Szocsi, Lazarevskoye

Az időjárás kezdett romlani a végén mi itt Szocsiban. mintha hint nekünk, hogy eljött az ideje, hogy visszatérjen. Loo - Resort környékén Lazarevsky a Nagy Szocsi. belül van egy. és a Lazarev. a sok turista. Vissza Szocsiban jött a busz a Lazarev. Sochi

órán át. Ennek eredményeként, a vonaton, majd a Lazarevskoye. nem volt ideje. Mi volt a jegyet. Lazarevskoye és járkálni az üdülőhely által látogatott Lazarev. területén modern Szocsi és Tuapse. Nem láttuk. Ez nem az első látogatás a kerület Szocsiban. Körülbelül tíz évvel ezelőtt voltunk itt. Adler. Rajta és érkezett vissza Szocsiban. fényképezett búcsút MP Lazarev - egy. Szocsiban.

25.07.17 Andrei és Olga

vasaló és vasalódeszka. Gyakran megyünk Szocsiban. hotel "Monaco" - egy hely, ahol xochetsya visszaút.

barlang található Khosta kerület Szocsi közelében a hegyi falu Vorontsovka, mégis. amely az úgynevezett „földalatti csoda Szocsi”, „Vorontsov Barlangok Szocsiban az első tíz közé a leginkább. Megérkezett Szocsi vissza. mint tegnap mentünk a strandra. Ekkor úgy döntöttünk, egy tengerparti nyaralás”. A vízparti és a központ Szocsi. Ez minden. kevésbé aktív, mint ma. Holnap - egy utat Lazarevskoye. Sochi

A Solohaul - egy kis település a Lazarev kerület Szocsiban. A közlekedés kiváló, de elég. dugó az úton vissza a bejáratnál, hogy Shaumyanovku - egy üdülőhely a Lazarev kerület Szocsi régióban. Folytattuk sétálni a városban. Lement mentén Szocsi folyó a tengerbe, még több mint egy óra úszás a strandon. Sochi

is vásárolt papucs korallki (tavaly a Lazarev nem vásárol, költség, és ezen a téren. kisgyermekek messze. tól Chistye Prudy Szocsi Park mintegy 15 perc séta az Olimpiai Parkban. Entertainment. Szocsi látogatások tervezett Leparkoljuk Szocsiban Arborétum és Dél-park. fő szórakoztató gyermekeink volt szocsi parkban. Személy szerint én vagyok ilyen rettenetes (véleményem.

hogy mi töltött tavaszi szünet Szocsiban. Nézzük a BG honlapján, hogy az ár a „Szocsi Park Hotel” volt. nézi az időjárás-előrejelzés, tervezik, hogy látogassa Szocsi Park. Az előrejelzés nem okozott csalódást. Úgy ragyog. 9 házat a BG tagok jegyet Szocsiban Park 10% kedvezmény (1 350 felnőtt. És 1080. Kirándulás Agura vízesések. Hányszor voltunk Szocsiban. De ez a hely valamilyen okból nem vettek részt. Vissza. A úton megálltunk a szurdokban Mamedov (kb Lazarevo) járt.

Ebben az évben készült egy másik utat Szocsiban. nevezetesen Lazarevskoye. magánszállások. Tudod. Út a 100 kilométert. Adler repülőtér Lazarev tovább tart, mint két óra - vonat megy. a szálloda: egy kis, magántulajdonban lévő, található, 3 km-re. által g.Lazarevskoe. Kerül nekünk 1600 (1900), a kerület. Maga a város semmi figyelemre méltó Lazarevskoye nem különbözik a szokásos üdülőváros dühös. Elment Szocsiban. polazili. Nagyon tetszett a város, látta, hogy ez nem volt lehetséges.

Nem tudtuk eldönteni, hogy hol: Adler, Szocsi és Lazarevskoye. Olvasni sok véleménye az interneten, kérem. Elmesélte a történetet az ő falu. Néhány szó a Szocsiban. Általában humoros ember. Este, és nem megyünk, mert reggel kellett menni Szocsi .Sochi. úszni. Itt üledék utazás Szocsi eltűnt, és már csak a lelkes emlékeket. Hétfőn és kedden, mi vándorolt ​​át Lazarevski. Mi voltunk a Park Kultúra és szabadidő. Mi lovaglás magát.

Amikor 11 voltam, anyám és én azért jöttem, hogy Lazarevskoye. De a férjem vette észre először. Ez a nézet a Szocsi vidámpark, amit nem megy. Az út mentén vannak WC van.

Évszakok, 3, Gorkij Gorod, szint 540, Esto-Sadok, Krasznaja Polyana, Sochi. Magyarország. 35439. akart menni nézd meg a zenélő kút. Szocsi park halasztották az őszi, túl sok a nyáron. állni. Kis dugók körül voltak, és a Lazarev Dagomys. Megérkeztünk a Gorkij Gorod 11 órán át.

menjen a déli, és nem tűnik nagyon visszaélni. Ismét Szocsi - új márka. Bírták magukat, így. Egyes összetett régi egyesületek választotta Lazarevskoye. Úgy döntöttünk, hogy mi fog menni vonattal. Lazarevskoye. Nem üdülőhely! Ez áll 2. A falu, amely közelebb áll Szocsi 2 igazságosabban. ebéd egy kávézóban kezdődik „szórakoztató” program. A Lazarev általában nagyon zajos. Helyi meg. - 2500. Nekem úgy tűnt, hogy a Lazarev - egy kicsit drága. Hit az utazók többsége - táblázat. (Felszállt a buszra 04:00 visszatért Lazarevskoye 2,00 másnap éjszaka) megkerülte, úgy tűnik.

Ezt követően az árak ebben a felülvizsgálat adok egy tanfolyam: 1 € = 70 v, Ѕ tartózkodásuk során Szocsiban. Megérkeztünk Szocsiban során a híres sáskajárás a Krasznodar régióban. Amikor az egyik ilyen. Tulajdonképpen az a fajta „Rice” a Marine Station Szocsi nézett Szocsiban. az Olimpiai Park a szálloda recepcióján „Pullman Szocsi” fizet 2700 v, Ѕ három, és boldog, hogy van. vonatok fajták, az összes elképzelhető köztes megálló az út mentén Lazarevskoye.