Három hősök és Shamahanskaya queen (átjáró)

Dobrynya. Prince

Ő eltűnt, Prince Dobrynya bezárva a palotában. Az első lépés figyelembe utasítás, hogy az asztalon van. Olvasd el (ehhez alkalmazza azt a Dobrinja). Azt mondja, hogy ha egy 1 alkalommal slam, majd kijutni a trónt, 2-szer - keresni szökőkutak, 3-szor - kigyullad a kandalló, 4-szer - hangjelzés hallatszik. A leltár, válassza a 3 pamut, majd az égő kandalló kihagyás utasításokat. Égő utasítások a tűzjelző a bal felső sarokban. Mi hagyja el a palotát.

Dobrynya. legtávolabbi előőrs

Quest Alyosha kezdeni kapuk, ahol a legvalószínűbb volt. Mi megy az irodába, és kérje fel a jegyző arról Alesha, mondja Leszek itt volt, rejtett kártyát, és elment. Nos, nézzük meg a kártyát. Nézzük a portré a herceget, hogy milyen piszok rajta? Vegye Leschine ing kemence kimennek, ragaszkodunk az olajteknő ing horgot, és kihagyja a víz kabát. Kapunk a hátát, és törlőkendő nedves ing festmény az irodában. Ez térképen! Tanulmányozása után, mi megy a kapukat, és bejutni az erdőben.

Amint haladunk előre, hogy egy kidőlt fa. Mellette feküdt jar, vedd. Mi fel a fát, és adja át előre. Mi vissza az úton egy pocsolya. Gyűjtjük egy korsó vizet egy pocsolya. Igyekszünk, hogy vegye fel a kaptár, de a gonosz méhek nem adnak Dobrinja csinálni. Öntsük a üveg virágok nőnek, közel a tócsa, a méhek repülnek le a virágokat. Csendben elveszi a kaptár, és alkalmazza azt Dobrynya. Hercules fújja a kaptár a kürt és hall egy női hang szólította. Lépéseit titkos útvonal (balra, ahol lógott méhkaptár) éri el a sátorban. Beszélgetünk a lány és inni egy pohár, mellette állt.

Gyenge Prince megy a trónon fel és le, még beszélni vele nem lehet! Vegye ki a póker közel állt a tűzhely és prop trónján, amikor emelkedik a csúcsra. Beszélünk a herceg a hiányzó hősök. Prince hagy és kitiltja minket. Leülünk a trónon, és a herceg. Kérdezd meg, mi volt a baj, akkor vegye fel a súlyt és egy vödör amelyeket a földön fekszik. A rocker vegye fel a virág és felemelkednek. Töltsünk meg egy vödör szökőkutak (ha ki van kapcsolva, taps kezét kétszer), lefelé vissza. Bal négy horog lóg a feje fölött. Mi akasztani súly és a kanál, a második és a negyedik horgokat. Mi emelkedik fel, és a palota.

Nyissa meg a Hivatal az ablakon, és bemenni, hogy beszéljen a jegyző. Ezután menj a szénakazalban, akkor adja át a célt, és vegye ki a kártyát. Indulunk a kapukat az erdőben.

Esik pontosan ugyanabban erdő a Dobrynia. Vedd fel a kancsót és egy ruhadarab Dobryni lóg egy bokor. Gyűjtjük egy korsó vizet és öntözés a virágok. A második alkalommal egy méh egy trükk nem vezet. Mi megy a kidőlt fák, a rag férges gombát gat csalán. Visszamegyünk, és üsd a nyírfa, amely a bal oldalon. Harkály repül majd elrepül. Alkalmazza kukacos gomba nyírfa és kopogás ismét rajta. Ekkor egy harkály kivájt jó üreges. Figyelembe a kaptár és a szél fúj. Lépünk át egy titkos utat járjuk, megbotlik a sátorban. Ismét beszélünk a lánnyal, és vegye fel a poharat. Mi megy a sátorba.

