Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

Kép kerítés egy távoli részén Chile pontosan ismétlődő vázlat utazó és művész tette szinte egy évszázaddal ezelőtt. Érdemes meglátogatni ezt a helyet - úgy döntöttem, hogy valahogy aktivista, elnöke a „Minszk kerékpáros társadalom pasa Gorbunov, és hosszú idő után elment a Dél-Amerikában. Soha nem tette, de rájött, hogy mit akar - saját személyes végén a föld, ahol mind a három autó megy, de a laptop dagály.

Bántam magam egy utazási-freak

Azt ihlette a projekt „stég”, és mindig is érdekelt, akik önállóan utazni, és célja, hogy ne csak pihenni, hanem valami mást.

Mi már több, mint 50 üléseken is, amely néhány őrült ember. Aki vette a kajak és bement avtonomku [autonóm utazás - a szerk.] Az Ural folyók leereszkedünk a Jeges-tengeren. Aki vette egy felfújható katamarán Minszkben, repült a Fülöp-szigeteken, bambusz, kivágattatik útnak, és elindult a 300 km-re a sziget a sziget a Fülöp-tenger, néha a veszélye, hogy azt teszik az Indiai-óceánon.

A falu nem változott 90 év

Az egész kezdődött Patagónia. Tíz évvel ezelőtt nyitotta meg a programot a Google Earth, megzavarodott, azt gondolva, hogy hol? Mint egy szociopata, én döntött, a leginkább-leginkább szélén a föld.

Writer Rockwell Kent élt a 20-as évek New Yorkban. Dolgozott olyasmi, mint egy bróker, és azt akarta, hogy a Horn, amikor a turizmus szinte nem is létezik. Ő megkérdezte: „Miért?”. Hajósok azt mondta: „Te őrült, és még nem sok esélye a túlélésre.”

„Chile hosszú, meg kell futtatni, vagy vágta, vagy lassítani”

De csak ment. Ő visszavonult, és ugyanazon a napon rendezték a hajó, amely a Buenos Aires. Ő osztotta meg elképzeléseit a csapat, és az első tiszt azt mondta: „Te nem doplyvesh”. Két nappal később, azt mondta: „Én veletek vagyok.” Mate tapasztalt két fordulatot a két ország vett részt a lázadás a hajón, és már csak a fele a fogak.

Mindketten úsztak a Csendes-óceán naszád.

Rockwell, hogy eljusson a megfelelő helyre a rajzot. Volt egy katarzis, amikor láttam, hogy az egyik fekete-fehér vázlatot, egy vázlatot a faluban. Néztem egy fotót Panoramio.com és tanult kerítés. Beletelt 90 éves, de még mindig maradnak, és csak azért van szükség, hogy menjen oda.

Az ötletet, mielőtt elkezdtem utazni. De sokkal azután, hogy megzavarta mindenféle India, Nepál, Izrael.

Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

Domeyko élt Chile, de a halála előtt jött haza

Vettem egy jegyet a Lima. Onnan, hogy Patagónia öt és fél ezer kilométer, de nem vagyok szomorú. Repültem Dél-Amerikában.

Előtt Tierra del Fuego (Tierra del Fuego) és Dél-Patagónia, és nem kap. Chile hosszú, meg kell futtatni, vagy vágta, vagy lelassul. Nemegyszer azt sajnálta, hogy nem megy a négy vagy öt hónap.

Mintegy Chile csak azt tudtam, hogy ott élt a Domeyko. Miután a felkelés 1830-ban két lehetősége volt: vagy a börtön, hogy a keleti vagy a nyugati Franciaországba. Ő az utóbbit választotta, és a chilei kormányt, hogy kezdjen hozzá, mint az egyik fiatal tudósok, hogy növeljék a bányászat.

Chilében, ő lett az egyetem rektora, talált egy csomó bányákban. Ez nevezték a gerinc hossza 650 kilométer. Ez egy kicsit hosszabb, mint Fehéroroszországban. Domeyko élt Chile mintegy 50 év, és visszatért hazájába, már 80 éve, ismét elhagyta szinte azonnal meghalt.

Én több, mint kozmopolita híve részletezném a múltban, de vajon mi Domeyko a chilei. Kiderült, szinte semmi.

Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

A leszármazottak spanyolok, a németek és az indiánok

Chile sajátos fizetéssel. Ezek a területek voltak az indiai. Aztán eljött az a spanyolok átlépte az Atacama-sivatag északi és alig élte túl. A németek délről, ahol a spanyolok már gyökeret eresztett, és alázatosan kérte őket egy kis területen. Német város az észak-Patagónia, ahol az éghajlat hasonló Szentpéterváron.

