Nyugodj Vityazevo gyerekekkel - a

Pihent '14 valószínűleg ott már megváltozott mnogoe.rebenku 1,6 éven keresztül a központi strand nem megy, ment a díj nem pusztán az emberek szinte nebylo, van ott, és enni, de vegye ssoboy.
Etették magukat, és elő a menza és kávézó, de először kérték, a tulajdonosok a ház, ahol forgatták a szobában, ahol sotit, és ahol ez nem szükséges hodit.est másik parkban látnivalók detey.v Anapa is ment olyan tiszta megjelenés gorod.est akvaprk

nem mertünk gyermekeknek)))) in-law kínált ülni velük, és már nem adott a síkban és Gelendzhik))) akkor még együtt voltak, ahol nem))) Csak nem tetszik, ahogyan - repültünk Aeropé. Vityazevo, majd busszal Gelendzhik (például utalványok van)))) még mindig úgy döntött egy héttel az indulás előtt)), mint bárki más, de én nagyon élveztem - a vendégház egy nagy fogott + nagyon jó étel, éltünk a kék öbölben - van kavicsos strand és a tiszta, Anapa is van egy kavicsos strand és szintén tiszta, a közepén egy-két alkalommal voltunk a strandon - nem merek mászni alga))))

egyenes látok egy képet a tömeg vastag w o p

ami fut fuss, hogy egy jobb helyre

Látom ezeket a piszkos strandok és mocsaras tenger

mi is megyünk a déli, de csak akkor, ha ingyen adják ki.

őrült nagymama ott phew, nem.

ebben az évben nem volt tengeren, és nem veszít semmit ..

és Alaptívány szerencsés, hogy minden jól sikerült!

Mi is bement Vityazevo, de amikor barátai hívják, és azt mondta, hogy mi van pzdts (ezek 2 előtt odaértünk) úgy döntöttünk, hogy menjen tovább a part mentén))) Ennek eredményeként voltak a falu az angyali üdvözlet, 20 km-re Vityazevo. Tiszta tenger, homok, kis emberek, az árak nem olyan poklok Anapa, kishechki volt velünk. mi tetszett

Szent, szent, szent. Ettünk ott a szúnyogok! Felfalják az összes, kivétel nélkül. És zajos. És a tengerparton láb mosás - a pénzt. És mint a tenger zselé medúza. Úszott csak a medencében. Zajos. Fia azonban szerette a medúza vezetni, de visszatérve a papok száma, és gyávák kapart ki a sárban Shmatko. Zajos. A legjobb az egészben Yeisk. Csendesen, a homok a fűtő, és egy helyen járni, de mindenkinek, természetesen a saját. Van elég munkahelyi zaj. Én egy nyugodt családi nyaraláshoz

Ez csak megérkezett Vityazevo) volt kellemes, de van mit összehasonlítani)) a városban vissza Boldogasszony kevesebb ember, mert nem jól fejlett nyaralás üdülőhely), valamint a szukát, ahol funky vid😍Ochen krasivo😍 átmenni együtt, tele kávézókkal ) sea virágzó mindenhol, úgy tűnik számomra, hogy a nyár közepén, tiszta volt, és a strand és a tenger, és a tenger már meleg)

Nyugodj Vityazevo gyerekekkel - a

Az első út a tenger a gyermek tavaly nyáron volt, ez volt a másfél év. Pihent Vityazevo először a Red Rose, majd kiterjesztette a tartózkodás és mozgott a szálloda arany juhar.

Arany juhar olcsóbb 2-2,5-szer, de van, hogy minél több mint egy láb!

Az elmúlt évben voltak Vityazevo szálloda ... A nem figyelmezteti, de elég sok a part mentén, és a legtöbb szép, azt hiszem, hogy megtalálható méltó.

