Vőlegénye meghalt, néhány nappal azután, hogy ajánlatot tett

„Ő volt életben után néhány perccel történt. És még mindig nem tud segíteni gondolkodás: ő most itt kell lennie!”.

”... Ha a gépen, láttam a hátizsákot - vagy egy hajszál ugyanaz. Nő ül előttem, tolt alá a helyét, és ő volt a lábam. Kis turisztikai hátizsák lila-türkiz színekben.

Shawn utálta a szín. Sokszor azt mondta, hogy először úgy tűnt, hogy neki „frissítő”, de abban az időben a kiadás a boltban a vásárlás ő gyűlölte őket. Ő nem igazolhatja a vásárlás egy másik csomag, így továbbra is utazik vele. Ez a hátizsák volt vele, amikor találkoztunk, és amikor szerelmes. Amikor azt javasolta nekem, és amikor meghalt.

Megszoktam, hogy a szagok és a hangok hozz vissza a múltban, de ez akkor is egy meglepetés minden alkalommal. Az ötlet, hogy Sean most itt kell lennie, azt nem lehet szabályozni.

Ő volt az, és nem valaki más, hogy menjen az étterem a kedvenc ingét. Használja hajzselé, illatos karamell. Vagy sorban állni kávé, énekel egy dalt. Az egyetlen dal, amit énekelt neki, amikor táncoltunk mezítláb a strandon a thai Ko Phangan-szigeten.

Mi ment át annyira ezt a hátizsák. Sean vele volt, amikor először találkoztunk egy olcsó szállodában Barcelona, ​​közben emelkedik. Volt egy kis ausztrál akcentussal (Shaun of Melbourne), és a becsületes kék szeme. Ő flörtölt mindenki, de különösen nekem. És elkezdtünk utazni első csoport négy ember, és akkor is csak kettő.

Elsétált a hátizsák Spanyolországon keresztül, Marokkó, Portugália, Ausztria, Szlovénia, Hollandia, Németország, Csehország és Írország. Tele volt a dolog, hogy Sean soha nem használt. A legdrágább - nehéz asztali naplót reprodukciója Picasso, adott neki a születésnapjára, és teljesen üres; kis kerámia dob Fez, amit még soha nem játszott; sakk, vásárolt Marrakeshben és ajándéktárgy lemezt Evora ajándék anya.

Sean panaszkodott hátfájás és folyamatosan kerestünk egy taxi, bár tudta, hogy nem engedhetjük meg magunknak azt. Egyszer Spanyolországban, vettem ki a hátizsákját minden, hogy nem használja, és elküldte postán a szülei Melbourne-ben. Ez sokkal könnyebbé vált, de aztán kezdett magára a hátizsákom, figyelmen kívül hagyva az én tiltakozások. Még mindig nem engedhetik meg maguknak a taxi, de most Sean megengedhették maguknak, hogy lovagias.

A napi utazás a hatalmas Kína területén, aludtunk a hátizsák - Sean fél tőlük, hogy valami lehet lopni. Felváltva hordozó hátizsák, hegymászó a tetején a hegyek Zhangjiajie és Huashan. De Shanghai tett nekem egy ajánlatot.

Onnan úgy döntöttünk, hogy Thaiföldön egy rövid ideig -, hogy pihenjen egy kicsit, és csak feküdni a tengerparton. Érkezéskor Bangkok Sean vállára mindkettőnk hátizsákot, és a kezembe nyomott egy lapot. Nagyon meleg volt, fáradt voltam, és látta azt.

Bangkok, töltött néhány nap gyalog, figyelte thai boksz, látogatás a piacok és a buddhista templomok. Ezt követően költöztünk a sziget Ko Phangan - a mi utolsó útra.

Azon a napon voltunk a tengerparton fekszik. Minden nagyon gyorsan történt: mi csókolózott a sekély vízben, amikor Sean megcsípte egy medúza. Ordítottam, de semmit nem lehet tenni. Meghalt egy pár perccel később.

Vissza a szobánkban, az első dolog, amit láttam, a hátizsákjában. Holmiját szétszóródtak a teremben, mintha még mindig velem, és bármikor kaphat az ajtón.

Azt szépen összehajtogatott a kék kockás ing. Csomagolt rövidnadrág egy ausztrál zászló, tegye pont abban az esetben, útlevél és jegy hajtva zsebéből, hol tartja fontos dokumentumokat. Tettem hátizsák egy sarokban, és az egész héten próbált nem ránézni.

Amikor a rendőrök végül vissza a szervezetben, és nem tudtam elhagyni a szigetet, néztem a két hátizsák és pánikba esett. Nem tudom elviselni őket egyedül, Sean! Azt kell váltani és csomagolni a dolgokat újra és újra az egész éjszaka, de semmi sem működött. Azt kellett küldeni egy zacskóba, hogy a vezető, aki megteszi a koporsó Bangkokba. Úgy szégyelltem: Sean mindig sikerült tartani a két hátizsák. És én nem tudtam.

Néhány nappal később már Melbourne-ben. A nappali a ház, ahol Sean nőtt fel, körülvéve a családja és barátai, én némán nézett a dolgát. Meghalt csak egy héttel ezelőtt.

Emlékszem, hogy este négy unokahúga Sean vándorolt ​​kábultan a felnőttek körében, és kérte, hogy valaki segítsen neki nyakkendő cipőfűző. Valaki sírt, amikor megmondtam, ahol a kép és adta ki ajándékokat, amit vásárolt készültek. Amikor kihúzta csecsebecsékkel, pólók és a jegy ág, a szoba csendes volt. Pont, utazási magazin, a vastag ezüst gyűrű volt, amikor meghalt, és a sál futball „Barcelona”, amely megvette során az első találkozón. Mindenki meg akarta érinteni a dolog, hogy kedves volt vele.

Fogalmam sincs, hol Sean most egy hátizsák. Évekkel később, szeretem azt hinni, hogy ő még mindig keresztezi kontinensen, járja a világot buszok, vonatok és repülőgépek. Kezdtem elfelejteni a gyűlölte a szín, de amikor a nő hátizsák landolt a lábam, rögtön felismeri őket. Rájöttem, hogy minden úgy van, ahogy lennie kell: Sean hátizsák ismét tele drága dolgokat, és tökéletes ajándék. "