Művek - szombat este otthon, a szociális háló a pedagógusok

Szombat este itt a házam.

Szombaton este, az egész család gyűjti otthon. Mi együtt vacsoráztunk, és beszélgetni a régi időkben. Beszélek iskola, és az apám, anyám és a bátyám a munkáját. Aztán egy nyugszik, ahogy szereti.

Apa és kitalálni keresztrejtvény, vagy filmet néz.

Anya kötögetni vagy hímzés velünk. Az idősebb testvér játszik a számítógépen, vagy lógni a barátokkal. Szeretem a hétvégén, ha lehet járni elég bajt és a vérző.

Egyszer, szombat volt. Azt nagyszülők ment a Kreml a metró. Mentünk sokáig, és végül. Megérkeztünk. De. Mi vezetett, hogy nem a Kreml, és a többi állomást, majd gyalog ment. Sétáltunk egy rövid időre. Elindultak, és elindult .... I. Most állunk szemben a Kreml.

Ott láttam egy csomó dolgot. Voltam a Vörös tér, látta az emlékmű Minin és Pozsarszkij, és mégis láttam St. Vasiliya Blazhennogo és a vesztőhelyre.

Általában a Kreml és a Vörös tér, sok érdekes dolgot. Nem volt nagy! Azt tanácsolom mindenkinek, hogy menjen oda.

vagyunk a nyáron apám él az országban. Anya dolgozik, és jön hozzánk csak hétvégén és ünnepnapokon.

Általában jön a péntek este, de ezúttal ő jött csak szombaton délben, mint pénteken dolgozott estig.

Míg anya pihent az utazás után, és ellenőrizte a kertben, apa és elkezdtem készíteni a szombati vacsorát. Apa főtt halat a grill, és készítettem egy salátát.

Magam mosott zöldségek és morzsolt őket, felhúzott saláta olaj és a fűszerek. Két órával később leültünk vacsorázni. A hal kiváló volt, de a többi is. A desszert, mi volt tea és sütemény, amit előre elkészített meglepetésként anyukája.

És amikor már sötét volt, mi tesz egy darab halat és krumplit egy műanyag lemez. és mi mindent a tornácon. Ezt hívjuk „rituális” etetés „sün” a neve adtunk a sündisznó, aki él a házban. Ő jön minden este, hogy együnk, mielőtt kiment az éjszakai vadászat. Örömünkre szolgál, hogy hogyan nags ránk, és enni.

Milyen kedves pihenni a családdal egy nehéz nap után!

Szombaton, az iskola után, a családom és én megyek az országban. Amikor megérkezünk, játszom barátommal Maxim, anya vacsorát készít, a nagymama szól testvér csinál házi feladatot, és az apám vonatok. De amikor megjelent, akkor játszani társasjátékok. Szeretem legjobban nyerni, de amikor mások nyerni, nem törődnek velük örül. Meg kell befejezni a játékot, és megy vacsorázni. Anyám készít ízletes hamburgerek. Mindenki kap két húsgombóc, és a győztes - három.

Szombat kapcsolva, így szeretne aludni, de én iskolába menni. Apa alszik, miután a munkahét, és anyám elkísért az iskolába. Lessons át gyorsan, és most itthon vagyok.

Anyám és vacsorát. Konyha - egy lány királyság: mi van itt, és tanulni, és a titkok, ahol poharak asszisztensek, kanál, povaroshki. Anya mindig készít valami újat, és apa is focit miközben mi vagyunk elfoglalva.

Anya beállítás az asztalra, én teszem a lemezeket, majd meghívja a pápa, és leülünk vacsorázni. Ebéd után sétálni az erdőben, és hallgatta a zaj, a fák, játszani. Hazaért, főzök gyümölcs desszert és kezelésére mindenkinek.

Az egész család együtt, a lélek a helyszínen

Szombat este, a család tölti otthon. Mi játszani bingó, társasjátékok, dáma. Bármilyen időjárási sétálunk a parkban. Ezután minden csinál a kedvenc dolgokat. Játszom a zongoraművek kedvenc Brother filmnézés a számítógépen, anyám főz, apa tévét.

Leülünk teát inni, és anyám helyezi az asztalra kedvenc kezeli.

Szeretem szombaton.

Szombaton este a szüleimmel főzni valami finomat. Általában, amikor a szüleim vannak elfoglalva, én játszani Kuzey. Ő a macskám. De amikor elrejtette valahol, játszom az én fivérem, nővérem. Brother neve Val és a nővére Lily. Játszunk a kivitelező és a kocka, és néha az egyes oktatási játékok. És ha az utcán jó idő, megyünk sétálni. Szeretem hétvégén, mert mi minden megy együtt!

Szombat este kezdődött a tény, hogy én felajánlott nagyanyám süteményt sütni. Azt mostam alma, és a nagymamám összegyúrjuk a tésztát. Mi gyúrt be egy torta forma és tegye a sütőbe. lPoka poksya torta, játszom az én macska, akinek a neve Lizok. Annyira vicces ugrás a játék, elfelejtettem a torta! 40 perc elteltével a nagymamám hívott. A macska futott utánam. Nagyapa felébredt, jött az apa és az anya és nagybátyja. Cat öntöttük, a tej és öntöttük táplálékhoz, és bekapcsolta a tévét, teát és vett egy darab pite.

Szombaton este, szeretek játszani a kedvenc macskája Mursikom amikor a felnőttek nézni a különböző programok a tévében. És akkor a felnőtt vacsorát készíteni, én sétálni. Ugyan, apa hazajött a munkából, és vacsorázni.

Mikor jön haza az iskolából, találkoztam egy cica, úgy néz ki, mint a leveszem cipő, kabát ... És séta után este, ő is jön oda hozzám, de néha túl lusta menni és látni, de ez az, amit jött: mászik állítókeretünk bátyám ...

Ja, majdnem elfelejtettem, mikor megy a bátyám szobájában este, a macska jön velem, purrs és ugrik az asztalra a szék az én 7 éves bátyja és ott feküdt öt percig. És amikor vacsorázni, kérdezi táplálkoznak.

Vacsora után apa van a tévénézés és a táplálkozási süteményt, aztán tévét, olvastam egy-két órát, és menj aludni. Ami megy a szombat este.

Szombat reggel ébredt az anya iskolai és kezdek öltözni, mosás, fésű után megy az iskolába. Mikor a tanulságokat, azt veszi apa, és megyünk vásárolni élelmiszert a héten. A beszerzési termékek, megyünk haza, és közben anyám főz vacsorát. Mindannyiunknak van az ebéd és a vacsora után Apa, anya, én játszani társasjátékok, vagy menjen a játékteremben. Játszunk az egész családnak. És akkor mindenki csinál a saját dolog: anya dolgozik egy számítógépen, apa újraírható munkatársainkhoz és pihenek.

Szombaton este, én általában pihenni. Játszom, tévézni, és anyu vacsorát készít. Nagyon szeretem azt, amikor arra hív bennünket, hogy az asztalra, és mindannyian együtt vacsorázunk. Aztán teát inni és beszélgetni. Szeretem szombat este, mert akkor nem siet. Szeretem, hogy nem tud aludni egy kicsit. És legfőképpen szeretem azt a tényt, hogy az én anyám és az apám, és otthon vagyok.