Mivel töltöttem a nyarat (Sanya Efremova)

A legtöbb nyári töltöttem, mint mindig, a falu a nagyanyámmal. Ezen a nyáron, én nem unatkozik, mert mellém volt hűséges társa a játékok, projektek és csínyek - húgommal.

Látogasson nagyanyám jó, mert egész nap lehet az utcán. Anya vezettem a nővérem házába csak a takarmány, aztán mentünk sétálni újra. Amit csak nem csinálni! Life „volt javában!”

Minden nyáron, építünk vidámparkok és teljes városok rovarok, amelyek a nagymamám kertjében. Ebben az évben, kitaláltam valami újat. Nagymama minden nap szedés burgonyabogár lárvák burgonyával, segítettem neki. Ezek nagy és nem túl mobil - tökéletes lakói épületeink. Colorado lárvák nagy móka ezen a nyáron: a lovaglás a hinták és körhinták, csatos öv, úszás, napozás a strandon, mi gyógyítani sérülések a kórházban csökkent lárva leszállás egy lakatlan szigeten a titokzatos víz szörnyek. Végül, hogy fáradt minket, és papíron, „Boeing” küldtük őket a „Colorado”!

Anya, mi történt net, és elkezdtünk vadászni pillangók. A nagymama a teremben az egész arborétum. Mi értékben. Egy nap a nagymamám ment vissza, és elakadt a lélegzete - a szoba csapkodó pillangók!

A kerékpár lovagoltam ezen a nyáron nem csak a maga, hanem vezetett, lassan az anyja, húga. Ő szórakoztatta vele a legjobb tudtam, de még mindig megvan benne - a kis húga töltött zúzódások! De, azt hiszem, a mi vidám volt, megérte! Roller én is tisztességes kört ment hozzájuk, együtt a szomszédos rollershami.

Néhány szórakoztató nem volt annyira sikeres. Sárkányeregetés, bármennyire nem üldözik őt az utcán, és nem próbálja meg elkapni a szél, nem akar futni. Ugyanez volt a helyzet a bumeráng, amely nem akar visszamenni. De az anyám azt mondta, hogy minden fő ismeretek - gyakorlat. Én a vonat - jövő nyáron fog derülni!

Csendes osztályok Mindig tarkított féktelen jókedv. Én találtam ki Game-Action Papír húga, olvastam történeteket állatok, nagyanyám kergeti a macskák, és intézkedik a verseny fejjel lefelé az oldalán felfújható medencében! Minden nap olyan mint a másik.

Ezen a nyáron lettem „dupla-nagynéni.” Az Astana, találkoztam a két unokahúga. Idős - Eszter - és fél éves, a legfiatalabb - Avitel - fél hónap. A szülők nekik csodálatos - zsidó - nevek.

Érkezéskor útra indult az este Astana. Nagyon szép az éjszakai világítás tüzet. Az Astana, sok épület szokatlan alakú, ami azt vizsgáltuk a szállítás, anélkül, hogy elhagyná az autót. Akkor körbejártuk a tér előtt a President Palace, megcsodálta a „ének” szökőkút soundlights és Baiterek.

A második napon meglátogattuk az akváriumban. Teknősök, krokodil, cápák, muréna angolna és egy csomó más halak - kicsi és nagy, sötét és világos - ez az, amit láttam ott. Aztán a húgom és én lovagolni egy kis hajót, kézi vezérlést. A memória az akvárium, vettünk delfinek - hélium ballonok, amivel játszott az indulás előtt.

A harmadik napon anyám elvitt bevásárló és szórakoztató központ „Khan Shatyr”. Ebből épült formájában ferde sátor egy torony tetején. Ez a nap volt a szerencsétlen, értem. Ott jártam egy fürdőruhát úszni és napozni a fedett strand, de zárva volt. Anyám és én vezettem a egysínű az egész épületben. Azt akarta lőni egy ágyúgolyó, és azt mondom, hogy túl nagy egy ilyen osztály. Ezekben a pillanatokban nem akar nőni, és csökken! Vajon „vigasztalta” a repülő csészealj. De legfőképpen tetszett a „Cinema 4D” - szimulátor hullámvasút. Mi volt a speciális szemüveggel, és leült lóg az utastérben, néz videót a képernyőn. Meglátogattuk a „hegyek” és a „tér”. Nagyon jó volt!

Amikor kiment, „Khan Shatyr”, anyám vett nekem egy „Twister”. Minden este játszott egy féltestvére, egy új játék, figyelembe különböző extrém pózokat. A „Twister” jó gyakorlat, és egy jó nevetni! Vissza az Astana, mi is repült egy repülőgép.

Ezen a nyáron egyszer került Salt Lake. Ott volt, hogy húzza ki a vízből nem tudott. Perekushu és vissza. Nakupalas az egész nyáron.

Itt volt ez a nyár. Jó, de mint mindig, rövid. „Azt akarjuk, hogy a nyár nem ér véget!” - Apa énekel, dugta szórakozás rám. De minden elveszett véget. A végén valami - egy új kezdet. Az elején a tanév ... megelőzve a negyedik fokozat.