A kirándulás a vízesés fekete sámán

Úgy döntöttem, hogy írd le az összes érdekes kirándulásokat dzhimnik közel két éve a tulajdonosi nekik az az oka, hogy nagyon sok feledésbe merült. Nem írok időrendben, hanem valami, hogy emlékezzen, és hogyan fogja az időt.
Fogom kezdeni az utazás, hogy engem változtatni később pnevmohaby mechanikus (valószínűleg sokan közülük hasonló keserű tapasztalat). Mielőtt az út, az ellenőrzés végezték az első tengely a csere lengőcsapágyakon és súrolás minden szar volt a csomópontok és a környező területet. És Hub kezdett kapcsolja ki és be a saját razdatke belső (Ezt megelőzően, körülbelül egy hónap utazás módszere az integráció az volt, hogy - csatlakoztassa a kompresszort a vákuum és a nyomás shlanchikam közé csomópontok foglal 5-10 perc, attól függően, hogy a kompresszor keresési idő között shmurdyak .. ). Azonban a legfontosabb ideje az utazás nem tartalmazza, de erről bővebben később. Elkezdem az elején annak érdekében, így.
Mi már össze egyszer az ősszel egy barát Sergey együtt menni a vízesés Fekete sámán. A döntés született spontán pár nappal az utazás előtt. Azt akartam, hogy egy kis szünetet a munka, összetörik.
Összegyűltek, hogy menjen az ötödik emeleten a reggel. Ő dobott egy dobozba, sátor, alvás pad, hálózsák, keménykalap a tachku.Tak hogy tudta, hogy csak egy hálózsákot és ruhákat. Élelmiszer úgy döntött, hogy a minimális, és valahol az út mentén, mert mindig marad. Ő volt előestéjén az esküvő, és elindult, csak valahol négy. Az ötödik emeleten mögötte megállt, ő volt részeg ... hajtsa a hátsó ülések. Megtöltötte a dolgokat, és Labrador Barna. Szergej elaludt, és vadásztam rá füst szag (vagy Kezdő) tűzte ki.
Azt kell mondani, hogy a hosszú utazások dzhimnik - ez még mindig szórakoztató. Különösen nem dobált - a hely kicsi, a sebesség akár száz mindenhol, és jól érzi magát az ütközéseket a közúti
Úgy döntött, hogy a változás nem a szokásos módon, de átvágni Csugujevka katonai repülőtér Partyizanszk, Sergeevka, Molchanovka Breevku. Az út minden bizonnyal nem a legjobb minőségű (az Sergeevka a Csugujevka katonai repülőtér primer szinte mindenhol), de végig Ussuriisk így volt odafelé nem akar. Különösen azért, mert az igazolvány Molchanovka már utazott, érdekes volt, mivel van egy út. Serge felébredt, még akkor is emelkedni kezdett a lépés, ez 9-10 reggel és éhes volt ... A térképen van valahol találkoznia kellett volna Bear kut, de nem találtuk. Általában ez a szelet mi elveszett körülbelül egy-két órát, de az út mentén találkoztam egy vaddisznó, amely egy hatalmas zaj futott az utam.
