Utunk a Ukrajna, és körültekintően ellenőrizzék a dokumentumokat szokások

Ma azt terveztük, hogy átlépje a határt Ukrajnával és eljutni Lugansk. Keresztül Novoshahtinsk messze, ezért nem siet. Reggel vásárolni, és elment ebédelni.

Még mielőtt a szokások megállt a poszt, ahol fizetett biztosítási 330 rubelt.

A magyar vámhatóság volt hosszú sorban. Telt 2 autó részére. Ez volt számunkra, 2 óra alatt lehet eljutni az ellenőrzés. És akkor a baj akkor kezdődött. Nagyapa volt a gáz pisztoly. Azt mondták, hogy az ukrán vámhatóság van vele, nem fog hiányozni. Azt javasolták, hogy hagyjuk, hogy valaki, hogy mentse, vagy elássa az erdőben. Ő még soha nem fedezték fel, de a nagyapja maga mondta, hogy ő egy fegyvert. Ő tette a megjelenését, hogy megy, hogy elrejtse a fegyvert, csendesen adta nekem. Egyszer felajánlotta, hogy hagyja, hogy megőrizze. Amikor visszajött, megnéztem egy fémdetektor. Mint később rájöttem, a cél az lett az egyik -, hogy megragadják a rendelkezésre álló fegyverek (vám elképzelni a napot, amikor ásni, megtalálták az üres zacskó). Abban az ukrán vámhatóság nem volt ellenőrzés.

Aztán benyújtott papírokat a dobozban. Kiderült, hogy a születési anyakönyvi kivonat szükséges ahhoz, hogy az útlevél asztal extra levél, ami jelezte volna a gyermek állampolgárságot. Ez az általuk megbocsátott. Vettem a dokumentumokat, majd. Tettem a legnagyobb hiba! Nem néztem.

Az ukrán vámhatóság voltunk találkozott egy fiatal férfi egy kérdést: „Nyilatkozat valaha tele?” „Nem” - azt válaszolta. „Can 150 rubelt szolgáltatásaikat” - mondta a sor. Voltunk zavarodva, de úgy döntött, hogy a töltelék - egy nagyon bonyolult eljárás egyetértett. Ezt csak később láttam az állványt a minta. Semmi bonyolult, sőt, nem, csak elkapta a „csali”. És így kiderült, hogy nincs születési bizonyítványa. Rohantunk keresni a belső tér az autó. Megnéztük mindenhol. Még a gumiszőnyegek nézett. Mindhiába. Úgy gondoltuk, hogy talán esett valahol. Visszatértünk a magyar szokásokat. Mi hagytuk, hogy menjen és nézze meg a környéken. Még nincs dokumentum sehol. Alapvetően, csepp, és nem veszi észre elég nehéz. A vámhivatal tiszta, és minden dolog, ami rögvest lesz észrevehető. És keresett egy ellenőrzőpont. A vámos ragaszkodott ahhoz, hogy minden adta. Általában minden erőfeszítést, hogy megtalálja a hiányzó bizonyítékot nem jártak sikerrel. Azt mentálisan újra lejátszotta az a pillanat, amikor adtam az összes dokumentumot a dobozban. E szokások bizonyítványt kell megadnunk. Miután félretette. Aztán nem emlékszem semmire. Ezen kívül még állt 3 autó. Minden ember siet, nem adja át vámvizsgálat. Talán a tanú tévesen megjelölve valakit. De mi már tudjuk.

Ez nagyon kiábrándító. Először is, én voltam a hibás, hiszen megkapta a dokumentumot, már nem ellenőrzik. Volt egy dokumentum másolatát, de nem hitelesített. Azt próbálta végig az ukrán vámhatóság rajta, de ott volt. Azt nem volt hajlandó átadni. Felajánlott és a pénz nem segít. A főnök nem akar felelősséget vállalni. Voltam ideges, de elveszti a tervezett nyaralás nem kívánatos. Ha elment a férjével nélkül nagyapa, én még nem döntött a következő lépés, de a nagyapa azt kalandor.