Amikor kijön, menj a szobába a jobb oldalon. Távolítsa el a képernyőn, és vesz egy hatalmas csavarkulccsal. A leltár, egyesítik a kulcsot és az üveg. Megyünk vissza az előző szobába, és nyissa meg a kulcsot acél kabinet. Igen, a dolgok belső Leschi és Dobryni! Bemegyünk a második szobába, és kattintson a koporsót, állt az asztalon.

Dobrynya és Alyosha. a koporsó

Úgy véljük mazayku lóg a falon, mert nyomokat meg kell találni 5 kövek különböző színekben. Három kő csak elszórtan a koporsót, hogy a másik kettő pedig keményen dolgozni. Válassza fülbevalók és körömreszelő. Fülbevaló osztott egy üveg pálinka (álló bal Dobryni), megkapjuk egy követ. Beszélgetünk Tugarinov, az utolsó kő, de ő adja azt csak akkor, ha hozza neki enni. Az ételt egy koporsót csak egy nagy anya, de ez csak nem nyitja meg, akkor is, tresnuv fűrészelés. Kérünk Dobryni segítséget lakatanya és adja meg Tugarin. Kapunk az utolsó követ. Most rendezni a köveket az üres sejtek színüket. Ha a kövek a helyükön vannak, elkezd egy puzzle.

Az Ön feladata -, hogy létrejöjjön a kövek sorok 3 vagy több darab, hogy minden a kulcsok a zárak. Ha valami, akkor a képernyő jobb oldalán vannak nyomokat.
Miután megoldotta a puzzle, mi jön ki a koporsót. Most kell, hogy készítsen egy főzet a növekedés. Olvassa el a megjegyzés, mely alatt fekszik a koporsót. Vegye ki a piros, kék és zöld butylki, keverjük össze őket egy pohár itallal. Nézze meg a videót.

Alyosha. A keresés a szent víz Elijah

Kilépünk a sátorba, és megy mélyen az erdőben. Mi esik a tisztásra, ahol egy jól romos kunyhó. A maradványok a kunyhó egy gyertyát, és kovakő, a választást és összekapcsolják őket a leltárt. Az eredmény egy égő gyertyát. Bízunk a kútba, és menj végig az utat a jobb oldalon.

Az ösvény vezet minket, hogy a bejáratnál, hogy az élő víz forrása. De a bejárat őrzött egy farkas és a fa őrök. Egyetértünk a farkas, hogy mi hozza a tükör és a változó szervek. Az elérési utat, amelyen jöttünk, hazudik egy kis kavicsot, jelölje ki, és menjen vissza a kútba. Mi dobni egy követ a kútba, hall csengetést. Mi megy a kútba, amikor Alyosha azt mondják, hogy nagyon sötét volt, hogy egy gyertya alján a fény, és ugrik a mélybe.
Mi válasszuk aljáról az árnyékolás és a mászás. A kút egy halom homok, vegye fel a csipet, és dörzsölje vele pajzs. Most menj vissza a farkas és alkalmazza a pajzs rajta.

Itt vagyunk, közel a forrást. Pontosabban a következő 5 forrás, és csak egyikük az élő víz. Mi kiválasztjuk, és írja be egy üveg vizet belőle másodlagos forrásból. Mi a víz a virágok egyre ott. Igen, találtunk egy holt víz. Gyűjtsük össze a vizet a negyedik forrás, öntsük florets. És itt van az élő víz. De akárcsak a víz nem tudja elengedni, meg kell mondani a farkas idol alulról kapni. Veszünk egy hatalmas sziklára, hogy fekszik a jobb oldalon a források és a folytatásban a tóba. Figyelembe a bálvány, rakjuk a hegyen, és menj kezelésére Ilia. Ilya test életre, de a szelleme még mindig valahol a mennyekben.

