékeztető a foglalás ügynök által kifogott meglepetés. Azt mondta, hogy ő elfelejtette a megállapodás egy hónappal ezelőtt. De készen álltam, hogy talál valami mást, és hívják vissza fél óra után, mely egy lehetőséget. A felajánlott lakás szinte ugyanazon a területen, és ez illik éjszakánként. Szerényen, de minden tiszta. Ez volt az első élmény kiadó szobákkal, mint alternatív szállást.

Ezen a napon, én meg egy rekordot a mozgás a családjával - pontosan 1000 km.

mert Reggel volt egy kis incidens - a mi kis felügyeletet én siganula ágyban a padlóra (semmi sem történt), akkor egy órával később.

Megjegyzett Drome Azt olvastam, hogy a Sztavropol közlekedési rendőrök nem olyan addiktív, mint a Krasznodar terület és Rosztov döntött, hogy menjen át Stavropol. Az út egy sáv, néha jó, néha lovagolt legfeljebb 50 km / h. Amikor Nevinnomysska ismét elment a főúton, egy kicsit sajnálom, mert ez egy kétsávos egyirányú, és lehetővé vált, hogy az árfolyam a 100.

Jelenleg a lakás nem rendelték el, mert Nem tudom, hogy hol lesz képes elérni egy napon belül. De kiderült, hogy semmi nem rendelhető: körülbelül 19 óra sötétedésig, elkezdtem keresni egy motel, de senki sem volt. A benzinkút kérték, azt mondták, hogy Beslan és nem is fog. Úgy döntöttem, hogy menjen, és nézz körül, hirtelen látok az úton. Így mentünk sokáig. Sötét volt, az utak keskenyek, lendületes helyi vezetők sok minden repül a mellékelt fényszóró fényszórók (!), És elkezdtünk komolyan aggódni szállást, át a határon éjjel, és megy a pass, két gyermeket, I, és különösen a felesége, nem akarta. Az az ötlete támadt, hogy menjen a Booking.com, és keresse meg a hotel Vlagyikavkazban, közel voltunk. Tehát megállt pontosan körülbelül tankolás és néhány másik kávézóban. A feleség azt mondja: „Menj, vegyél egy torta” (nem igazán enni az úton). Elmegyek fogy nő megkérdezi, mi nekik. Azt mondják „A Café” Ő egy kicsit ideges, „Azt hittem, a szállodában.” Egy szállodában. Továbbá, öröme nem ismert határokat. Ez volt a motel közelében, az út egy jó szám, minden kényelemmel. Car kimeríti közvetlenül a bejáratnál, hogy a szoba egy doboz fémből kerítés és kapu lehet zárni. Általában mi szükség van az utas, aki szinte minden az autóban. És az ára nevetséges volt, mindössze 1 ezer. hogy véleményem szerint nagyon elfogadható, ha az nem jelenti azt, hogy ez nagyon olcsó. Mi vezetett 700 km naponta.

Moszkvától Antalya

Elhagytuk a motel 9 órakor. Lassan, 10:20 voltunk a határon, és nagy meglepetésemre, nem volt harmadik. Azonnal azt vették fel a vámhatóság terület és 5 perc múlva mutatott útlevelet. Megkérdeztem, hogy menjen minden utas szüksége van, köztük egy 4 hónapos gyermek. Said szükség. Ebben az esetben a szél fújt nagyon erős! Azt azonnal adta mind a négy útlevelek a határőr azt mondta: „Mindenki a dokumentumot. Egyenként ". A grúz oldalán volt humánusabb kapcsolatban az emberek bármilyen nemzetiségű, és különösen a gyermekek. Útlevél adtam minden egyszerre, és a grúz határőrség megkért, hogy autót vezetni és álljon az ablak előtt, hogy látta az összes utast, és így nem kell elhagynia az autót. Megint győződve arról, hogy lehet tanulni / kap munkát egy emberben az ilyen szerkezetek.

