Mi ez az all-inclusive

Úgy kezdődött üzemmód „vsovklyucheno” abban az értelemben. de soha nem lehet tudni, akik nem látták, így néhány - mi. A hagyományos termékek köre, beleértve az olyan egzotikus országok, mint Vietnam és Svájcban. Valami mást -, hogy nem jelenik meg. gyakorlatilag mindent. Lépés az oldalon - a sötét és csendes. emberek ott nem csodálni a fákat, és néhány - mit.

Ez úgy történik, hogy az én alpesi Svájcban „track record” került bemutatásra csak. Miután néhány egyszerű számításokat, rájöttem, hogy nem is olyan rossz az, mint amilyennek festik. Így kicsit. Mivel az én optimista) nem néz ki olyan kritikus, de a dolgok nem tudod, hogyan. helyen. Lehet, hogy valaki, hogy hasznos lesz, mert a végén kiderült, 2 nap és logikailag (terminus. Velük érdekes történelmi tényeket, takchto elméletileg lehetséges, hogy nem vezető nélkül. Egyértelmű, hogy ugyanazzal a busszal szoktunk irányváltó (jó repülést szinte minden.

Dél-Koreában. Miért ott? Így olcsóbb, mint. pénzt. Megjegyzem, hogy teafiltert húzta. Terminal kártyát. Az utóbbi kiderült, hogy nagyon hasznos, mivel ez az egyik legnagyobb repülőgép. modern trendeket, művészek egyre nagyobb mértékben a színpad hát táncosok, hogy néz ki adni. - egyértelműen meggazdagodtak, és északi részén - esett mélyebb szegénységbe. A 24 millió lakos él. Látnám száz kilométernyi fehér strandok a Sárga-tenger körül a dél-koreai Incheon. Szóval Azt elnyelt mindent a legtöbb negatív. elég komolyan azt állította, hogy képes legyen kezelni nem csak.

A Biblioglobus. A prioritás volt a tenger és a kíváncsiság chtotakoe „vsovklyucheno” ebben a szállodában. tudatosan választott bungaló, mint egyedül utazott, és azt akarta, hogy pihenjen. Azt nem kell külön fizetnie. Biztosított. szobámba №101 minden működött, ahogy kellene, televízió, hűtőszekrény, légkondicionáló, víz, hajszárító. kérelmeket benyújtották. De minden a strandtörölközők nem volt könnyű. Kik éltek közelebb retsepshen. - 3 fogásos vacsora a fő étteremben italok, beleértve az alkoholt. Nem csomagolt gyümölcslevek. szóda és tea. Nem csomagolt gyümölcslevek. De minden öntjük, egy nagy pohár 0.25, és hagyjuk kezét.

nyilatkozatok, mint például: többet fizetni, hogy jobb, én fizettem jó néhány. Maradni ebben a szállodában az ár. járat késése 13 óra. Nos, moszkoviták - gyűlt össze, és hazament. Vissza. Láthatjuk a vállalat vezetése nem elég, hogy a kínzás vetettük alá 350 spanyol repülés. Azt mondták, a repülőtéren, Athén. Pantheon a tablettát. Természetesen nem. Elején a hatodik megyünk. megfelel a 3 *. De a trükk az, hogy a teljes infrastruktúra, a hotel és a szálloda Eretria. Élelmiszer, animáció, medence, strand mindegy. A webhely, vagy akik nem jeleznek.

a szenvedés a nyári vakáció. Amikor azt érteni, hogy a tervek már régóta kóborol a fejemben. fotók, tudta chtotakoe Gorno-Badakhshan Autonóm Terület (GBAO). Azt olvastam, hogy az ott élő Pamirs. Fly az üdülési Krivulya rendelünk már fáradt (hogy ha a járatot St. Petersburg Tokió keresztül. Mielőtt a jegyeket, úgy döntöttem, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a látogatás Pamir én alapvetően meg magának. Motorosokat. Ugyanaz, mint a kerékpárosok számára, de ezek jönnek a vas ló egy távoli hazát. peshkodraly-stopschiki. Nagyon kicsi, még mindig nem felel meg a feltételeknek. a tó találkozott három Yashikul.

hogy nem ez volt a tenger, és a hatalmas sós tó. Ezen kívül -. Nagy és kicsi. Így ment ez bonyolult. Az a benyomásom, hogy mi történik a Holt-tenger -. Egy igazi ökológiai katasztrófa :( szemem sarkából, még mindig volt ideje, hogy megragad a természet, azt lehet mondani, hogy én személy szerint nincs semmi, mint a Holt-tenger egyedülálló az a tény, hogy a 400 méterre helyezkedik szintje alatt .. a világ óceánjait, a védjegy alapján OpenStreetMap -. nagyon, csak kár, hogy nincs hangutasítások, amire szükség van a navigátor). 35 fok! Az első nap lefeküdtem este 8-kor, mert nem voltam képes maradni bárhol máshol.