Ilya. Az ég és a föld alatt

Ilya a Paradicsomban, de szüksége van a földön, hogy segítsen egy barátjának! Beszélgetünk a srác ül az asztalnál. Ezután vesszük a szamovár asztal és menj a Paradicsom kapuját (az út bal oldalán). Beszélgetünk az angyal, és tudom, hogy csak azért, mert Illés nem kell szabadítani. Menj vissza Stukalo a fát narancs (ez a fa mögött áll, aki iszik teát). Vedd fel egy maroknyi narancs és egy narancs. Elhaladunk egy kicsit előre, és nyomja egy másik fa. Ezúttal az őszi kúpok, vedd fel egy kis dolog. Egy maroknyi narancs tenni az asztalra, és várja meg, amíg a szivató paraszt. Amikor elkezdi csuklás légy angyal, hogy segítsen neki. Abban az időben, mi fut a kapuhoz, és megpróbál elmenekülni. De a lélek, az Illés túl könnyű. Megvárjuk, amíg a meghajtó akár aki dobja a táskát. Kiválasztjuk a pénztárcáját, és ezzel bűnt követnek el, ugrik át a kapun, és bejutni a pokoli üst.

Mellettünk főzött két bűnös, mögötte áll az ördög vasvillával. Azt mondjuk a sor, hogy a kazán túl hideg. És míg a míg az ördög fog állni visszafelé kazánok, bojlerek dobjon egy pénzérmét a szomszédok. Mi megy a mennybe.

Meg kell találni egy másik utat a visszavonulásra. Mi megy a Garden of Eden, és beszélj a kertész. Kiderül, hogy meg kell enni egy almát, hogy kirepülnek a Paradicsomból. Igyekszünk, hogy megzavarják az egyik tiltott gyümölcsből, de aztán találjuk magunkat egy asztalnál a pavilonban. Menj vissza a kertész és újra beszélni vele. Vesszük a kannával és séta a pavilonban. Továbbá lóg a levegőben repülő papucsot. Tedd az szamovár, szamovár hozott narancs, hogy a dédelgetett papucs.

Egy kannával öntsünk szántott barázdák a jobb oldalon, amikor a kertész megérkezik, akkor menj be a kertbe, használatra papucsot Ilya.

Dobrynya és Ilya. feltárás

Az első lépés beszélget az őrök a palota mi természetesen nem engedélyezettek. Mi megy a kereskedők. A boltok körül a kuvasz három hordó, minden hordó darabjai néhány megjegyzés. Mi üzembe az összes darab, majd alkotják a lemez. Mi fellebbezést az eladónő kuvasz, és kap egy csésze ezt az italt. Beszélünk az összes többi gyártó: élelmiszer, madarak és békák. Mi kopog a ház, amely mellett áll az élelmiszer-szállító, de nem nyit. Minden vizsgált jó lépés Lubawa. Belőle tanulunk Elisha, kiderül, szükségünk van egy jelszót, hogy neki. Alkalmazni darab jegyzetek Dobrynya. Van egy puzzle, ahol a szétszórt levelek annak szükségességét, hogy a nyilatkozatot: „Te már eladott kard kladenets?”. Alkalmazzuk a jelszót a magánház.

A ház el van rejtve a Elisha szórakoztató beszél velük. Miután beszélt csizma húzza ki az ágy alól, és távolítsa el a hevedert a falról. Kilépés és a palotába. Igyekszünk, hogy elkapjon egy galamb egy bögre kuvasz, de ő repül egy másik ablakban. Mi megy a madarak, és kérje az elárusítónő a ketrecbe. Csak azért, mert nem adta fel, úgyhogy a ketrecben csúzli. Alkalmazza a ketrec madár, elkapta a madarat utalnak Elisha. Megtudjuk, hogy a király most tartózkodik Nagy-Britanniában. Mi útnak utat.

