Mit nézzünk Skóciában

Őszintén szólva, nem minden a tervezett kapcsolattartó pontok tudja meglátogatni, és számomra a legnagyobb offenzíva nem vesz részt a szeszfőzde, ahol a whisky sört. Azt figyelték meg, három, sőt három, megálltunk a módja annak, Elgin, ahol a cél az volt, a helyi székesegyház.

A tizedik napon. Glenfidik, Elgin, Clava Cairns, Inverness, Castle Leod, Bealy Priory, Loch Ness tó. Gyönyörű út a fjord és vad éjszakán vihar

Glenfilik zárva volt két hét alatt - ahogy megtanultuk, minden lepárló (ami akar nagyon hívás lepárló, de ez nem helyes) el van zárva „pihenő” két hétig - minden a menetrend, így ha elindult, hogy látogassa meg a nyáron legalább egy miután pre-levelet, vagy hívja, hogy ellenőrizze a csatlakozásokat. Plusz, a legtöbb túrák indulnak óránként (12.00 13.00 stb), de néhány lepárló túrák végzett csak egyszer minden két-három órát. Röviden, ha az idő korlátozott, hogy jobban megértsék, milyen hosszú lesz időd.
Glenfidik nagyon vonzó, mert a termelés a túra (megízlelése nélkül) szabadon. Az átlagár más szeszfőzdék 5-6 font, beleértve a minta néhány whisky.
Szóval, miután sikertelen kísérletet, hogy a túra, mentünk a Clava Cairns - prototípus Craig-na-Dun sorozat egy idegen.

Mit nézzünk Skóciában

Vladimir Dashko békésen alszik a hátsó ülésen - a végén az utazás szinte senki sem tudott ellenállni egy délutáni alvás.
Miután a kövek mentünk Inverness - az egyik legnagyobb városok Skóciában

Elmentünk a kocsmába, hogy kóstolja meg a helyi konyha - Chicken Hunter és a fish and chips, mosott le egy korsó Guinness (nem volt a kocsmában nincs angol sör). Ebéd után egy pár Multivarki volt egy szép változás, de általában angol ételekkel valahogy nem imponált.

Mit nézzünk Skóciában

Úton a Loch Ness, megálltunk egy farmon, ahol epret vettem át a „becsület doboz» (becsület doboz) - vegye le magad a számlálót, amit akar, és egy dobozba pontosan az az összeg, amely szerepel az ára.

Ezt láttuk Angliában elég gyakran, például az egyik pályák volt hűtőtáska, ahol nem voltak üveg kólát és ásványvizet, mert minden kell tenni egy zacskó 2 kilót. Általánosságban, a koncepció a méltányosság Angliában hozta nem csak a gazdák. Ugyanebben Tesco van önálló pénztár, ahol senki sem ellenőrzi, hogy amit éppen tört, és csak tedd a táskájában vagy a zsebében. Félek képzelni, mi történne, ha egy ilyen gondoskodik közé tartozik.

Loch Ness - az egyik a sok tó, amely híressé vált, köszönhetően a legenda a szörny állítólag él a tó fenekén. A turisták csónakázás és kiabálni „Nessie. „Igyekszik ösztönözni a nagy zöld szörny (így ábrázolt képeslapokon és játékok). Megálltunk kívül a turisztikai park, le a köveket, és ebédeltünk (ebéd), nagyszerű kilátással. A tó vize tiszta és hideg, fürdés nem is készült. Plusz, az alján a kis éles kő nem hozzá a vágy, hogy fürödni.

Mit nézzünk Skóciában

Ugyanezen a napon néztük Leod Castle - Castle Leoh prototípus egy idegen: a lakossági vár, és a túra majd tölteni a leszármazottai a klán McKinsey, akik élnek itt. Megérkeztünk az este, és még csak nem is próbálja járni közelebb otthon: fényképezett távolságból, hogy ne zavarja a lakókat.

Fogytán az idő egy pár vagyunk, és abban a reményben, hogy a Roxfort Express 10.46 másnap kellett vezetni száz kilométerre a nyugati parton.

Az út a fjord, az egyik legszebb közül, amelyek mellett elhaladtunk Skóciában. Petlyavaya, szűk körű, magas hegyek, hegyi legelők, köd és a felhők fölé hajló, amelyen keresztül benézett a sugarak késő délutáni napfényben. Magic!

Mit nézzünk Skóciában

Az egyik falu az út mentén láttunk egy rét alkalmas kemping: volt már több Caravanners és egy utas gép egy sátorban.

Megcsodáljuk a naplementét, vacsora, tedd a sátor, a csapok ragadt, és húzza a kötelet. mint a vihar ránk.

