Prince of Persia (2018) áttekintő

A játéknak van egy csomó labirintus. Tehát, hogy ne vesszenek el, nyomja meg az [E], és Elika megmutatja nekünk az utat egy varázslatos világ. Amint jön az első barlang bejárata, Elika legyőzi karbantartás. Mi nézni egy kis videót és kész. Mi továbbra is előrelépni. Amikor találjuk magunkat, mi fut a falon, szorongatta a gyűrűt, majd a hasadék. Ismételjük ezt a műveletet többször. Az elágazásnál ismét kérni Elika megmutassa nekünk az utat. Most ugrik át a gödröt. Tartsa a lehető legnagyobb mértékben a falról. Sötét erő nem szereti a Prince és próbálja elkapni. Most csúszik lefelé a lejtőn, nyomja meg a szóközt, és felemelkednek. Előttünk a jövőnk ellenség - a kő harcos. Dobunk le újra, párhuzamosan elől kövek. Megragadja a szőlő, így lerobbant az ellenfelünk. Mi lesz harcolni vele, de egyszerűbb, mint amilyennek látszik. Elég, ha jön a szakadék, hogy rohan az ellenség lába között, és a hit a fegyver a hátán. Most, a lehető leghamarabb, hogy a sokk gombot megnyomni, ezáltal növelve az ellenség le egy szikláról. Amikor Elika emelkedni fog a közepén a kör, meg kell nyomnia a [E]. Land tisztítani. Megvizsgáljuk a térképet, és gyűjtsük össze a magokat a Fény. Igyekeznek begyűjteni az összes, hogy jön át az úton. Mi jöhet a jövőben. Most nyissa ki a kártya és egy új pontot. Ő lesz barlangban.

Nyomja meg az [E], és kövesse a mágikus labdát. Sok szempontból, így minél gyakrabban, hogy a segítség Elika. A „zseb” fut végig a mennyezeten, kapaszkodott a gyűrűt, és szakít. A fő időben megnyomni a megfelelő gombokat, hogy ne esik. Mi legurul és tekintse meg a következő ellenség - Alchemist. Mi megvertem, és tolta a sötét sárban. Ha van elég, akkor nyomja meg a megfelelő gombokat, így lesújt az ellenség. Nyissa meg a kártyát, és tegye a jelet a Royal Gate.

Tolja a lehető legnagyobb [E], és gyűjtsük össze az utat a szentjánosbogarak. Célunk - Hunter, aki leült a torony tetején. Itt gyakran kell mászni a mennyezetre. A szőlő mászni a tetejére, és nézze meg az ellenség. Hunter legyőzni igen egyszerű. Elhárítani verte őt és a támadásokat, amíg az ellenség menekülni a csatatéren. Most megy a „Crystal Palace”.

Mi használjuk a [E] és hogy arra a helyre a csata. Mi használjuk a mágikus kő és ugorj be az arénába. Monster megérti, hogy mi kell leküzdeni nem könnyű, így felugrik. A falak sötét csápok kezdenek kialakulni, ahonnan mi lesz, hogy kikerülje. Felmegyünk az emeletre, hogy az ellenségünk. Végül felzárkózni Hunter és elérni azt. Tegyen egy jelet a térképen a malomban.

Mi a megfelelő helyre kerüljenek az alján, és látni a sötétben. Esnek, nem éri meg, így ugrik a platformok. Reméljük során forgatás így nem esik. Előttünk néhány tőkeáttétel. Meg kell oldani egy egyszerű puzzle. Forgassuk el a fegyvert, és emelkedik felfelé. Előttünk ismét Hunter. Ő lett erősebb, de nem elég. Amikor kiköpi az arcát, akkor nyomja meg a blokk gombot. Mi megy a Sun Temple.

Elika használja a mágikus labdát, és kap a megfelelő helyre. Várjuk a sárga lapot. A repülés alatt, kerülgetve a régi épületek és látni Hunter újra. Nyertes az egészet ugyanúgy, és gyűjtsük össze a magokat a Fény a helyszínen. Mi megy a Tower of Martyrs.