Ezért úgy döntöttünk, hogy visszatérjen a Chertkovo. Miután elvesztette a vámnál 05:00 mentünk maradni rokonok. Chertkovo - a határ menti területen. Is tisztában voltunk, hogy nem lehet nyugodtan gyalogolva megy át a vasút, és van Ukrajnában. Így tettünk. Elmentem a gyermekkel, és várta a férj és a nagyapám rokonai a kréta. Ez az Ukrajna. A nagyapa és Andrew telt szokások autóval. Azonban a hosszú őrizetbe az ukrán vámhatóság. Bebizonyosodott, hogy nagyon gyanús az a tény, hogy vannak gyerekek és női ruhák, és a tulajdonosok nem magukat. Ezen kívül a biztosítás volt Novoshakhtinsk. De semmi mást felfedezni vámtisztviselök kellett hagyja az autót. Természetesen vettünk kockázatokat. Végtére is, a gyermek nem volt személyazonosító okmány. A készlet már volt több legenda róla.

Igen, a nap kiderült, hogy nehéz. Aludtunk nagyon későn.

Megmondtam, mit akar leginkább megosztani. Aztán ott voltak számos találkozó a rokonok és barátok, hogy az olvasók nem érdekli. Ezért csökkentő őket, majd kiemelni néhány pillanatig a kulturális programot.

Utunk a Ukrajna, és körültekintően ellenőrizzék a dokumentumokat szokások
Lugansk közel volt, de miután egy ilyen izgalmas esemény, akkor határozottan egy nap, hogy maradjon a kréta. Este sétáltunk egy helyi parkban. Van egy emlékmű, hogy katonák felszabadítóinak Nagy Honvédő Háború. Ez innen, a kréta, a felszabadulás Ukrajna a nácik. Figyelem Nikolka húzott fegyvert, amelyen ült nyugodtan a pápa. Azt mondta neki, annyira, hogy nem akarnak róla.

A félelmek szükségtelenek voltak. Mert minden alkalommal soha nem helyi közlekedési rendőrök nem állt meg. És ő jött át egy ritka, két vagy három alkalommal, minden napra.

A Lugansk, mentünk a Central Park. Kiderült, hogy a helyi gyerekek körhinta - pontos másolata a, Vladimir. Még repülőgépek ugyanazon a gépen, kivéve, ha más színű. Kohl lovagolni a kedvenc - „göndör”. Elmentem az állatkertbe, ami itt található a parkban. De Nikolka lelkesedés nem okozott. Ez nem az első próbálkozás, de úgy tűnik, még nem. Lehet, hogy magát az állatkertek nem biztatóak. Nick emlékezett az állatokat is lehet nevezni, akik látták, de a fény a szemében, hogy. A reakció nagyon csendes.

Nagyon akartam, hogy csökkentse a gyermeket a cirkusz, mint ahogy azt a várost, egyetlen új, az nem. De kiderült, hogy nem adnak reprezentációk a nyáron.

Mit tud mesélni Lugansk? A múzeumban mi nem megy. Úgy éreztem, hogy a gyermek nem érdekli. Az emlékezetemben, Lugansk volt virágzó, szökőkutak, város. Ki az, hogy a központ úgy néz ki, több vagy kevesebb. Minden más - elhanyagolták. Különösen úton. Még rosszabb, hogy én találtam sehol máshol. Parks szélén, a város vált dzsungelben.

Az út vissza is fordult gyorsabb. By 19.00 voltunk otthon, ahol a nagymamám alig várja, hogy az unokája.

Most elégedett vagyok a kíváncsiság sokáig. Nézzük jobb rokonok jönnek el hozzánk!

Teljes lista azokról a dolgokról, hogy mi volt az út

De elfelejtette bevenni: szemeteszsák és a rongyot a viaszosvászon és mosogatószer.

Azt szeretném, ha minden sikeres út!

Ha valakinek van egy vágy, hogy jön össze, hogy utazni, írni - [email protected]. A terv szerint - a tó Seliger.