Aztán ott volt a menetben. Szerencsénk volt. Az út száraz volt, a minimális hőmérséklet, a pass volt a plusz 8. megállt a Arch Barátság népek. Néhány gép a régió 77 és 64 megvan a parkolási legtöbb arch. Aztán egy pillanatra, amit ők az autójukat ott Gyorsan rögtönzött asztal italok utána.

Miután a szükséges eljárásokat, mentünk sétálni Tbilisziben. De mivel mi voltunk a babakocsit, a mozgás sebessége alacsony volt, szükséges volt, hogy lépni számos kapaszkodók, nem felszerelt speciális rámpák a macskaköveken, és lerobbant keskeny járdán.

Moszkvától Antalya

Egy séta a parkban, a híd közelében ( „spacer”) a Metihskoy templomba, ahol a gyermek ahhoz, hogy fut a hegyen, vette a lélek után 2,5 nap ül az autóban ülés. Vacsora egy jó hiteles kávézók jó barátságos kiszolgálás. Minden finom volt, és természetesen, élveztük a vörös házi bor, gazdag sötét vörös színű, édes utóízzel. Három, köztük egy gyerek, és ő evett és ivott meglepően sok (például grúz konyha :)) engedélyezte 2000. Rub. beleértve tip, miután belépett a számla. Nagyon jó áron.

Georgia megjelent idő 1 órával előrébb, úgyhogy elhagytuk a 9, és - a 10. Went Tbilisziben a másik irányba, balra a pálya nagyobb gondok nélkül. Elindult Batumi, mert Úgy döntöttem, hogy menjen Antalya keresztül Trabzon. Körülbelül 100 km az út - egy kiváló autópálya, akkor vége volt, és a többi, az út pedig egy sáv mindkét irányban, néha elfoglaltabb, néha nem. Része a megtett út a hegyi szerpentin, elég szépen. A hőmérsékletet kimaradt 18 (a hegyek), hogy 28 fok a sima. Mintegy három délután mentünk a tengerbe. Hőmérséklet csökkent 20 fok. Mi balra fordult abba az irányba, Batumi. Kobuleti miatt leállt gyerekek, vagy inkább a gyermek 5 éves kell, hogy felmelegedjen, és azt akartam, hogy nyissa ki a szezonban, és kinyitotta. A bejáratnál Kobuleti jobbra fordulunk a tenger felé, és egy hatalmas parkoló a tengertől, volt egy, valamint, az egész part. A nap melegedett elég fekete homok volt, és még az is lehetséges, hogy napozni, de a tenger meglehetősen frissítő, de úsztam körülbelül 5 percig.

Továbbá, kanyargó számos településen, a keskeny úton érkeztünk Batumi, ahol véletlenül lejött a főút, hogy úgy mondjam, és volt az utcán fut végig a vízparton. Ez nagyon szép, és szánalmas, ellentétben más városokban, ahol meglehetősen gyenge. Ezekben a „szegény” városok, különösen meglepett kerítés készült, hogy nemcsak minden anyag kéznél, de még festetlen. Úgy látszik, a festék - luxus számukra. További érdekesség: Batumi látta a ruhaszárító között kifeszített házak mosoda lóg a közepén.

Már naplemente telt grúz határ 5 percig, majd újabb 30 percre a törökök miatt elvesztett autók engedélyezett egy folyosón, és a törökök felmászott szemtelenül ki viszont a második és a harmadik sorban, azaz a Ez volt a szűk nyakú három sorozat egyben. Török határ nagy hatással volt több a káosz! De ahogy mondtam, egy fél óra múlva, miután megkapta a bélyegző az útlevelében az import járművek hat hónapig, mentünk a sötétben az úton, hogy Trabzon elegáns. Nem éri el egy kicsit, hogy Trabzon, én keresztül booking.com, találtam egy közeli szállodában.