De a tenger ... ez a mi Fekete-tenger, és hány van, aki nem mondja el, hogy ez a tiszta és szép - történetek ez az! Olyan ez, mint az algák, cigarettacsikk, csomagok, stb

Nem tetszik az a tény, hogy a város nem található a part mentén, és merőleges a part - nagyon kényelmetlen. Az egész „élet”, körülbelül ugyanazon a helyen - ez Paralia - központi strand és csavargás hely, az emberek ott nagyon.

Őszintén szólva, nem húzza vissza

A Dzhemete tavaly pihent Family lagúna első sorban (a tenger közelében), helyszíni étkezési, játszótér, szobákban fürdőszoba, WC, hűtőszekrény, egy kondenzátor, TV, csak a szoba kicsi volt hangyák ... sok))) védett, strand a közelben - homok szépség is van, ugyanaz Arany lagúna (felejtsük el a kereső, az oldal jön ki), van egy kávézó shki és étkezési, vásárlási, minden nem messze))

Pihentünk éves lánya a kórteremben, és minden szuper volt!))) Azt hiszem, hogy szükséges, hogy az élet könnyebb))) eladásából származó víz teljesen egyetértek, de van egy csomó, ahol ők voltak a mi partján, még nem találkoztam ilyen probléma! Szállás mindig keres egy 5 perces sétával elérhető, és ha keresni, akkor ugyanazon az áron, és megtalálja neuzh, ellenőrzött) Természetesen a keresést egy kicsit több időt fordítanak. Ami a medence nem értek egyet, persze megértem, 15 perc alatt. A tenger felől a gyerek, nem mindig akar menni, de mi jön a tenger, nem csak a kikapcsolódás, hanem, hogy az egészségügyi ellátások a tengervíz, így már csak a tenger))) szórakozás a gyerekeknek, mint attraktsionov- gorochki kicsi uszoda, trambulin golyó nélkül, elektromos, mechanikus lovak, hol tart a baba, vagy szeretne EXT? Az étterem is hibáztam, ezúttal a hely kiválasztásához))) de miért szakács nem, nem volt ideje?))) A gyümölcsök és zöldségek jobb vásárolni a helyi piacokon, amelyek általában messze a strandok, de az ár sokkal olcsóbb. Ha valami elromlik, ne vegye rossz néven))) is, amely azt kívánta megosztani a tapasztalatokat, akkor először is obszcén mennyiségű balra, az a mód, Anapa)))

Ismét olvastam különböző állásokat a tenger a jelentéseket. És a sokadik alkalommal feltenni egy kérdést, miért nem az emberek megy minden ezdeyut. Bekötőúton, szórakoztató- és ami a legfontosabb a minőség a tenger. Zöld sáros latyak. A barátnők fotó ül derékig vízben, és az alsó egyáltalán nem látható, csak zöldebb zavarosság (volt Kabardinka).

A lelkem nem teljesen tartozik meglehetősen drága külföldön.

Óvatos leszek, mit kívánsz)) És akkor megfertőz minket)) jó, hogy a tapasztalat teljes idejű pozitív, de akkor azt érzem ikalos több mint egy nap))

Hello, és mondd el a tenger és a strand Golubitskaya tiszta?

Elsajatitottam, ahaha))) mi is lesz finom. Hol is hagytam, hogy akkor /), akkor törik el minden)), és nem tud megbirkózni vele, és nincs senkinek, kivéve a férjem, én nem bízom benne. Egy kérdés, mint ahol megvették a gumi cipő? Sehol nem találom, tehát látható az egyik Magazev, és ezek nagy kapets lábam mindössze 11,5 cm.

