Üdülés a folyón Zilim vagy fulladás Viburnum)

Ez már majdnem egy hónapja elmentem a hadsereg, és úgy döntöttünk, hogy menjen a természet szünet) Ahogy zárjuk nem nyugodtak úgy döntött, hogy a Zilim a Péter-barlang. 150 km egy irányban. Igen, és az a tény, hogy a podzodorival van preodalivat ford és még csak nem is egy), hány tudod, hogy az ilyen dolgok nem közömbös). Vásárolta meg minket, sok kebab vodka és sör))). Úgy döntöttünk, hogy annak érdekében, hogy Ponidelnik a hét elején, és az emberek nem a láthatáron. Mi maradt a délután a meleg „volt, hogy ezt fogjuk vissza!” amíg megérkeztünk egy kicsit fáradt, de még mindig folyamatban van, és nem igazán nem tudom, ki volt ostanavlivatsya és kérjen. Hát miért nem ütött. Itt aztán a szórakozás kezdődött ... Az első ford. Azt egyszerre anélkül választotta úton bement a vízbe, majd 5 méter rájött, hogy hiába. Mélység jó volt Kalina, de mi a bánat a felére vezettem a 50 méter a víz nem tudom, hogyan nem elakadt. Nézzük a hátsó egy barátja egy tucat, rájöttem, hogy ott volt, hogy ő nem fog múlni. Igen, és nem lesz képes, mint az autó alább. Számára kerestünk egy helyet, ahol a kisebb és átment a másik oldalra

1 ford preodaleli

Ezt követte az út lábánál a hegy irányába Péter Cave. Plyny volt elérhetetlen a barlangba, és mi volt beállítva optemistichno) körülbelül 5 percig, amíg a következő Broda kapott a magunk módján. Körülnéztünk a választott helyen irányokat, és úgy döntött, hogy menjen. Mentem először. Telt, minden gond nélkül, bár ez volt sykatno))) majd elvtárs folytatta tucat

Utaztam, mint látható is, minden gond nélkül)

Az út vezet a hosszanti partra, és bemegy az erdőbe

Mivel már eltelt két nem sa little valamit, hogy az emberek a pihenő egyre kisebb. Nem sok próbál vezetni ott VAZ autók. Itt pozhaluysata a területen, de nem Kalina és több. Oh jól megy tovább, és enni az erdőben, és hagyjuk állni egy másik ford. Ez kiderül, hogy mélyebb, mint az előző ... Miután nem nagy baráti találkozók és az én Kalinka, úgy döntöttek, hogy a ford!

Brod vették, és egy tíz is))) lassan, de biztosan, mentünk a barlangba, és miután preodaliniya ford ismét vezetett az erdőbe, és találkozott a turisták voltak döbbenve, hogy nekünk a magyar személygépkocsi. Azt szeretné, hogy ide érkeztek ide az UAZ és kukoricatáblák állt csak megy kommunikál velük körülbelül rasprosy sledushchy tesó, és azt mondták nekünk, hogy mi ez nem engedi, azt mondják, tegnap húzta búzatábla. Nem sokkal ideges, de nem hátrált, és a meghajtó körülbelül 100 méter Polesie belebotlottam ez

opyatzhe és úgy döntöttek, hogy gyorsítsák fel az akadályt. Először mentem tucat tsepanula hátsó lökhárító

és Viburnum, shorknuv előtt

Az utazás folytatódik, amíg elérjük a negyedik ford, menj elkezdi mérni a víz, és rájönnek, hogy ez nem is vario Szováta, és a víz meleg), akkor nem kell eldobni mindent, és megy fürödni és enni ott a barlangban. De a barlang zabyd gondolt a nagy mélységben a ford. Razvorachivatsya kellett visszamenni, és keresse meg a hely a kikapcsolódásra. Az ellenkező irányba elértük a harmadik ford preodaleli neki, és felállt. nem tudtunk mászni a hegyre, mint a gyorsulás nyereség nincs hol! Mi a süllyedés látható már a második vidio. A gép elindul, és egyszerűen leállt, nem elég tapadást.

pihenni és gondolkodni ...

Úgy döntöttek, hogy megy a bank egy másik hosszanti növekedése kevésbé meredek. Rose előttünk, és egy nagy tisztás pihenni. És megállt ott)

Nos, általában, kezdett megnyugodni, főzni kebab és fürdeni. Hosszú ezen zaklivatsya nem lesz, mert a rekord már nem e, mert az, amit végül megfulladt XD.

Másnap reggel!
Az időjárás gátat és nem ment egy nagy eső, logikus, az eső emelt a vízszint, ezért úgy döntöttek, hogy hibás, hibáztatni OTT ASAP össze és 20 percig menni. Mi hajt a második ford, amely az első vidio. Először elkezdi adni a ford emeleten át ok! És akkor nem én nem húzza az időt, elakadtam a sziklák, csak beragadt! Nézz ki az ablakon, és a víz a küszöbérték felett van az ajtó, a gép simán nem troit. Próbálok nem hagynak vontató kapcsolatot ábra nedves és oltvány ... szomorúság ... leállítja a motort, és olyan vagyok, mint a száraz víz nem zatikaet. Nem volt ideje gondolkodni róla a küszöböt a patak futott ... én kimászni az ablakon, és azt kiáltani, hogy valaki áthajtott a Niwa. Megfordul és megy az erdőbe. Podoloku nem részesülnek cégünk pihent két kukoricatáblák. Köszönet nekik hatalmas) ülök egy barátommal, és várja meg a kukoricásban ...

Vártak búzatábla, és húzni a partra Kalina) mind a tíz) ő is megrekedt a sziklákon. Nem értem, ott általában küldjük vissza és mindketten felálltak (

Eredmény Tíz először nem lehetett húzni, tépte buksirovachny horgot. Mi vonzotta ki a seggét vissza a partra, és onnan a szamár, hogy a többi.