A mai Chile nem egy nagy víztározó az indiai kultúra, hanem a spanyol. De ugyanakkor, a hegyekben élnek az indiánok, akik úgy vélik, hogy ez a saját területükön, és követelni az autonómia számára 30 000 négyzetkilométer.

Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

Akartam előtt a sátor jött a dagály

És ha beszélünk a személyes okból, a minden utazás - egy lehetőség kialakulni a projekt tevékenységek és adja az állam a önálló tanulásra. Chilében, szeretnék spontaneitás gyakorlatban.

Kezdetben azt terveztem sokat, de nekem a sátor jött a dagály. Ez történt az egyik első éjszaka az óceán. Csináltam vacsorát, várta a csillagok, és elment aludni. Passport magasabban van.

„Azt, hogy egy zseblámpa, kijutni a sátorból, és látta, hogy a két flip-flop, amelyeket szét különböző irányokba, valahol lepényhal fém bögre”

Felébredek érzésem, hogy valami nincs rendben. Én egy hálózsákban, de valahogy víz körül. És megértem: a célba. Víz öntötte ki a helyzet egy laptop. A kamera is kiderült egy 2 kilogramm szellemi tétlen vas.

Az első reakció - nevetés, aztán elszomorodott. Posobirat, hogy lehetséges, és elaludt a lejtőn. Nedves. Sat, evett dió. 6 Reggel a víz eltűnt, és gyorsan kiszáradt.

Én nyugodt, és meg kellett volna tenni egy hónappal ezelőtt. Megszűntek ülni az interneten, és információt keresni, írjon szövegeket és csak nyugodt.

Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

Őrült track: „eljövök, és ott megérteni”

Mint nyomon követése, és az egyik pályája volt őrült az elején.

Úgy kezdődött, hogy egy ötlet, hogy a legmagasabb pontja a gerinc Domeyko a 4100 méter, és tegye az emlékmű shildochku születésnapjára. Hegyi található az Atacama-sivatag, a legszárazabb hely a világon, és úgy hangzott, mint egy kihívás.

Elmentem a kampány „Budzma”, és ők segítettek abban, hogy a névtábla. Schild lemérjük egy kilogramm és fél, tettem egy hátizsákban, megtalálható a végpont térképen, a falu közelében, és úgy döntött: jön, és akkor meg fogja érteni.

A repülés alatt, kinyitottam a laptop, látszó, ahol a hegy. És abban a pillanatban arra gondoltam, hogy kap hozzá. Megyek gyalog, de 35 km-re az egyik irányba, a dolgok a hő ...

A hegyen, akkor láthatjuk a csillagokat, és az egyetlen kéz úgy érzi, hogy a földön

Azért jöttem, hogy a falu, amely található a sivatag közelében turisztikai oázis. És ott úgy döntött, hogy utazhat fény nélkül hátizsák. Azt kibérelt nagy, a hátizsák már lefektetett összes csavart és vegye le bő vízzel. Azt a tanácsot kapta, hogy 15 liter.

Elhatároztam, hogy az esti órákban. A fórumon a navigátor alig találni az utat ... És megértem, hogy lehetetlen, hogy menjen, mert a hegy egy hajszárító - esti szél lefelé. Ez annyira erős, hogy nem lehet menni. A go - a fekvő bicikli. Speed ​​- 2 km / h.

Másnap volt világos. Megyek. Tongue megduzzad, apránként iszik, de valamilyen oknál fogva ez nem működik. Miután 20 kilométeres Megértem, hogy még mindig lassú. És mintegy 35 és a magas, a légzés nem elég, néha szükség van, hogy a motor a homokban.

Én vezettem fel a hegyre, nem emelkedik kilométernél, de hagyja jóval később, mint kívánatos. Körül a gyönyörű: látod a gerincen, hogy megy előre a 50 kilométert elhagyott bányák, a plató területe 300 300 km, a sós mocsarak és az Andok hegység.

„Ez egy ilyen kellemes boldog, ha nem merznesh sivatagi és enni sült kolbász és próbál kommunikálni”

Ez a szépség, melyek ott.

Találom a kő és erősíti a lemezt a ragasztó, mint a helyi folyékony köröm, nem mindenféle szelfi. Euphoria: Jól van, ó igen anyám fia!

A buzz, hogy egyedül: a következő emberek 30 km és 50 km-oldalán látható pontján - a legnagyobb rádió csillagvizsgáló Alma és dombok, ahol az emberek galaxisok.

Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

Megyek, hogy menjen le, és megértem, hogy szükség van nagyon óvatosan - ha valami, nem voltam elég hamar. Lemegyek, és kap a Marson, mert a nap már alacsony. Látványos világítás, árnyékok, van néhány növény, de a homok és kövek. Nagyon szép, és úgy néz ki, mint egy fénykép, amely miatt a robotok.

Teljesen sötét, egyik napról a másikra marad, akár a sivatagban, a kerékpáros egy ölelés, illetve kérte, hogy őrizzék a bánya közelében. Hajtott fel és üsd, a tulajdonos kéri, hogy ki vagyok. Azt felelem: «Una bicicleta». - «Solo?» - «Solo!». Azaz, én vagyok az egyik.

Kinyitja az ajtót, a ház közepén, a hegyek, a mester ütő néz ki, és rájön, hogy biztonságban vagyok. Azt mutatja nekem azonnal zuhanyozzon kezd sütés kolbászt és megkérdezni, hogy mit csinálok itt. És a fejemben fonás dal:

Mikor szolgált kocsis a postán

Bekopogott rám bozontos geológus.

Van egy szakállas, van egy nagyon rossz spanyol, de nem érti az angol nyelvet, de igyekszünk mondani. Ő csak egy őr, és 10 és 10 napon belül, úgy, hogy nem lopott gépek a zárt enyém. Ügyvivő panaszkodik sok órát, és nagyon kevés a chilei szabványok fizetést. Azt mondja: „Számomra, csak a guanakóban senki nem megy.” És örülök: guanakó!

Ez egy olyan kellemes boldog, ha nem merznesh sivatagi és enni sült kolbász, és próbálja kommunikálni.

A következő napon, én boldogan megy vissza, és úgy gondolja, és így is lehet: megtenni anélkül, hogy a hivatalos megnyitó az emlékmű pátosz.

Vége domeykiniany: Apartman, Port, temető

Továbbá Santiago mentem ezen domeykinianu - látogatott helyek, amelyek kapcsolódnak a Domeyko. A kis város Pueblo Domeyko található, közvetlenül a Pánamerikai autópálya, ez kevesebb, mint 1000 lakossal.

Nincs semmi, de kopott házak, kicsi és nagyon gyenge. Megyek este, és úgy nézett a nyitott ajtón keresztül a ház és látni, hogy az egyetlen ágy emberekben. Úgy, mint a beloruszok, ülnek fapadokon közel a házakat.

Azt áthaladnak a város, és megismerhetik Domeyko a helyi múzeumban, amely szentelt senki többet, és a város történetében. Azt választani, és az éjszakát valahol a sivatag közepén, és a közelben van a repülőtér nevét Domeyko. De hangosan: ez inkább élj a kövek a sivatagban földet.

Meglátogattam a város, ahol Domeyko élt, és úgy találta, szinte semmi sincs. De Santiago volt a lakásában. Korábban volt egy múzeum, és most a családja él. Nem használják része a szoba, miközben a belső a XIX. A legfrissebb hírek Elolvastam hogy eladja a lakást.

Az út előtt a Facebook, találtam embereket, akik azt mutatta, Santiago és elmondta, hogyan élnek. Szép ember a közösség „fehéroroszok ¢ Chylі” egy csoportja 20 embert mentünk, hogy a temetőben, ahol van eltemetve Domeyko. Van is egy port, a róla elnevezett, de valójában ez egy kis móló, amely csak a térképen.

Ezután úgy döntöttem, hogy véget vessen a része utam, ami szükséges tervezés.

Megtaláltam a végén a föld „, mint Fehéroroszország hajtott chili

„Tovább megy jaguárok, és alszom egy sátorban”

Válaszolt, hogy mi történt, ha a vezető fordul, és felkéri, hogy a dal, akkor egyetértek.

Én vezettem a vulkán Villarrica a városban, és a tervek szerint megy körülötte, de a helyi őrök azt mondta: „Volt két napon szokatlanul viselkedik, így vezető nélkül nem fog múlni.” Közben meglátogattam a láva mezők, kiderült, hogy már éppen lehetetlen menni.

Vulkán mentem máshol, belenézett, és állítsa be magamnak egy kullancs a megfelelő formában. Amikor visszatért a fehérorosz, megtudtam, hogy a vulkán Villarrica félek az egész várost. Embert evakuáltak, és lejárt a láva, és nem volt egy kicsit, hogy megnézze.