Vedd fel menet, feküdt a bal mellkason. Próbál menni a kocsmába, akkor nem szabad. A Prince benne. Beszélgetünk az őr, és menj Arthur lovagjai. Először is lépést bevásárló, és onnan a hídon - Arthur vár. Annak érdekében, hogy a kocsmába, meg kell, hogy legyen egy lovag, annak érdekében, hogy lovag lesz, meg kell, hogy jöjjön fel a chip. Pusztító mindent körül: a hordó, palack, asztal, tengelyek, dobott néhány srác az erkélyen. De ez mind rossz! Elhagyjuk a kastélyt azonnal visszatér. Operativnenko itt rendet. Beszélgetünk a fickó, aki dobta az erkélyen Ilya, így a aranyérme tőle. Torgosham megy és vesz ezen az érme hering. Eszünk hering és menjen vissza Arthur. Iszunk egy hordó sört, majd lovag lesz.

Menjünk a kocsmába, ahol várta a herceget. Egy beszélgetés vele tudni fogja, hogy ő tartozott egy nagy halom pénzt, hogy a csapos. A csapos tudni fogja, hogy a tartozás 100.000 font! Esküdj a herceg megkérdezte Illés, hogy ő kért kölcsön pénzt Arthur. Arthur nem adnak pénzt, de a paraszti és az erkély tanácsot kérni pénzt Robin Hood. Lépj ki a vár és megy Sherwood Forest.

Kiválasztjuk a bőr egy medve feküdt a padlón, és kombinálni a szálat. Kell egy tűt. Arra kérjük a csapos egy tűt, és varrni a labdát. Mi használjuk a labdát Robin. mini-játék kezdődik.

Ebben a játékban, meg kell, hogy a legtöbb pontot a büntetés helyszínen. Ha vertek, megyünk abba az irányba, ahol a labda repül. Amikor átszúrja magukat, rúgás a szabad szögben. Ez elég egyszerű. Winning, megkapjuk a pénzt, hogy kifizessék adósságaikat.

Dobrynya. Kínai Nagy Fal

Beszélünk az őr, nem volt számunkra semmilyen esetben nem fog hiányozni, ha nem hallja a vers által komponált Dobrynia. De Dobrynia a vers a kínai írás nem képes! De mi áldás, hogy a költő mellett ülő, aki tud jöjjön fel a jobb vers mindössze 100 arany! Ó, ha már csak az volt. Hagyjuk egy séta a kínai fal (kilépés a jobb alsó sarokban). Lásd tégla megjelent:

Három hősök és Shamahanskaya queen walkthrough

De neki van egy cache a 100 aranyat. Adunk pénzt a költő, amiért lesz kész verset. Olvasd neki őr, de csak hallgatni ezt a borzalmat nem lehet. Követeljük, hogy a költő egy másik vers, megkapjuk azt. De ettől a horror őr kapu. Ezután a költő mondja, hogy anélkül, ihlet, akkor írjon egy jó verset, és inspirálja a szép táncoló lány. Ismét megy egy séta a kínai fal, ezúttal múlnak.

Ez jó szerencsét! Találkozunk Alenushka, mászik fel a falon. Ez nem ismerik el, hogy fél attól, hogy szálljon le. Kezdeni dacosan jól megy, akkor úgy teszünk, mintha hagyja, és menj balra. Ezután Alenka bevallja, hogy ő fél ugrani. Beszélt vele, „Ugorj fel a kezét”, de nem, ő félt az egerek! Látod, az alsó egy egér mink? Bízunk benne, hogy ha bewhiskered vadállatok úgy tűnik, hogy a fény, és megragadja. Mi alyonushka mutatják az egér, és elkapni a lány. Azt kérem, hogy táncoljon, amit könnyen egyetért teljesen. De ez nem a zene, a tánc, nem tud. Nem számít, mellette álló eladónő babák és balalajka. Balalajka kérje az ár - 100 arany. Elég drága, de semmit nem lehet tenni, menj vissza, hogy keressen egy rejtekhelyet a kínai fal. Ő ott van, csak messze:

Miután a pénzt, menj, és odaadják a eladónő. Adunk balalajka őr. A költő ihlette, hogy írjon egy csodálatos vers Dobrynya majd elolvassa az őr. Ennek során a város nyitott.

Mi a városban találkoztak a hóhér, amelyből megtudjuk, hogy az egyetlen módja, hogy beszéljen a császár - ez gondoskodik a saját büntetést. Tudnod kell, amiért kivégezték.