Ma egész nap szentelt Kappadókia, és nem megyünk. Pontosabban a szállodától hajtott a skanzen, és egy 5 perces autóútra fekszik. És aztán a Cavusin (10 perc) átmászni a monostor romjai és a különböző barlangok, vagy még inkább, mi maradt belőlük, mert Nehéz a turisták taposás mindezen mozog. A gyermekem nem is lemaradt, és futott előttem keresztül a barlangok, jól, nagyon akart mászni mindenütt. Kiderült, hogy nem félt a magasságtól, és megállt a szélén a szikla, és aztán tartani azt okrikival és féltette, és azt mondta, hogy ő is fél a maga (és ez 5 év!).

Séta a mellrák és a babakocsival keresztül a barlangok nem túl kényelmes, de a program végrehajtásra került legalább egy alapvető ismereteket Kappadókia kaptunk egy pihenőnap az utazás is. És visszatérni ide inkább szükséges, mivel nem máshol, és a kanyon. Így van, hogy jöjjön, és ha a gyerekek, akkor kezdve 5 éves kor, a sok gyaloglás és mászás.

A reggel kezdődött azzal a ténnyel, hogy én meg a riasztást 05:30 hogy a szárnyaló ballonok. Itt a helyi íz: kora reggel egy csomó lufi felemelte a turisták, hogy megfeleljen a hajnal magasan a föld felett. Amellett, hogy az öröm a repülő, és amely megfelel a hajnal talán, hogy jó képek egész Kappadókia. Nos, felébredtem lánya, és mi tíz percre található a szállodától nyílt veranda tető csodált sok-sok színes léggömbök lebeg a levegőben.

Moszkvától Antalya

További díjak, indulás 10:00 órakor. És jó utakon keresztül Konya és 17 óra között, mi gurult a Földközi-tenger partján, a Manavgat területén. Még egy óra autóútra mentén a tenger, és mi Antalya.

Megcsináltuk! Utaztunk Moszkvától Antalya öt év és négy hónap lánya pontosan 4000. Km! Köszönöm Nissan Qashqai + 2, amelyről kiderült, hogy egy jó és kényelmes autó.

PS Mintegy DPS :. Over 4000 km megállt egyszer a bejáratnál vagy kilépési Észak-Oszétia, nyilvánvalóan nem minden rezidensek tiltás és hatályos pótkocsit fel (véleményem, megalázó és haszontalan eljárás, de államunk az ömlesztett, így ez az epizód ez illeszkedik a valóság, és nem látszanak). További szabályok nem sérülnek, megpróbáltam, hogy vezessen óvatosan, talán egy kicsit lassabb, mint amilyen lehetett ehatsya, de így soha nem lassult. Grúzia és Törökország nem rögzített helyzetben DPS. Törökország, egyszer láttam egy helyi DPS bezár egy sáv két és szelektíven megáll az ellenőrzés. Ebben az esetben a megállás körülbelül minden harmadik autó. Még nem állt meg. Olvastam, hogy a külföldi Drome hűségét. Megnéztem. Úgy látszik, ez az. Azt is nem teljesen értik a török ​​előírásoknak. Minden településen vannak feltüntetve kék alapon. Navigator mutató max sebessége 50, de a helyi és lovagolt 90 és 100 út jó, a helyi légy és mész 60, és úgy gondolja, amennyire csak lehet?

Mintegy Üzemanyagárak: Grúzia, a benzin drágább mintegy 1,5-szerese, Törökországban 2-szer. Törökország is lehet egy dízelmotor, mivel ár dízel (Motorin) százalékról 25% -kal kevesebb, mint a benzin (ha nem tévedek, a benzin hogy csak egy 95. ott). A gáz olcsóbb megduplázódott a benzinhez viszonyítva, azonban a legjobb az összes körül a gázt.

Normál jelentés, reméljük kiegészíti a visszaút. A lényeg az, nincs víz, és a szövegek és könnyen olvasható.

kacsa előtt kritizálta az utazás legalább 200 km-re otthon a baba, majd kritizálni.