Igen, a határátlépés - izgalmas pillanatot. Csak thriller :)
És az úton vissza a gyermek dokumentumok senkit nem érdekelt. Vagy már megint megsértették a határon. )

Köszönöm, nagyon érdekes. Te rock!

„A Lugansk, mentünk Central Park találtuk, hogy a helyi gyerekek körforgalom -. Egy pontos másolatot a Vlagyimir”

Csaltál: Park május elsején - nem központi Lugansk mert Található Kambrode - olyan területen, amely a központi semmilyen módon nem. A park közelében található a régi központjában, de a terület közepén, valahol a 50-60-es években.

Az út a St. Petersburg. Jegyek, repülőjegy, vonat. Független utazás. Önszerveződése szabadidő: szállásfoglalás, jegykiadás, autókölcsönző és a szállást.

Jó napot! Csak vettem 17 év fenntartott helyet. Jó hír: akár 17 év között halad a vasút részesedése 31,08, a továbbiakban: „az utazás az ünnepek alatt.” 10 és 17 éves - az ár gyermek jegy.

Mentünk sokáig Pskov, átkozott mindent. A gyerekek el kellett mennie, így nem.

Mi is rokonok Ukrajnában, odament hozzá, és az ősszel és télen. Minden csendes és nyugodt. Az emberek barátságosak. Ne félj.

Elmentem a téli Kiev.Vse csendben gorode.Tamozhnya túl gond nélkül

De az igazság is megy férjével nyaralni - Arra gondoltam, a harmadik napon. Minden nyáron a férjem felveszi a fiúk egy pár hét, és velük ment, hogy az Ukrajna és a Krím-félszigeten. És otthon vagyok nyugalmi és eltűnnek. De mivel ezek a helyek voltak izezzhena hossza és szélessége, a férje gondolta, hogy menjen idén Abháziában. Azt kutatásokat végeztek a szájról szájra, és Abházia döntően megváltozott Georgia. A vásárlás repülőjegyre és a szállodai választás nem probléma. Pár kattintás és kényelmes útvonalat.

Általában érti, mi nem éhen, a tengeri bója úszni, napozni és otthon érezheti magát. Valójában. Örültünk mindenütt, és őszinte. A értelemben a nyitottság és a vendégszeretet az emberek nem hagyja az összes többit. Az abszolút értelemben vett biztonság. Minden félelmeim és a csótányok eltűnt, miután az első nap a tartózkodás ebben a gyönyörű György városban. Ezen kívül, mi előtt érkeztek a születésnapját Varenyka és örömmel segített megszervezni igazi családi étkezés pirítós nemzeti és elegáns tortát a szülinapos. Igen, és átadta a babát, tette boldoggá, mint a szépség. Trivia, és hihetetlenül szép.
Gyalogos távolságra volt a házunk egy nagy parkban játszóterek, szökőkutak, függőágyak és egy nyári terasz, ahol az esti vette az egész koncertet előadások énekesek és táncosok. Jó hangulat, érdekes volt az összes és a gyermekek és a felnőttek. Zene ömlik minden oldalról - nemzeti dallamokat és ritmusokat a külföldi zene. Mindennek megvan a helye, minden irányban nyaralni barátokkal. És a táncok nem adnak csak ülni a padon, és húzza csatlakozhat.
Egy pár alkalommal mentünk Batumi. Nem tudom, hogy mi volt ott, de most ez egy gyönyörű üdülőhelye. Minden a régi házak felújított és tartósított, amennyire csak lehetséges. Sok új gyönyörű épületeket, macskaköves utcák, bonyolult műemlékek és ápolt parkok. Itt tényleg van valami látni, nem csoda, hogy azt mondják, hogy most ömlik nagyszámú alapok ebben a központban. Voltak bonyolult torony díszíti a grúz ábécé egy megfigyelő fedélzeten és étterem, egy csillagvizsgáló torony, elegáns sétány, a sikló, a Delfinárium, vízi park és még sok más. Tehát egy időben nem lehet pontosan megvizsgálni az egész területen. By the way, tanácsadás, kérje meg egy barátját a taxis rendetlenség körbe a legszebb helyeit Batumi, higgye el, a város megnyílik ha teljesen a másik oldalon. A rajongók a környezetbarát közlekedés az egész városban található terminálok kerékpárok. De csak járni rajta egy nagyon szórakoztató. Shuttle buszok között folyamatosan Kobuletti és Batumi, így kap ez nem jelent problémát. A menetidő körülbelül 25 percig fog kerülni 30 rubelt. Távol Kobuletti található egy szép helyen - Peter - a romok az ősi város. Továbbra is a város maga, nem jelenthet valami rendkívüli, de a kilátás a dombról, amelyen található egyszerűen lélegzetelállító. Naberezhnye Kobuletti a bal oldalon, és fölé emelkedő torony Batumi jobb, mintha magáévá a végtelen kiterjedésű a tenger. By the way, a helyiek nagyon büszkék a gyönyörű naplemente, a nap ülni a közepén, ami egy felejthetetlen táj.