Lépések a kereskedők. ember ül a sátor, ami a tippeket. Tanács díja 10 yen, így ebből megtudjuk, hogy mit kell tennie, amint megtaláljuk a pénzt. És a pénz közel fekvő sátor tenger gyümölcsei. Pénztárca fekvő mellett a zsákok. Csak egy sója, a mellette álló eladó. Tanácsos pénzt adni, azt mondja, hogy a legnagyobb bűncselekmény - visel lila ruhát. Menj a kereskedő ruhákat. Sajnos, a lila pólót nem tette volna, de van fehér. Vásárolni fehér, és a megközelítés, hogy a művész, abban a reményben, hogy azt mondja: hogyan lehet lila festékkel. De csak azért, mert nem fog mondani. Ezért vizsgáljuk meg a képet a császár dicsérte, megtanulják a recept lila festék. Szükségünk van a kagyló! Vásárolunk őket az üzletben a tenger gyümölcsei. Dobj egy forró fazék só, kagyló és ing. Lila ing feltenni Dobrynya.

Kapunk a kincstár pergament a vers és a használata a császár. Ezt követően, kérünk az utat a templom.

Dobrynya. Sárkány templom

Olvassa jele előtt a templomban, majd az arany dob és leülni meditálni. Meditáció közben, hogy játsszon egy mini-játék. Jelentése egyszerű - meg kell gyűjteni 3 azonos állatok egy sorban vízszintesen vagy függőlegesen. Rack fel a szükséges számú pontot, és akkor adja át a templom.

Tehát, úgy döntött, a puzzle, hogy esik a térre, mielőtt a templomba. Itt szerzetes ülés és állás-nagymama elárusítónő. Beszélgetünk a szerzetes és a nagyanyja. Ebben a nagymama vásárlás szantálfa és elmegy a templomba. Tedd szantálfa az oltáron, de a sárkány felébred. Úgy néz ki, hazudott nagyi. Mielőtt elhagyja a templomot, vegye fel egy arany tálca és Leszakítom néhány selyem egy nagy tekercs.

Beszélő nagyi, hazudott, és ő nem azt állítják, csak azt kérte, hogy vesz egy orosz baba. Nos, nem tagadom, veszünk fele fészkelő babák. Megkérdeztük a nagyi hogyan ébred a sárkány, kiderül, ki kell sütni epres pite. Kezdje el gyűjteni a hozzávalókat: eper növekvő mellett a nagymama, a víz öntsük felében a fészkelő babák a szökőkút a templom, lisztet kérni a szerzetes. Mint minden, amire szükség van, de a nagymamája azt mondta, hogy még sodrófa szükség. Sodrófa az egyik arany dobok, lógó mögött a szerzetes. Minden amire szüksége van, hogy a nagyi ugyancsak nyers eper torta.

Mi megy a Temple. Tedd nyers pite egy arany tálcán, és feltette a kályhában. Távolítsuk el a forró tálca segítségével selyem és tedd az oltárra. Beszélgetünk Gorynych kapjuk a Sárkány kő.

Dobrynya és Ilya. döntő ütközet

Hagyjuk, hogy a kereskedelmi területen vizsgálja a korábbi kovászos istálló. Meg kell egy titkos lépés, de a tábla, zavaró pass, nem szakad ki őr. Vegyünk egy darab fát, és egy fűrész, fekvő mellett egy istálló. Alkalmazza naplót Dobrynya, egy időben, amíg a darabolást, szakadt ki a fedélzeten, és menj le a lyukba.

Igen, de egy titkos akna nem látok semmit! Van, hogy megy a hangzás, a mellesleg, nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Ilya, majd eltalálja a fejét semmit. De ahhoz, hogy megtalálják a helyes utat is lehetséges, csak be kell kattintani a képernyő alján, majd Ilya lehet eljutni az ajtót.

Kifelé a folyosóra, és megöli a sárkány szeme királynő.

Itt és tündérmesék végén, aki játszott a jó ember!