Csugujevka katonai repülőtér van, hogy továbbra is Dalnegorsk utazik az autópályán. A Dalnegorsk az út mentén találkoztunk csak egy étteremben, ahol, és evett. Azt kell mondanom, hogy az úton vissza döntöttem, hogy valami, ami nem rontja - gombóc;). Szergej zárja az istálló, és úgy döntött, hogy kész volt változtatni a vezetési, nos, én úgy döntött, hogy ő készen áll, hogy egy navigátor. Útközben megálltunk egy benzinkútnál, ahol az ember megkérdezte számos fűszerezés dizilny nem az, hogy dzhimnik (gördülőcsapágy-feszítő valószínűleg meghalt, mielőtt a vásárlás, és most igazán zavarba, mint a dízelolaj). Miután tankolt a teljes tank, mentünk tovább. Mivel vágjuk az út Csugujevka katonai repülőtér, a GPS beállítások állítva az utat egyengette navigáció a legrövidebb úton, de nem mindig. első kaland akkor kezdődött. Navigációs útvonal mentén egy régi elhagyott út Dalnegorsk - Plastun. Eleinte ment egy kicsit gyanítható, hogy valami baj van. De amikor mentünk a faluba, ahol a 80% -át a lakások már elhagyott és lesüllyed egy keskeny út, a házak közötti primert rájött, mi történik. Gyere vissza - ez 20 kilométeres Úgy döntöttünk, hogy vezessen egy kicsit tovább - mindent lát jobban. Az út a folyó felett, ami elterjedt, oly módon, hogy általában nem volt világos, hová menjen. Ford úgy döntött, hogy egyenesen oda, és meglepődtek, mert az utak az úton nem volt több. Miután tévedt a folyón túl az erdőben, mi akadt két motorkerékpáros. Némelyikük azt mondta, hogy az út nem különösebben akár Plastun itt, a másik azt mondta, hogy lehet és dzhimnik és megmutatta az irányt. A kérdés az, hogy hogyan megy (előre vagy menjen vissza, és nem egy kör) azonnal megoldani. Mi vajon mi megy ott. Az út, azt kell mondanom, hogy ez nem egy út, de csak 40 km (a vágott valahol 100 km. És talán több). Útközben találkoztunk néhány Kruzak aki eljött, hogy a halászat. De km. 15 megálltunk, hogy megfeleljen az autót, mert a vezetés néhány különböző (hossz és őrölt) vándorol a szélvédőn keresztül, azt tapasztaltuk mi nem, ha továbbra tengeralattjáró. Az áldás akkor még megy az úton, és még (mint kiderült) cserkészek. Tovább Ternei mi üzemű (benzinkút) és élelmiszerek (a boltban), és ment tovább, csámcsogó fagylaltot. Az ügyet süllyedő estefelé és a probléma megtalálni a vízesés már megvan fel elég élesen. Az a tény, hogy az autóipari GPS vízesés nem volt, ő csak a kezét a Garmin GPS, amely azt mutatta, tárgyat távolságra helyezkedik el kevesebb, mint 100, vagy 50 km-re, mindegy navigátor kellett utazni gyalog. És Terney Amgu 200 km. Így mentünk neponyatkah mennyit kell még mozogni három órán keresztül. Egy órával később, valamikor később, mint a sötét csoda történt - GPS lásd vízesés. Ezt azonnal irányítva, és rohant a vízesés. Az utasítások a GPS ki van kapcsolva a főút 10 km Amgu és mozgatunk egy erdei úton a parkolóban. Megjegyzem, hogy az út normális volt, de mivel néhány helyen járhatatlan az autók. Camping már túl sok volt. Megálltunk az egyik közülük. Barna megjelent - ez a nagy öröm, hogy kiugrott a kocsiból egy hosszú nap után tartózkodása benne. Bátran kiállta a próbát. És ez valahol 40 km off-road, ahol azt rendszerint dobott körül a kabinban, valamint a dolgokat, és 700 km monoton rázással.
Tüzet gyújtott, hogy egy sátor, főtt tészta valamit, enni és aludni. 17 órán át a közúti Jimny arról, hogy a hárman elmentünk aludni azonnal.
A következő napon, nem azonnal elkezdett nekünk meglepetés. Felébred és evett költözött egy vízesés valahol közelebb 12. akartuk, hogy látogassa meg a vízesés, és mászni a legmagasabb hegy környékén 10 km-re is. Irányában mozgatjuk egy vízesés sújtotta az utat, és arra gondolt, hogy ez fog neki vidáman és GPS mutatta kevesebb távolságot. És akkor tovább. Aztán az ösvény véget ért. GPS meghatározott egyenes és elkezdett mozogni a kuscham. Kúszott a széléhez, és megkezdte a keresést az exponáló ... A végén, körbejártuk a vízesés minden oldalról, még a legkisebb a fenti nézett közel, de a jobb nem jött. Úgy döntöttek, hogy hibázott, valahol az elején az út, és kezdett visszatérni, ez már 3 óra Barn megszűnt folytatni gallyak és botok, és csak szaladgált. Húsz perccel később, a csoda az utat vissza, hogy a fából készült lépcső tett a földre, és fáradt, de boldog pecsételt, hogy megfeleljen a Fekete sámán. Az út nagyon jó és az út nem minden nehézség az emberek számára. Barney is nehéz volt - függőleges lift egy kötelet adott át neki csak a tulajdonosának.