Utunk a Ukrajna, és körültekintően ellenőrizzék a dokumentumokat szokások

Ha tetszik a régi, akkor tölteni egy fél napot egy utat Gonio. Azonban, sajnos, ott maradt csak a falak, a régi vár. De a legnagyobb öröm volt felmászni rájuk fiaim.
Egy nap már kiosztott az út a hegyek közé. Csodálatos helyen. Csak a levegő mámorító annak tisztaságát. Útközben a gyerekek boldogok voltak mandarin ligetek, mezők a kukorica. És amikor vizet ittam egy hegyi patak, ez volt a teljes béke és boldogság. Igen, egy csoda, hogy itt voltam. Hogy a csillagok kedvezően, hogy tudok gyűjteni magának a legjobb anya eukaliptusz ágak, vagy hogy tud állni a hídon, alatt épült a Queen Tamar és nézni, mint a fiúk próbálja mozgatni, hogy az alján a köveket a tomboló patak.

Az út szél és mászni magasabb és magasabb. Hogyan lehetséges ez volt itt a hegyekben feküdt. Állj gyalog. 250 méteres előttünk és az ortodox kolostor és a nézet, amely létrehoz egyfajta csodás természet a színházban. Hegyek táj, festett selyem szőnyegek, és nincs vége a láthatáron. Itt ülünk a világ peremén, lógó láb le, rágás KHACHAPURI még meleg, és nincs nagyobb boldogság a világon ...
10 nap Georgia hihetetlenül kicsi. Tehát sokkal szeretnék látni valahol, hogy menjen, vagy csak sütkérezik már a tengerben. Ez az ország vált számomra a kinyilatkoztatás. És nagyon szeretnék, annak ellenére, hogy ritkán hová megyünk kétszer, Georgia lesz egy boldog kivétel. És ismét elmondjuk neki Gamardzhoba, Genatsvali! Különösen azért, mert van egy hangulatos ház, sodrott szőlővel, ami mindig szívesen látjuk!
Utunk a Ukrajna, és körültekintően ellenőrizzék a dokumentumokat szokások

Miután a nem túl meleg, de nem kevésbé hangulatos Jekatyerinburg, vettem egy járat Ukrajna - nevezetesen indultam Bukovel, aki nem azonnal orientált - van a hegyvidéki részén Ukrajna, a Kárpátok. Ez az út nem egészen egy üzleti út, de prisledovala két nagyon fontos gólt -, hogy az emberek kedvesek számomra, és megtudja, hogy mennek a dolgok a tél, hó, és minden fehér és hideg. Többször utaztam ide sílécen, így még mielőtt a tél beállta Érdekes, hogy felderítsék a helyzet az első sí.

A schengeni vízumok nem tud két beleegyezése, és tegye megállapodást és egy hitelesített másolatát. Ez költsége sokkal olcsóbb (általában egy példányát a 100 rubelt ér). A másolat marad a követségen, ezek adják az eredeti.