Mi eredetileg akart gible Gelendzhik. De aztán a páratlan férje elkezdte mondani, hogy piszkos a tenger, minden dolog ... Bár én szeretnék menni oda, ahol nem voltam. Elmegyünk a Lazarev, voltam már ott, jobbra))), és csak egy hétig. A férjem nem szeretné, hogy a nyaralás több mint egy hete, dolgozni akar, palacsinta (

És mindenféle rotavírus és más szar? Én nem is akarok erre gondolni, de a lányok félnek az e páratlan byakoy (most egy kicsit ochkuyu

Ha előre tudják, hogyan kell viselkedni a pillanatokban a gyermekek szeszélyeit, és pontosan tudja, mit tegyen, hogy az úton, nem mindent, és arra gondolni, hogy mindegyik hasznos lesz, azt gondolja, hogy a többi gyerek normális lesz. Magam háromszor repült a gyermek akár két évig, mindent elvittek, és azt hitte, hogy még egy kicsit gyerek mindig kapriznichat, én csak most értem, mi a teendő, ha a gyermek egy új helyen. Most TFA TFA chu csak kap normális nyugalmi, de már nagyon érdekel minden két éves)))) Te magad még úszni a tengerben.

Mint mindig, most is szuper, mindig kérdezze meg, ha van valahol enni a többit: -Te meg a gyerekek? Természetesen, mint nélkülük, a kivétel csak a legidősebb minket nem érdekel govorit.fotki akkor szuper, olvadás horgony jól, nagyon elegáns kevés közvetlen morjachok

Mi pihenni a Lazarev több éve a nyári szezonban. Szeretem, de ahhoz, hogy a módosítást nem voltunk a Lazarev, A V Katkova rés (ez 20 perc autóval a szerpentin Lazarevsky) Itt is kiváló. Igen, a menetvonalakban a part mentén, de ez általában nem törzs, és nem figyelni rá még. Mi tetszett Katkov rés van a tenger, a tenger nagyon nagyon tiszta, vannak felszerelt strand (ahol a kávézó, wc, pihenőház, akkor bérelhet napozóágyak, van egy DJ, amely magában foglalja a lágy zene 10 órától, és felkéri az emberek a parton valeybol vagy valami vicc viccek, de még feszítés nélkül). A tengertől való távolság, figyel, ahol a lakhatási egyértelmű, van egy csomó magán kereskedők, akik kiadó szoba a házak, sok mini spoiler. Sallangoktól mentes, de tiszta, és minden, ami szükséges az. Az első alkalommal vettünk egy házat, 500 méterre a tengertől is, ez rendben van, szép séta a falu mellett a hegyi patak és a sziklák. A második alkalommal egy kicsit közelebb, 300 méterre is normális.

A Lazarev piszkos, és tudja, hány ember a strandon (Őszintén hittem, hogy ez csak a képet az azonnali üzenetküldő történik, ha egy alma esik sehol). Volt nagyon sok a Lazarev rotavirussal akivel elvitték, a legtöbb óránként oda-vissza, és mindezt azért, mert a tenger, és a nagy koncentrációjú emberek. Igen. ott járni egy-két alkalommal, hogy menjen a dilfinary, aquapark, pingvinary lehet venni, a mágnes, de több köze van, és nincs semmi. Biztonságosabb és tisztább itt, ezekben a mini rayonchik mint Katkov nyílásba. Van is valaki vásárolni gyümölcsöt és kebab üzletek és enni vecherom.V általában csak ott)

Ltd. Blagoveshchensk Nem tanácsolom. Pöcegödör. Bár az emberek a vyhi származott Anapa, és azt mondta: „hogyan lehet tisztítani.”

Anapa csalódást okoztam neki virágzó tenger, kétszer ment oda, és most a vágy, hogy fürödni a sárban tetvek csinál valamit nem akarsz. Ebben az évben volt Novomihaylovke, mégis kis kavics és a kristálytiszta tenger közelebb áll hozzám, mint a homok az összes lyukat)))

Mindig lesznek, akik nem szeretik. Számomra, Anapa és környéke ideális gyermekes családok számára.

Szocsiban, hűvös és szórakoztató! Ami a mi a város, és van egy csomó érdekes dolgot. De a tenger sziklás.