Egy másik városban az Atacama-sivatag, amit telt, 2 hónap után volt mudflow. Csoda volt. Egy ponton, sivatagi hó esett, a másik pedig egy zápor, ami történik, ha minden 40 év. Víz gyorsan folyt a lejtőn, gyűjtése sziklák és homok, néha lebontják épületek.

Valahol aludtam a tavak, és még látható nyomai a nagymacskák, egy kicsit megijedt, „Tovább megy jaguárok, és alszom egy sátorban.”

Norvégia Mirror a déli féltekén

Én vezettem nagyon-nagyon délre.

Chilében van néhány névjegykártyák: Húsvét-sziget, Atacama és Patagónia, ahol a pálya tartják a legszebb a világon. Ő vadul népszerű. De, hogy a Dél-Patagónia, meg kell átkelni az Andokban, és egyszer még Pinochet elvesztette annak érdekében, hogy építeni őket az alagutakban és a pálya.

Én vezettem csak az északi Patagónia. A másik út, ez a hely az úgynevezett Carretera Austral. Ezeken a helyeken, ugyanazon szépség Norvégia: fjordok, gleccserek, hogy leszáll a vízbe, és nagyon kevés ember. Chile - ee tükör a déli féltekén.

Mire rájöttem, hogy nem fogom poppin helyre. Vége a föld akartam itt található, ahol kevés ember, ahol csak a kerékpárosok és ott szinte nincs forgalom, és potyautasként a térde.

Útikalauz stopposoknak panamerikane

Miután az összes chilei büszkélkedhetnek stoppolás. De ő egy átlag: a Pánamerikai autópálya megy jó autó, és akkor könnyen állsz a Chile középső részén 5-6 óra, bár a forgalom - mint mi az M-1.

Általában stoppolás mentén panamerikane - egy külön történet. Az útvonal áthalad Chile, és más módon lehetetlen átadni. Városok között 300 kilométert, Szibériában és közöttük - és néha a sivatagi kanyonok, amelyre egy szerpentin, majd ismét jobbra. Kérdezd meg a vezetőt, hová megy, és ő volt ezen a pályán az élet.

A Dél-Chile, nincs forgalom, van egy busz naponta egyszer, és az autó 20 percenként. Én vezettem, nagyon nyugodt, folyamatosan hajtva. És volt még egy pár, ők siet. Én vezettem 50 kilométer per nap, és ők is.

Egy ponton, valamilyen oknál fogva, hogy össze 5 stoppos, beleértve engem is. Jön a kis gyöngyök, és a vezető azt mondja: „Menj fel!”. És van 4 stoppos. Mi felhalmozott, mint a nyulak, hogy nagyapja elmosódását, és a megtett 50 kilométert.

földi éle volt számomra egy helyet, ahol meg kellett átgázolni a folyón. Ezután kérjen egy helyi Önnek, hogy gumicsónakkal a folyón, hogy a másik hajó, majd visszatért a vízért, mert megfeledkezett róla, és hogy ő hozta a lakásukban egy pár üveg, és odaadta neked.
Ez volt az a pont, amit elöntött egy laptop.

Négy nappal később sétáltam a Csendes-óceán és találkozott három vagy négy falvak, amelyek között az egyik vágány, és nem kapcsolódik a civilizáció. Az úton, három autó, és mindhárom láttam: kék, fehér és piros. Ez a busz, hogy hordozza a gyerekek az iskolába, és két pickup teherautók a kollektív 200 fő.

Menj helyeket és várja meg, amíg a dagály kimegy, és gyorsan átrohant ezt a helyet. Mehetsz az úton, de érdekes. Te nem siet, és az idejét. Úszni az óceánban tartják sziklák, vagy időt tölteni a helyiek.

Ő a föld végéig találtam.

Nyolc dolog, amit tudni kell Chile és Peru

Az emberek barátságosak és barátságos, de siet, és ezt, mint az amerikaiak. Emiatt chilei és argentin kevés megértést egymást, bár azt mondják spanyolul: argentinok lazább.

Angol tudja leginkább a fiatalokat.

Chilében, a nagy gyümölcs és bor. Akkor nem kell félni, hogy igyon még egy üveg, csavaros kupakkal és fél euró. Nincs rossz bor.

Érdekes, hogy a Valparaiso - Chile kulturális tőke az óceán.

Peru - a dél-amerikai Indiában. Peruban megy Machu Picchu, Titicaca-tó, a perui Andokban. Peruvians nagyon zárt, és valami hasonló Fehéroroszország: a külföldiek azok óvatos, és rosszabb beszél angolul.