Paradrom "Mangup"

Egy kis ugródeszkát a déli lejtőn. A meredeksége meredekség 30 °. ugródeszkát közvetlenül a plató elvetettük, mert 30-40 méter magas sziklái volna kötelezővé az elképzelést, kezdve a rotor - úgy döntött, nem teszt sorsát. Place, mellett az esztétikai oldalon, hogy tagadhatatlan, hódítja a lejtőn magassága, ami körülbelül 200 m + 30 m-rel a szünetet. Az igazság egy-két kilométerrel délre van egy 100 méteres kontrsklony. Tőlük merülhetnek turbulencia, hogy kell figyelembe venni, különösen, ha a repülő lábánál Mangup.
Összhangban az alak a plató járatok csak akkor lehetséges, ha a déli szél irányban. Amikor a szél irányát 230 ° és reteszelt nyugati lejtőjén csúcsa Shuldan-megszakító és a figyelmet felfelé áramlás van. Ugyanakkor, az irányt a 145 ° és a keleti szél a lejtőn a ferde, amely tagadja a lehetőségét, hogy a kezdő és a srác. Egyensúlyi szél sebességét körülbelül 4-6 m / s azonnal elkezd emelkedni jó dinamikus folyási sebessége emelkedési körülbelül 2 m / s magasságban 200 m-rel a plató. Jelenleg a turisták általában hevesen reagál, hogy ezek a fejlemények. Erőteljes hangszóró - adu Mangupa.
Tekintettel addressivity lejtők és sziklák a déli, ők jól felmelegedett, ami hozzájárul a kialakulásához erős termik. Add erőt nekik, mint a mező lábánál. Az eredmény egy jó termodinamika, és a helyes irányba, és a szél ereje repülnek magasságban 400 m.
A második plus - rengeteg helyek ültetés - 1) egyenesen lefelé a lejtőn hatalmas területen mentén Adym-Chokrak Valley, 2) egy platót Mangup (fő széléhez közel, hogy ne üljön le annak érdekében, hogy ne essen bele a rotor), 3) mező a Ai-Todorsky Valley ( a Mangup, amikor repül át a keleti oldalon), 4) a dob helyén, továbbá a helyek törések.
Harmadszor, valamint egy szép repülés alatt a sziklák, ott lehet egy shuttle járat az északi. Az időjárás itt „kontinentális”, nem a „szél”. Ezért termikek lehet, és van sok, hogy távozzon.
Veszélyes irányába Karalezskoy völgy (közötti c. Zalesnoe és c. Hadzi-Sala). Ott, amellett, hogy a távvezetékek, és összetett légmozgás lefolyását - nagyon szűk, „hideg” szurdok.
A magassága 200-300 m-rel a platót blagoriyatnom szélirány gyakori, hiányában is termikek. Jó repülő időjárás reggel főként 2-4 óra, a szél gyorsan elmúlik az este, így a repülés körülbelül egy óra.