Canyon ami a vízesés érdemel külön szót. Az ilyen szépség nem láttam régiónkban bárhol - rock a fene tudja milyen magasságban, stretching az ég a bal és jobb nekem, növényzet függőleges lejtők, folyó fut a völgyben.
Útközben találkozott két turistacsoportok már visszatért a vízesés. A vízesés is, a nagy persze, de egy kicsit csalódott - akartuk úszni benne, mint a Benevskaya, és csak egy nagyon holodnyuschy zuhanyzó lehetett volna, amit nem mertem, bár kísérletet végezni.
Ülés után, csodálni a szépség, a vízesés, és állítsa be a terv (volt egy tartalék, ha nem jut el a hegy), elindultunk vissza a kocsihoz. Szerint a biztonsági tervet kellett azonnal, miután meglátogatta a vízesés, hogy előre az irányt a termál St. Elena és már ott enni, és már akartam. A GPS menni valami hasonló 40 km. - 10 km. vissza főutak 10 km. felé Treneya és 20 km. valahol az oldalon. És már előre hőforrás és az élelmiszer. De ott volt.
Miután kikapcsolta a főút és a meghajtó 2 km. út véget méteres szikláról. Bal kavargó folyó felett nehilym. Azt hittem egy pillanatra, megfordult 4WD (a jó alapozó tiltva), és ment át a folyón. Miután elhaladtak egy kicsit több mint a fele a folyó megállt, és nem svoef. Volt idő, 07:00. Kiderült, hogy az első kerék nem forog - Hub nem tartalmazza, holodnyuschey fel vízzel a dereka, emelő nélkül. Mindent megpróbáltunk. Már csak, hogy megpördült a pálya mentén. 11 órakor, minden próbálkozás, hogy dobott egy talicska ki a vízből, vízbe fulladt, és kezdett reménykedni, hogy holnap kezdődik. Tüzet gyújtott, kezdett felmelegedni, és szárítsuk ki. Barn maga úgy döntött, nem megy ki a kocsiból. Bár ő nagyon szereti a vizet, volt, hogy az autó a kezét, és majdnem a derekáig a vízben.
Hajnaltól délig másnap megpróbálta kihúzni az autót a saját. Két fa kötötte össze mentén egy vékony kötélen a résen keresztül, az egyik végén egy nagy növekedésű fa, a másik, hogy a vontatókötél, rögzítve a géphez. Találtunk egy jó drin helyezünk a kötelet, és elkezdte csavarja. Nagyon nehéz volt, de az autó lassan elindult a partra. Ez kevesebb, mint egy méter, és a kábel tört. Mindent. Ez az egész az esélye. A saját, nem tudunk megbirkózni. Még törés kábel, feladtuk háromszor. Az áldás mentünk valahová mindössze 2 km-re.
Autó az úton, mi fogott elég gyorsan (15 perc) - KAMAZ lovas felé Terney. Ő valami nekünk, és húzta. Egy éjszakai állás után a patak, valahol a küszöb már aggályok a víz jelenléte a gépben, a hidak motor razdatke. A gép ellenőrzött - minden normális volt, a motor is, mint az összes szabályt, és akkor lehet menni. Belül, bár minden nedves volt. Mi vezetett 10 km. Nem gyors - ismét passzolt, majd miután 100 - minden szabályt. Ott maradt a hosszú utat haza. Indulás 03:00 délután érkeztünk a városban 05:00 és 8. foglalkoztatáshoz.
Természetesen razdatke és hidak is sok volt a víz, annak ellenére, hogy a származtatott szellőzőnyílásokat. De a gép elégedett volt (egyszer hagyta cserben, de ez egy másik történet) - túlélte.

Ár a kérdés: 11 000 ₽ Futott: 1600 km

Csak a regisztrált felhasználók vehetnek részt a vitában is.