Azért vagyunk itt, csak most, így az olasz vízum (bal nagyanyja, írásos beleegyezése szülők).

Köszönöm. Nagyon hasznos. Azt hozzá - ülnek Görögországban 2 hónapos, a férjem és az idősebb és gyűjtő és Moszkva között Görögország (erőltetett vizsgák, orvosi vizsgálat, és így tovább.). És a legrégebbi - az első házasságából egy másik nevet. Hozzájárulásukat nem volt ideje, hogy gondoskodjon - de problémák átkelés volt egyszer sem. Igen, a vezető elég volt apja beleegyezését a férjének. Azt kérték, ha a vízumot (visszatért az eredeti) és útlevél-ellenőrzés az induláskor.

Szakasz: Documents (Dokumentumok a gyermek utazik a Ukrajna). Megyek én nagyszüleim, hogy küldjön egy gyermek 4y.o. Ukrajnába, ami kell tenniük.

Születési anyakönyvi kivonat, vagy helyezzen be egy bélyeg és egy meghatalmazást mindkét szülőtől. A fiam elment a nagymamámmal - maga is vámos azt mondta, hogy egy jó dolog mindkét szüleik. By the way, a pénz, hogy ugyanannyiba kerül, mint hogy az egyik szülő. És menti idegek :))

A gyermek születési anyakönyvi kivonatát és bizonyítéka polgárság (mag vagy lyukasztás) vagy külföldi útlevél, a gyermek egy nagyszülő engedélyt az egyik szülő.

Normál útlevél nem tudom, lesz ideje kiadni, vagy sem .... És ha van ideje -, hogy amellett, hogy az útlevél, meg kell utazni a Ukrajna.

Elég a születési anyakönyvi kivonatát és a betét (vagy nyomtatás) az állampolgárságot. Ha egyedül utazik (vagy rokonok, barátok, de nem az én apám-mama), az „engedélyt” utazni mindkét szülőtől. Ha anya (apa), a „felbontás” a pápa (anya). Én azonban azt soha nem kért 9 éve utazik. Amikor Jura repül is, a szükséges engedéllyel, anélkül, hogy termelne.

Köszönöm mindenkinek! TRAVEL nem rendelkezik - több: ((
Ki fogja hívni az útlevél iroda - tanulni. Hogyan kezdjük el -Mi? Fényképek csinálni, talán?

A kirándulás Ukrajna - a dokumentumokat. Azonnali, az emberek az tudja: szükség van-e engedélye IMPORT gyermek-Vengriyanina Magyarországra Ukrajnából.

Nem kell semmilyen engedély, belép egy magyar állampolgár a Magyarország területén akadálytalanul

Általában a gyermekek vonatjegy vásárolt egy gyermek 5-10 év, és a tájékoztatás is megéri 50% -a felnőtt. Elvileg és valószínűleg nem tudja megvásárolni a gyermek jegy, ha tud aludni a gyermek ugyanazon a polcon. Mentem itt a múlt nyáron, a fiam egy kicsit több, mint 4 éve. Tehát annak ellenére, hogy van ez elég sovány fiú és a nő kicsi, nem tudtam aludni egész éjjel. Tehát biztos, hogy egy külön jegyet az idén.
Mintegy engedélyt a nehéz apa. A lényeg az, hogy az általunk törvényi, sem engedélyt a másik szülő nem szükséges. Ha a gyermek utazik a szüleik nélkül (a nagymama például, ahogy az eset), akkor meg kell, hogy az engedély kibocsátását szükség. A gyakorlatban azonban, mint kiderül, hogy ez az engedélyt a másik szülő kérheti pograntsy az országban, ahol Ön vezet. Az alján hivatkozást egy oldalon ukrán beutazási szabályok. Sajnos, hivatkozás nélkül a dokumentumokat. By the way, vegye figyelembe, hogy nem úgy tűnik, hogy szükség engedélyt az elvált, bár úgy tűnik számomra teljesen logikátlan.