Miért álom álom Airport

Most már kétszer álmodtam repülőtéren. Az első alkalommal egy álom: Én a barátnőmmel álltak sorban, és megteszi a poggyász. Szerint a beszélgetés egymás között, egyértelmű volt, hogy az imént érkezett egy bizonyos szigeten. Mint ahogy ez volt a két fiatal, akik nem voltak velünk, de állítólag elment ...
A második álom: Mi vagyunk a repülőtéren. Egy csomó ember. Állunk az én fiatal férfi egy bőrönddel és egy kissé heves vita. Néztem, hogy az álom, mintha néz egy néma film. Kérem, mondja meg, hogy mit tudok mondani ezek az álmok, mert többször álmodom Airport?

Azt álmodtam, hogy a repülőtéren volt a partra, azaz látta mind a szalagos meghajtók én bagazh.A akkor láttam magam már a kabinban samolota.Sam sík nem láttam, csak tudtam az álom, hogy én a síkban és hamarosan ulechu.Pri ez az érzés jó volt, még radostnoe.Zapomnilos, hogy az ülések puhák és bélelt vörös velúr pálya vörös. Voltam a gyerekekkel.

Álmodom a harmadik alkalommal (hosszú időközönként) egy és ugyanaz az álom. Én elveszett egy teljesen üres repülőtéren. Futok rajta, keres valakit, hogy bárki bárhol, akár repülőgépek. Minden fakó, szürke és hideg. nagyon ijesztő

Az elején az alvás, dolgoztam a munka, mint egy nagy hipermarket. Dolgoztam egykori osztálytársa - Yura. hogy álmomban gyakran hozta könnyek. Egy férfi, akit tisztelek, amelyek elméletileg segíthet nekem a lépés és a munka egy másik országban, egy álom, sokszor megvigasztalt, de nem értek, vagy átölelve egy álom nem bylo.Uspokaival slovami.I megnyugodtam. Miután Dühös voltam, és összegyűjtött egy nagy szürke bőrönd holmimat, és elment a repülőtérre .Zhdala a járatot. Az út során, várakozás, láttam egy nőt akar csalni, lopni - javasoltam valamit a nők .Mivel minden lopások a repülőtéren kezdett vádolni. Aztán hirtelen megfordult, az ismerős házat, és beszélt vele román (ő, mint én, de most én Ukrajnában és szeretnék menni háttal) .Vot és az egész álom, köszönöm!

Volt egy kedvenc srác a repülőtéren az ő semey.potom megy a gyermek az épület az udvaron, megyek utána, hogy beszéljek vele őt keresi, de nenahozhu

Airport kora reggel, vozmozhno3-4chasa, balzsamos levegő, szeretek vár valamire valaki vagy valami, egy csomó ember, repülőgépek, nézegette üvegfal a repülőtéren, menjen át a repülőtéren, és ... Aztán felébredek, és nem vár ... Ez a második álom időben. Korai mesyatsev2-3, talán 4 évvel ezelőtt ...

Üdvözlünk! Én már a repülőtéren, vártam a gépemet, még akkor is, ha ez volt az úgynevezett annyira „Poltava-Istanbul”, már a különböző érzések, örültem, de ugyanakkor, és féltem, hogy fogom repülni egy repülőgép, mivel ez az első alkalom, én.

Prodpoletny ellenőrzés. H az egyik az első, hogy földet. Business class. Egy új típusú utasszállító repülőgép: szalonokban különböző színekben, minden világos, én választottam a kék, egy csipetnyi fehér Kenzo és az érzés, közel a tengerhez.
Bármilyen nehézségek bagazhom.prishlos nyitott hatalmas zsák (15 méter felcsatolt formában) mind nagyon szépen csomagolva, válogatni. Hosszú táska vissza kell hajtani.
Aztán kiderült, hogy a beszállókártyát összekeverjük a többi.
Found. Ültetés élénk zöld színt ... Útban az utastérben, felébredtem ....

Azt álmodtam, hogy fog repülni haza, de nem tudott, mert úgy találta, nem férnek hozzá a kívánt repülési és késett a gépet. Futottam keres, kérjük meg őket, de senki sem tudott segíteni

Dobroe utro. prisnilos shto sobirayus v aeroport uletat Kuda hogy s mamoi (gorod prileta ne pomnyu) uzhe dazhe po bistromu siezdil v TORGOVIY centr kupil VSE neobhodimoe prosnulsya na tom momente kogda sadilsya v taksi do Vileta ostavalos 1,5 Chasa

Jó napot! Azt álmodtam, hogy a szeretett barátja üdülőhely repülőtéren, meg kell repülni, de nem rendelkezik a jegyet raspechatannogo.ya fut a háttérben, hogy melyik járat kellett volna menni, siess, és tanulni, el akarom mondani neki, de ő volt net.Ya kitalálni repült és sajnálom, hogy mi nem csak

Azt álmodtam, az osztálytársaim, és mi volt valahol a tengerparton, közel a repülőtér noch.I folyamatosan azt állította, hogy mit to.tam nem voltak mind az osztálytársaim személy 5.Inogda még repülőgépek repültek át hozzánk

Volt a repülőtéren, figyelte, ahogy ember jött a föld, amikor háromszor utaskísérők és a pilóták a ragyogó kék ruhák járkált a repülőtér irányába gépe, az utaskísérők nagyon kedvesek voltak, az általuk vonzott a figyelmét minden prisutstvuyuschih.potom Kimentem a repülőtérre, hogy megáll ahol vár a busz, ami bemegy a városba, volt katonai fiúk is a buszra várt, elhajtott egy autóban lány, nagyon szép, élénk rózsaszín nyérc kabátot és kalapot a jelenléte nagy számú ember