Saját útvonal Trabzon ugyanaz volt, csak egy nappal később. Minden is tiltja az összes DPS még Stavropol Azt hiszem, mielőtt a nagyon határ Észak-Oszétiában.
És mi állt Antalya? Az orosz nyelv van könnyebb? Mozgás a Side és Alanya délre. Van sokkal tisztább és civilizált.

Nem mondott.

//travel.drom.ru/17966/
//travel.drom.ru/19053/
//travel.drom.ru/25497/
//travel.drom.ru/24926/

Bár nyilvánvaló van az a kor, amikor több ezer kilométerre mögött, és a gyerekek nőttek fel, akkor meglep, kivéve, hogy a rally Vorkuta utak téli.

Ez így van, drágám. De, sőt, volt, én akkor, amikor annak hiányában a többi közlekedési eszköz, dolgozik egy bútor cég, felszerelt stand „Moskvich” - boot, akié idő alatt volt emberes változata mellé a közepén forgó irodai szék, tedd 9 éves lánya, és a jobb a felesége, és elment az első alkalommal Syktyvkar Anapa. GAI ofigevali, keresi a fülkében, és bocsásd kialakulatlan retrofit gépek minőségű befejező „szalon”, és ez a szokatlan közlekedési mód Kinder. És ez így ment az első alkalommal a tengerben család.

Szép munka volt. Jó kölcsönzés.)

Sok sikert a jövőben!)))

Jól van, biztonságosan egy kisgyerek umenja lelke nem volt elég ahhoz, hogy Törökország csak a határ az első legközelebbi város vezettem :))

A férfi - építész saját boldogságát, azt szeretnénk, boldogság - Kui menj!

Ó, jól sikerült! Ez az út elsajátította, de ilyen gyerekek.

----------
Utazunk, hogy az élet sokkal érdekesebb.
www.profcom.com.au

Irene, ez nem szükséges. ))))
. (Accent magára))))).

De mielőtt öntsük ki a sír a lélek kérni Reiser kitérés. A jelentés meglehetősen gyenge, függetlenül a szülők tulajdonságait.

Minden, ami nem teszünk ubivaet- tiltva.

Igen nem nem hiába, minden ugyanaz, de ugyanezen okból, csak a szomorú és örökké elégedetlen anya portit.Takoe érzi, hogy ez hajtja az ítéletet suda.A ahol benzinkút, kempingek, szolgáltatás. A szett Gia hiányosságok találhatóak jelentések mentem, mit végeztem, dicséret nekem ASAP! Ez az autó a téma és az emberek érdekli a tanulás, ahogyan tankolni, javítani, hogy tölteni az éjszakát, amely állapotok a folyosón ITD határ és mosoly valahol MAMA .

Jó rekordot, jól sikerült!

Ha egy józan pillantást az élet, azt akarjuk, hogy részeg.

Irene, ez nem szükséges. ))))
. (Accent magára))))).

A férfi - építész saját boldogságát, azt szeretnénk, boldogság - Kui menj!

By the way, ahol az utcai Storm.
Hosszú idő óta nem láthatja))

A férfi - építész saját boldogságát, azt szeretnénk, boldogság - Kui menj!

Boldogtalan gyerekek, szülők sadomazahisty.
Két gyermek, akik közül az egyik grudnichok -ay nem érdekel, hadd szenvednek az autóban.
Grudnichok leesett az ágyról - ó, igen is nem érdekel, siessünk az úton.
Úgy tűnik, a szülők gyermekkori túl gyakran esett az ágyból fejjel lefelé, különben nem tudom másképp elmagyarázni ilyen brutális gyermekek ellen.
Európa valószínűleg régóta megfosztották a szülői jogok lennének.

Köszönöm, minden rendben!)
. de meg kellene gondolni, a kor ..))))))

Szállj le a Moszkva Szibériába járni!

Bravó! Ne hallgass a negatív! Továbbra gyerekekkel utazik!