Paradrom Chegem

„És most van rá szükség?” - hideg fejjel gonosz gondolatok, amíg nem szenvedett kérdése, ahol kötni a sátor, és szükség van, hogy valóban húzza a téli kabát. Rosztovban, végül létrehozott egy igazi nyári melegben, amely megolvad az aszfalt és a agya. És azt hinni, hogy valahol ott lehet egy kicsit hűvösebb, lehetett csak nehezen. De még mindig volt a kabát, és nem egy kicsit sajnálom.

És itt volt az ideje. Mert mögöttünk jöttünk másik csoport a Rostov, Sztavropol és Krasznodar. Estére a táborban így nézett ki:

Jegyek általában kezdeni 10-11 óráig, ha az időjárás is kedvező. Sajnos, ez nem mondható el róla a mi hétvégén. Eleinte a szél nagyon gyenge volt, és senki nem repülnek. Ezután enyhén fújt, és elkezdte roll a vékony lányok, akik gyorsan véget ért. Végül a szél felfrissítette és oktatók kezdett, hogy az emberek poupitanney. Amikor elérte a sor, és levette az én oktató Ivan, az időjárás jelentősen romlott, és a föld megrendelést kapott minden leülni. Az első a biztonság. Sajnos, több alkalmas arra, hogy az időjárás a súlyom nem történt meg. Visszatértem a pénzt a járatot. Ez szégyen.

Egy pár szót magadról útvonalak tandem. Nem képzésre van szükség, semmi mást tenni értük. Csak akkor kell öltözni melegen (helló téli kabát, igen). Te fel fogaskerék, sisak, akar adni kibír GouPro (rubelt öröm), és a feladat az, hogy fut előre, hogy vannak olyan erők, amíg a földön. Néhány olyan rabja, hogy folyamatosan fut, akkor is a levegőbe emelkedett. A földön, úgy néz ki, nagyon vicces! Majd dőljön hátra, és élvezze a repülést. A leszállás ugyanazt a történetet: előrehajol, és megpróbál elmenekülni, amíg kiadja. Tartózkodó a leszállás a lábukon - jele a pro))) Aki képes repülni, eksztatikus. Ki nem adott ígéretet, hogy jöjjön vissza, és próbálja újra.

Amellett, hogy a járatok, és mi volt a túra programot. Vasárnap reggel felszállt a buszra és elment a faluba, hogy nézd Eltyubyu város elpusztult. Míg a valódi célja az e struktúrák még nem állapították meg. Belül vakolt és teljesen üres.

És este mentünk a vízesés jeeping Abay-Su a határ menti övezetben. Jármű volt a gyepen, így az esemény azonnal átnevezte gazoning.

Az ellenőrzőpont kiszálltunk a kocsiból, és egy a regisztrációs eljárást útlevelek. A buszsofőr volt képes a jogosítványt, és nem engedték, a szegény ember. Utazás közben területén keresztül a tartalék Chegemsky többször látta gopherek menekülő teljes sebességgel a mi terepjáró. Mi vezetett majdnem a vízesés.

Ez csak egy pár láb. Ki még úszni. Visszafelé, elkezdett esni. A vezetőt a gyep úgy döntött, hogy azt mutatják, hogy ő egy igazi lovas és vtopil kaukázusi gázt a padlóra. Ez is valami! Azt kellett fordulni hátra, mert a cseppek elkezdett fájni a héja az arcon. De ugyanakkor azt hatalmába kerített egy érzés öröm mindezt őrült verseny a lenyűgöző szépségét Chegem kanyon, hogy azt hiszem, fogom hívni a legélénkebb az útról, ha az ernyő nem működött.

Tovább vízesés, hogy láttuk az úton a táborba és vissza - a fő Chegem vízesések. Ez itt hozza a túrák KMV és Nalchik. Szerencsések vagyunk, hogy az első alkalommal jöttünk rá korán reggel, és ezt a helyet anélkül, hogy a sok turista és a kereskedők. Mivel az úton vissza, alig szorult a parkoló autók között és a standokon.

Hétvégi véget ért, és most töröm a fejét, hogyan is gondoskodik a járat egy siklóernyős, mert nem nyugszik, amíg én repülni!