Elérkeztünk a kaput a barlangjába a Hunter. Kapunk hozzá, kerülgetve csigák másznak a falakon. Most ugrik a sárga lapot, és abba a csapdába esni a Hunter. Ahhoz, hogy ki ez, meg kell, hogy menjen le a hasadék, hogy fut a falon keresztül, és mássz fel a gerendák. Nyertes benne, ami nagyon egyszerű, és menj a következő helyen - Hunter Lair.

A kapuk barlangjába nyissuk Elika. Itt van egy csomó repülni, és ugrik a mágikus táblák. Mi egyre az arénába, és tekintse meg az ellenség. Ismét nyerő Hunter, és gyűjtsük össze a magokat. Nyissa meg a kártyát, és tegye a jelet a műhelyek.

A [E], és eléri a műhelyek. Amikor elérjük a négy lap, karok forognak, ezáltal fordult a platform. Be kell kapcsolni a platform hosszú fórumon a földre, és finomítani, hogy megfeleljen a Alchemist. Nyerünk, és gyűjtsük össze a magokat. Hagyjuk, hogy a mechanizmus.

Ismerkedés a mechanizmus, és ugrik a piros lapot. Ez visz minket vissza az alkimista. Beat, amíg el nem fut el a csatatéren. Ez fertőz a herceg, és megszabadulni a vírus, meg kell futtatni, amilyen gyorsan csak lehetséges, hogy a tisztított földön. Ezután mássz fel, és próbáld meg nem, hogy elérje a sötét erő, hogy megpróbálja megragadni a herceg. Most mászni a szőlő, és enyhíti a földet a sötét erők. Most megyünk a mennyei létrán.

Itt meg kell mászni olyan magas, mint lehetséges, fel a lépcsőn. A legtöbb nem rendelkezik lépcsőn, így mászni a falon, és ugorj át a járólapok. Találkozunk a szokásos szörnyek, vereség igen egyszerű. Ismét, ugrik a lemezeken, amíg az őszi csapdájába Alchemist. Elárasztja a szobát sötét, így meg kell húzni, amennyire csak lehetséges gyorsan a gyűrűk, egyébként az összes meg kell kezdeni újra. Amíg a gyűrűket lehet elérni a mágikus lemez. Továbblépve, és megfelel az Alchemist. Ismét mi nyerünk, és megy a tartályba.

Itt ismét látjuk a Alchemist, aki megmérgezte a levegőt a sötétség. Mi használjuk a piros lapot, és kap az aljára. Alchemist találkozik és elverték, amíg ő nem futott el a csatatéren. A következő jel a térképen - Obszervatórium.

Végül eljutottunk a barlangjába az alkimista. Használja mágia lemez annak érdekében, hogy kap hozzá. Ez lesz a hosszú harcot a Alchemist. Eleinte próbál menekülni, és utolérjük, meg kell ölni pár szörnyet. Most, amikor felzárkózni a Alchemist, megverték, amíg ő nem gyengül. Minden kezdődik, hogy lebontják, és megyünk vissza a legjobb helyen, annak érdekében, hogy tisztítsa le a földre. A következő cél - Concubine található, amely a Spire álmok.

Ágyasa ígér boldog életet, de ellenállni neki könyörgött Prince nem akar. Úton a mi ellenségünk, akkor találkoznak illúziókat. Annak érdekében, hogy ne vesszen el, használja a mágikus labdát Elika [E]. Elérjük az ágyasok, amely ismét magával ragadja a társa. Háromszor verte az illúziókat az ellenség, és akkor, és nagyon boszorkány. Kezeljük a föld, és gyűjtsük össze a fény magvai. Most kell menni a Royal Gardens.

Itt várunk néhány közös ellenséget. Gyorsan kihúzta őket, és előrelépni. A levegő már ismerős sötétség, így nem marad. Ha lemegyünk, látni fogjuk a következő puzzle. Ez elég egyszerű. Ez elég ahhoz, hogy a karokat úgy, hogy visszaállítsa a vízellátás. Most látjuk a sárga lapot. Segítségével megyünk ágyasa, de az arénában üres. Mint kiderült, ez egy csapda, úgyhogy meg kell nyerni a mi ellenségünk, és lépj tovább - Spire királyok.