Gyere el kell mosni alatt nagy mennyiségű eső, és bemászott a sátorba abban az időben, amikor a szél vált egy kicsit félelmetes. A sátor remegett, nyögött egész éjjel - a palacsinta nyújtottuk, majd lobbant, sátor szövet nyomán minket a az éjszaka közepén, babahnuvshis velünk szembe. Véleményem csak én békésen aludt Clement. Dasha remegett, mászok vissza a szélén a sátor, ami feküdt nekem, Vladimir is, időről időre, hogy felébredjen.
A reggel voltunk horpadt - az eső nem állt szakadó egész éjjel, és míg Dasha Clim készített reggelit, mi Vladimir ökölbe szorult a hálózsák, és nem akar menni sehova, amíg a végén a szürke nedves rémálom. Ugyanakkor világossá vált, 20 perc után, hogy mi van itt is jól egész nap, mert az ég egyenletesen megtöltött áthatolhatatlan szürke felhők. Itt van, Anglia!
Hells megharapott szúnyogok, azt tisztítani a fogakat (az első alkalommal nem a reggeli zuhany), ettem hideg gabona (buee), a maradék éghajlat és a levelek nedves dolgokat, mentünk haza keresve a jobb időjárás.

Tizenegyedik nap. Applecross - hihetetlenül szép út a part mentén, a sziget Skye, Eilean Donan Castle, Fort Uilyam által nocheveka

Tehát reggel nem volt különösebben vidám: voltunk, így örülök, hogy üljön be egy meleg autóban, amely - ó istenek! - Nem öntsük eső. tudtuk, hogy fokozatosan kijutni a felhő, és előttünk megnyílt egy teljesen lenyűgöző kilátás nyílik a hegyekre és a parton.

Mit nézzünk Skóciában

Őszintén szólva, nem találok szavakat, hogy ilyen szépségek: még mindig nem elég, és még fényképeket rosszul továbbítja az érzelmi állapot, amikor egy gombócot a torkomban, és úgy érzi, hogy ez a bolygó szép, a világ csodálatos, és nincs jobb pillanat, mint hogy hol van.

Az út tisztán válhat egy kaland a kezdő vezetők (és a guruk is): a meredek emelkedése, vak fordulatok és ködös felhők odnostoronneney úton lehet bemutatni a saját meglepetés.

És ha Kelemen volt elemében: éles kanyarokat, fék, gyorsulás, fékezés újra. Bizonyos pillanatokban nagyon hasonlít egy sportülések, vagy legalább a felső oldalán kezeli a hátsó utasok.
Végén az „autópálya” minden utas térde remegett a törzsből, és csak Clement-driver voltam teljes és abszolút öröm bekövetkeztét. Vezetési stílus Klima minden nap a közös út (és a mindennapi életben is) valóban egy forró téma: A legtöbb ember nem hiszem, hogy feltétlenül kell rögzíteni a hátsó autónk. De a tapasztalt barátok amint ül az autóban, csak kattints biztonsági övet.

Mit nézzünk Skóciában

De ez nem róla, úgyhogy megyek vissza utunk. Epplkross - nagyon-nagyon kicsi város,

amely mindössze 100 km-re a legközelebbi benzinkút, az egyetlen bolt, és egy pár kávézók, amelyek közül az egyik fogjuk kezelni forró levest és finom fésűkagyló, gyűjtöttük partján Skóciában. Bármilyen összehasonlítása a fish and chips!

Az, hogy mi továbbra is a sziget Skye - a hely, ahol a kezdetektől fogunk állni vad, mint az egyes pár blogok utazási sátrak Skóciában, szóba került, hogy az egyik legszebb kilátás nyílik.

Mit nézzünk Skóciában

Sajnos, az időjárás egy kicsit elrontotta a faj, bár ez hogyan néz ki ... Hogy ott a gyerekek film a hercegnő: „Views nagy volt, az időjárás szörnyű volt!”.

Röviden, a berendezések nem volt elég ahhoz, hogy járni ebben az időben. Szüksége vihar nadrág és kabát, vízálló cipő, és a szálloda szomszédságában, ahol jöhet, miután egy ilyen séta, és összeomlott a meleg ágyban. Voltunk tartalom kevesebb, kihagyva a túra 10 km belvízi, az esélye, hogy elérje, és nem kap a beteg egyáltalán. Sky - egy gyönyörű szigeten, de egyértelműen kell kiosztani több mint a fele a nap (mint ahogy nálunk), és próbálja podgadat az időjárás, mint a nap sokkal kellemesebb a séta.

Kelemen megpróbálja átölel juh

néhol az út nagyon emlékeztet a Troll Trail Norvégia

Megállás előtt a vár Eilean Donan, tettünk egy pár kép, majd beugrott a kocsiba, amíg eljutottunk a éjszakán megálló közelében Fort William.

A jólelkű Scot kíváncsi sokáig, hogy mi volt a magyarországi és szerepel az országban, ahol általában jön vendégeket. Nem volt a legkellemesebb áron - 32 font, de nem volt a vágy, hogy a kereskedelem, és már túl késő volt, hogy mozogni valahol.
De volt egy automata mosógép 2 fontot, valamint egy zárt konyha, amelynek belsejében vagyunk mentve szúnyogok -medzhis angol (ahogy ő nevezte őket). Tény, hogy olvasni másképp - szúnyogok. De valójában ez nem változtat: Ezek a bosszantó lények hagyott minket annyi harapás, ami zavarba még elhagyni a híres Seliger szúnyogok. Igen, és viszketett rettenetesen.