Álmodom egy hatalmas gyönyörű repülőtér I opozdavyla késik, de ha nem a gépen, és a találkozón. és most megyek hozzá, és egy piros kabátot egy srác, aki áll messze tőlem, és nehéz egyszerűen azért, mert rám talál, de úgy tűnt, hogy úgy érezte. meglátott elmosolyodott hozzám sem nézett. Amikor közeledett hozzám, ő köszönt rám, és megölelt szorosan átölelte. Az a tény, hogy tisztában vagyok ezzel a fiatal férfi az életében, és az ő álma volt a legőszintébb és a felszabadult

Az egész álom volt kötve a repülőtérre. Az első alkalommal nem tudtam megvenni a jegyet, mert voltak bizonyos problémák alapok. És ebben az esetben megpróbáltam segíteni csaknem fele rokonom próbálták megoldani ezt a problémát. Később vettem egy jegyet még, de a következő napon, de megint nem tudott elrepülni, mert én nem találtam a poggyászt. Futottam minden álom érte, de nem találtam sehol. Talált csak egy része a dolgokat. Arra is emlékszem, beszéltem az egyik rokona, aki arról számol be, hogy nekem, mert nem tudok repülni, állítólag ez az én hibám volt. Ennek eredményeként, alszom minden tapasztalt félelem és a szorongás amiatt, hogy nem tudok repülni.

Az álom, hirtelen találtam magam a repülőtéren, és fog repülni a nyaralás egy átjutás Moskvu.Zhdu férfi, akinek lyublyu.Tut csengő, és azt mondja, hogy repültem sama.Chto kidolgozott egy fontos üzleti és akkor holnap érkezik, az első repülés hogy ne perezhivala.A kezdtem sikoltozva a telefonba, hogy én már a zsebemben 200 nem elég dol.i deneg.A skazal.chto kifizetett utalvány és nem kell perezhivat.Ya mondta, hogy én is a dolgokat, és én nem akarom, hogy repülni nem világos, ha nem nego.On azt mondta, hogy fog megérkezni, és mi megvenni neki kurorte.Ya mese la, hogy eladom a jegyeket és nem repülnek.

Azt álmodtam, hogy anyám lát el a repülőgép egy repülőtéren. Tehát repültem, de tekintve, meg kell kényszerleszállást egy másik városban. Emlékszem, hogy a gépen, de nem emlékszem, amikor leszállt a köztes város.

Az álom, anyukám és férje repült pihenni egyénileg Amerikában. Anya és barátom találkozott a repülőtéren, ő nagyon boldog volt, és örülök neki. Egy férfi várja otthon, ahol kiderült, hogy ő repül az ex-barátnőjét, hogy én ideges, és sírtam nagyon, mert ez.

Azt álmodom, hogy én és a fia is az osztályon a nyári vakáció. és késő otthon repülőtéren. én lassúsága és halogatás személyzet ne adj időt, hogy ki a szállodából és fogunk hívni egy taxit. szerencsés taxis a repülőtéren november világosan látni, hogy nincs időm

Azt álmodtam, hogy az óra 08:00! Én közel egy család. előttem le a lépcsőn, én - az emeletre, fent a lépcsőn - ablakot. Állok és én, aki olyan kis bár a fehér csokoládét (színes fehér csokoládé Millennium). A család tagjai is tartott ugyanazon a csokoládét. és miközben arra vártunk, hogy valaki. ez az álom rövidre, és felébredtem. MONDD, Tanya, én, kérem, ami azt jelenti, az álom. Nagyon világosan látta, és még éget maga a leveleken. Voltak körülbelül 5-6, azt hiszem.

Üres repülőtéren. Ott maradtam egy éjszakán egy éjszakára, vagy több. Velem volt egy ember 20-25 év. A legtöbb, amit a 15. dolgozott ott. Beszélgettünk. Vettem valamit a gép, aztán leült, és razgovarivali.Ya nem ismertem őt korábban, ebben a repülőtéren találkoztunk egy álom. Mindenütt sötét volt, de nem komor. Még a hő éreztem bezopasnosti.paren nagyon barátságos és kedves. Sleep idegennek tűnt számomra. Nem tudom, hogy miért.

Jó napot! Volt egy álmom: Mi vagyunk a lánnyal a repülőtéren, hogy van egy reggeli járat egy síkban Moszkvába, de valahogy megérkezett a repülőtérre sokkal korábban az előző este. Elhatározták, hogy kicserélik a jegyet egy korábbi járatra, például az éjszaka, aviakassir vette a dokumentumot, és egy kérés helyek és felajánlotta, hogy feküdjön az ágyban pihenni mentünk aludni, felébredtem ma reggel találtuk, hogy még mindig senki sem ébredt fel, és a dokumentumok nem állnak készen rohantam, hogy keresse meg a pénztáros, hogy megtalálja őt, azt mondta, hogy repültünk ugyanazon a járaton, amelyen kellett volna repülni, mivel az összes dokumentumot, és megkérdezte, miért nem találják meg egy bizonyos információs iroda, és egyenesen a néhány a férfi, aki vezette azt. Utána futottam a dokumentumokat a lány, mentünk a recepción, és azt találta, hogy ő már elfelejtette poggyász újra. (Elfelejtettem a poggyász nem az első alkalommal az álmok gyakran álom-szerű alvás, de mindig is álmodott nélkül a lányok.).