Itt találkozunk egy csomó mágikus lemezek. Használjuk őket, így közeledik az ágyasok. Ismét az egészet elölről. Elika burkolja sötétben vagyunk legyőzni az ellenség egyedül és gyógyítani a Földet. Nyissa meg a kártyát, és menj a Halls a koronázási.

Amikor eljutunk erre a helyre, akkor a meglepetés, hogy észre, hogy vannak gyanúsan csendes. Persze, ez egy csapda. Elika burkoló sötétség, de meg kell verni illúzió ágyasok. Amikor a társa megjelent, mi megy, hogy igazi boszorkány, és gátolja támadás nyer. Ágyasa fut be a palotába szobák, merre tartunk.

Végül eljutottunk a den ágyasok. El kell menni a három szinten. A földszinten majd csak zsarnok illúziókat. A második - Elika eltűnik. Meg kell találni. Ebből a célból, megverték, mégis lesz három. Ahhoz, hogy megtalálja ezt, ugorj le a szikláról. Elika vegyünk fel. Következő ölni ágyasa, és nyissa meg a térképet. A következő cél - Tower Ormuzd.

Ismerkedés a tornyon [E]. Itt találkozunk a Warrior. Legyőzése vele nem olyan könnyű, mert a szokásos módszerek nem ő hoz. Ahhoz, hogy nyerjünk, az általunk használt oszlopokat, amelyek a széleit a játékba. Befalls őket a Warrior és felemelkednek. Itt látjuk az ellenséges gyógyítani. Ő dob egy darab földet, hogy a gyógyításhoz szükséges, lefelé. Lemegyünk, és kezeljük a földet. Most megy a Tower of Ahriman.

Itt találkozunk egy egyszerű puzzle karokat. Viszont minden platformon, így megnyílt az út a csúcsra. Ismét találkozunk a Warrior és dobja ki a szikla. Most megy a torony a királynő.

Ez könnyű eltévedni. Amilyen gyakran csak lehet, hogy nyomja meg az [E], és kövesse a mágikus labdát. A levegő, a szilárd sötétség, úgyhogy haladunk a lehető leggyorsabban, hogy ne megfullad. Az emeleten találkozik a Warrior. Ő semmit, és nem tanult, ezért lökte le a szikláról. Nyissa meg a kártyát, és tegye a következő jelet a fény városa.

Egyszer régen volt ez a hely a birtokában Elika. De most itt fut a Warrior, amit meg kell kiutasítani. A helyszínen lesz egy csomó csápok, de ha úgy dönt a megfelelő pillanatban, akkor gyorsan eljut az arénába. Warrior előttünk. Mi nyomja a sejtbe, és gyógyítani a földön. Végül bemegy a barlangjába a fenevad - a Fortress Warrior.

Vannak szobák a Katona, azt is meg kell ölni és gyógyítani a földet. Az általunk használt táblák és összezsugorodik a repülő kövek minket. Felérünk, ahol az ütköző Warrior. De ez még nem a vég. Most Warrior dob minket hatalmas kövek, amit van, hogy kikerülje. Ennek eredményeként, a mi ellenségünk maga fog meghalni, és gyógyítani a Földet. Végül mi megy a végső csata a templomban.

Mi megy a templomba. Itt találkozunk Elika apja, aki legyőzte a sötétség. Mi nyerni, de nem örül. Előttünk Ahriman magát. A mi feladatunk - vezetni vissza a mágikus fa. Ehhez aktiválja a platform a falakon, elől támadások Ahriman. Ez a vége, de az arc valamilyen okból hirtelen gyengült. Meghal, és van, hogy megmentse. Azt hogy a társa az oltáron, és vágjuk az összes öt fát. Gyűjtjük tőlük a magokat a Fény és így Elika. Most csak egy van: megfigyelni, hogy Ahriman rabszolgává a világot.