Hajtás Piran vagy hogyan jut el Piran stílusában d2

A közeli barátja úgy döntött, hogy férjhez Piran - Szlovénia egy város az Adriai-tengeren, tagadja meg, nem tudtuk, ezért úgy döntöttek, hogy ismét egy utazás a módja annak, hogy csökken a „házasságot” egymást.
Mi gyűlt össze ugyanolyan összetételű, mint az utóbbi időben - én, Manu és a haverok, és elkezdte tervezni az utazást.
Visa voltunk küldetésben hogy az előny a spanyol schengeni hat hónapig, úgyhogy csak most kezdődött keres megfelelő jegyeket.
Barátok tájékoztatott minket a airBaltic fapados légitársaságok, amelyek valóban kiderült, hogy az úgynevezett Air csavar =).

A járat érkezik Milánóba váltással Riga, azt szándékosan választottuk a legnagyobb nyílás - 6,5 óra alatt lehet megtenni, és a lett fővárosban, így utunk ott kezdődött.
Miután a tapasztalat Spanyolországban, úgy döntöttünk, hogy az autó kell venni a repülőtéren, és zakazli fiat 500 ott. Manu és Nata legutóbbi vizsgálat, és megígérte, hogy a hátsó elég hely egy személy az én növekedés, és illeszkedik a csomagtartóba két nagy zsákokban vagy három átlagok. Bíztam benne, és megállapodtak, hogy minden esetben, az én tapasztalatom az olcsó autó gyorsan szétesnek, és általában a kocsit egy osztállyal feljebb.

Ami az útvonalat, kiderült, hogy egyikünk sem soha nem járt Olaszországban, így kellett lennie arról, hogy látogassa meg Rómában, és hogyan juthatunk hozzá, úgy döntött, hogy „rövid kötőjelet”. Az útvonal már kiderült, ilyen:

Útvonal speciálisan meghatározott szabad utak, nem, nem azért, mert a cél, hogy pénzt takarítanak meg, csak szabad utak mindig több érdekes helyeken, és mivel nem vagyunk siet, ellentétben a korábbi út, úgy döntöttünk, hogy mindent kényelmesen.

Egy kis, mit talál:
Riga.
Nem volt olyan sok időt venne igénybe, hogy az épületek, így azonnal elment a történelmi központjában, egy séta, és visszatért a repülőtérre.

Milan.
A Milan megérkeztünk este vette az autót, hajtott a szálloda a reggeli és a bal - tudjuk, hogy van, hogy jöjjön vissza, így nem lesz ideje, hogy vizsgálja meg a helyi látnivalók és egy kicsit, hogy menjen vásárolni a bevásárló fővárosa a világ.

Spezia.
Hallottunk történeteket a varázsát kisvárosok Itlaii, így a fő célja az érkezés La Spezia volt a Cinque Terre - öt falu található egy természetvédelmi terület, ahol nem áll le az autó. Mi csak maradt fűszer, felszállt a vonatra és elment, hogy nézd meg az összes falvak viszont.

Pisa.
Nos, ha nem is eltarthat egy olaszországi utazást, és nem próbálja meg „drop” pisai ferde torony? barátai nem értik)))

Firenzében.
Florence látnivalókban gazdag, de a fő célja az utazás volt a legjobb, egy hangon biztosította mind a vezetők, pizzéria Olaszországban.

Siena.
Egy másik kis település, ahol várnak látványosságok, mint például a Tower Beefeaters, útban a római, még mindig ugrott a Castle Brolio, amely találta a képlet Chianti.

Perugia.
Perugia kapott listánkra véletlenül volt egyfajta „pit-stop” és Róma között San Marino, és tudod, mi nem tévedtek. A város kiderült, hogy lélegzetelállítóan szép.

San Marino.
San Marino - ez az egyik legkisebb ország a világon, vár található magas hegyek Feltűnő, annak szépségét és hangulatát. A város már találkoztak eső és a köd, mi áztattuk a bőrt, de nem tagadja magát az öröm, hogy azt teljes egészében)

Imola.
Imola - egy kis város, szép, de semmi különös, Manu ütött ez a folt a térképen a személy, és úgy érzem, ez majdnem a cél az utazás számára. ) Itt a Autodromo Enzo e Dino Ferrari, ismertebb nevén egyszerűen „Imola”, a nagyon hely, ahol '94 -ben során a San Marino Nagydíjon megölték Airton Senna.

Velencében.
Egy másik szimbólum Olaszország - a város a víz, ami egyszerűen lehetetlen, hogy ne nézze meg, vagy egy kört egy gondola =)

Piran (Szlovénia).
Piran vált számunkra egy igazi meglepetés, egy feltűnően szép város Szlovénia, ez nem meglepő, hogy a barátaink választotta az esküvőre.

Verona.
A híres Verona? Természetesen a szerelmi történet a Rómeó és Júlia, itt van egy Júlia erkély, valamint az ív épült az 1. században

Monza.
Monza egy kisváros közelében Milan, itt van a pályán, ami látja vendégül a Grand Prix Olaszország, véletlenül ez a fázis egybeesett az esküvő barátunk, így nem kap versenyezni, de a fő cél az volt, hogy vándorol át az elhagyott része az útvonal - ovális, ami már régóta használják a képlet versenyzést.

Milan.
Itt utunk és újra rendelünk frazzled út hossza 2600 km, az utolsó napon csak járkálni a városban, és ajándékokat venni barátok)

Utunk nagyon gazdag volt, a szabad utak igazi kaland. Több „felfedezések” az út: a keresési benzinkutak - egyfajta küldetés, olaszok kereken visszautasította, hogy tartalmazza az irányjelzőt egy körkörös mozdulatokkal, 18:00-10:00, akkor éhen halnak, és a légitársaság EIR csavart úgy véli, hogy az emberek nélkül repülni dolgokat.
És mi történt, hogy találkozzon markovsky és megosztás fotók instagrame Anton-Brummen. aki utazott velünk együtt.
Mindez és sokkal többet mondani a nyilvántartásokban, ne kapcsoljuk.