Fogunk Gdansk gyerekekkel közúti

Arról, hogy miért megy a lengyel Balti-tenger, és ahol jobb menedéket. már említettük. Most Önnek egy megjegyzés az, hogy hogyan lehet eljutni Gdansk. Mi általában járja autóval, de ha többször éltem a gyerekek a Balti-tenger, a férje jött a hétvégén a vonatok. Jó segítő elkészítésére az útvonal mellett a Google Maps - ez egy oldal aktuális információkat az utak Lengyelország: ssc.siskom.waw.pl.

A Balti-tenger autóval

Mi általában a megtett órán keresztül 6 órakor (ez mind fel a bevezetése az elektronikus-queue), valamint a 17-18 már ott voltak. Röviden írok, hogy így ismeri az összes Brest lakosok: jobb, ha hétköznap a „csúcsforgalom”.

Akár tetszik, akár nem, a határon mindkét határok ha megy Lengyelország ma reggel, ez kb 3 óra. Az út maga veszi 7-8 óra (az egyik nagy állomása egy óra az ebéd, és nyújtsd a lábad).

Azt észleltük, a törvény az utazás: furcsa módon, a legfárasztóbb állt a határon.
Míg oda Brest - Gdansk, bármilyen fáradt, a gyerekek még nehezebb.
Ha megy vissza, 7-8 óra út maradhat észrevétlen, és a határ Fehéroroszország repülni fel friss, mint egy uborka. De Brest kezdi beírni facsart, mint egy citrom.

Mi általában gyorsan menni, de a szabályok szerint, a büntetés Lengyelországban nagy. Eleinte segített a navigátor.

Fogunk Gdansk gyerekekkel közúti

Jelenleg 3 változatai az útvonalat, hogyan jutunk el a Brest és Gdansk között. De általában, valójában csak két igazi.

Anélkül, hogy a közúti navigátor Gdansk ne vesszenek: Varsó egy egyenes vonal, van viszont egy másik 400 km az autópályán, ahol mutató Gdansk minden kilométer.

És néha kellemes helyi prostituáltak szemét: a bouffant hajviselet, leopárd fürdőruha vagy rózsaszín mini és csizmát a hatalmas platform, a megfelelő nyakkivágással. És azt kell mondanom, amikor elmentem az első alkalom volt, 15 fok és szemerkélő eső. A látvány szomorú, de festői.

Gdansk általában kap a 17 órán át. Az utolsó alkalommal a gyerekek azonnal rohant a strand (lovaglás 30 fokos hőség), és a férje elment, hogy találkozzon az ügynök és nézd meg a lakásban, majd jött hozzánk a strandon.

Úgy véljük, hogy szolgálja Lengyelországban mindig jó, és az árak nem szörnyű. De ha nem akarja, hogy hagyja abba az ismeretlen helyen, akkor mindig választhat a McDonalds. Ahol megáll Siedlce, kényelmes csúszda, fia emlékszik, és még vár.

Fogunk Gdansk gyerekekkel közúti

És a Lodz régióban van egy nagy „zayazd” több gyors fudami, játszóterek és pavilonok.

By the way, az összes McDonald és néhány jó éttermek vannak lehajtható asztalok megváltoztatása csecsemőknek - különös papírtörlő, és néha a játékok, hogy elvonja a gyerekek.

Ha autóval utazik, az út keresztül Ostróda 100 kilométerre a tengertől, a közúti kijárat a csata Grunwald. Érdekes, hogy megállt volna, de nem egy kisgyerek.
Mégis közel Malbork - a legnagyobb téglavár a világon, és még szerepel az UNESCO világörökségi listáján.

Fogunk Gdansk gyerekekkel közúti

De ha megy a fizetős út lehet gurulni Torun - a város vonzás.

Ott a férj vezette az autót előre töltötte az éjszakát egy szállodában a vasútállomás Terespol (100 PLN reggelivel). Elektronikus sorban nem tudta megragadnak magukat átmenetek. És mi Agnia Arthur és másnap reggel elment a vonat gyermekek (felnőttek és gyerekek számára 4 év alatt, jegyek ára 4 euró).

A Terespol találkoztunk apa és 17:30 ültünk a parton Brzeźno.

A Balti-tenger autó nélkül

Mert van egy nagy ló nélküli utazási lehetőséget a Balti-tenger: a busz a saját, az autóbusz állomás Brest „Brest-Varsó”, majd vonattal Gdansk és Varsó főpályaudvar. A nap folyamán ezek a vonatok szinte óránként, az út körülbelül 3 óra. Jobb jegyet előre, amennyire csak lehetséges, és az interneten. Aktívan jegyeket „Nincs hely”, azaz ha nem vásárol előre volt teljes vonat kellene állni az utat.

A Gdansk tömegközlekedés működik. Erősen ajánljuk helyszínen jakdojade.pl. vagy az alkalmazáson keresztül, akkor könnyen útvonaltervet - idővel megáll és a számok a buszok és a villamosok.

Fogunk Gdansk gyerekekkel közúti

Bicikli is nagyon kényelmes séta, kerékpárutak mindenütt és különleges fények.

Vladislavovo

Ha azt szeretnénk, hogy a Hel (sok érdekes) a Tricity, sokkal könnyebb lebegnek a komp Gdynia.

By the way, egy másik fontos pont - azonos Vladislavovo tekinthető határövezetben, így minden szükséges útlevél. Én egyszer az úton rendőrség fogni az autót a külföldi rendszámú és ellenőrzése útlevelek. Nem, a rendőrök velünk hazament dokumentumok, győződjön meg arról, hogy mi bírságolták (sajnálom, csak egy minden), és azt kívánta a kellemes időtöltést.