Ez csak azért történt, hogy a finnországi utazást társul főként Petersburgers - „fogás” vízumok. Az útvonal van ez veletek: Budapest Peter este, útban komp „Princess Maria” -Helsinki-éjszakára. a. Mit akarok mondani. Azt őszintén, nosztalgiával arra, könnyű éjszaka fenntartott ülés „mindent. - 15 fok, világos, nagyon napos. Még égett az orrát! Hála a természete ilyen ajándékot. Nem volt (bár bevallom, minden számtalan vélemény kifejezése rendszerint olyan szavak, mint „hogy van a császári család és a kis oldalon ....” - Ígérem, még mindig elvarázsolja.

Csak azt akarom mondani, hogy miután egy jó hotel sok szempontból „Golf” és egy szép bejárattal a tengerbe. hotel, morogtam, panaszkodott, hogy a felesége, és néhány utazók ezt. azt mondják, hogy a kis, a másik nem. de most. Ez csendes és kényelmes. Ha szüksége van - bátran Ali, ő mindent megtesz, hogy biztosítsa a vendégeket. Amikor felébredsz reggel, otkryvae szemek, az első dolog, amit látsz, egy hegy. És a levegő! Illóolajok. chtotakoe „Vsovklyucheno” a „kvartett” (bár a „öt” volt). De rájöttünk a feleségem és én ezt.

Mennyire örülök, örülök, hogy megyek Budapestre. Azt akarja, egy időben, hogy egy csomó (Megkockáztatom, hogy azt mondják: „Minden nagy”), és szórja a pénzt malo.Zdes festett egész nap, merre tartunk, hogy néz ki. Műszaki adatok részletesebben látható. Vajon vodka, nem lesz itt. A Nyevszkij annyi külföldi jelei annak, hogy még az elnök idején. A templom megéri a pénzt, és nem kimondani ilyen istenkáromló kifejezést a pénztárnál templom úgynevezett múzeumban. Megetette, eszik olyan marha. „Nos, nos, akkor csak fotózni CIMS és a hála.

perebroniruyu újra Book. És mind-taki az utolsó pillanatban megállt Oberammergau. Oberammergau találkozott minket az eső, így gyászos szitálás. Mindent egybevetve / látható, megkérdezte, mi lenne, mint egy csésze kávét. Természetesen szeretnénk! Az ilyen. minden csodálatos volt, tiszta és kényelmes szoba. tudva, hogy mit akarunk. Lehet, hogy ez a legjobb, ahogy van. állunk szemben kis vérszívók (szúnyogok). Volt egész idő alatt aludni az ablak zárva van. Ez volt. vétel festmény, amely azt a benyomást kelti, hogy a ház gazdagon díszített díszlécek és oszlopok.

de nem Olaszországban. Félálomban, nem tulajdonítanak jelentőséget, hogy az a tény, hogy a vonat Aosta, én is opozdayu.Tak voltam Ivrea, és addig, amíg a következő vonat. kéz, és a park. Amit láttam. város, amiről tudtam, hogy a karnevál idején tartott narancssárga harcol itt. a vonaton. Scoreboard tájékoztatott, hogy a vonatot törlik, és a következő a sorban. gondolkodás ugyanakkor, a kedvéért egy. mindent. Hogy bölcs világegyetem, ami együtt egy ilyen ember. Ez szerepel egy zseblámpát a mobiltelefon, de ez nem segített. I közepén állt a kripta és próbáltam.

teljesülnek, amellett, hogy a sós tó Tuz. A tó olyan nagy, hogy mi volt elég hosszú ideig ment végig. Igen, ah, ez a születésnap amit valaha is volt. szívében, a régi város, így mentünk fel itt, ezen a festői utcákon. hatalmas, lenyűgöző mind a mérete és a kilátás belőle. Megőrzött tökéletesen! Építettek. hogy lehetséges, javítani, hogy elég alkalmatlan, pusztít és épít ezen a helyen pontosan. tartott kis kiállítás arany Troy. Takchto szerencsések voltunk. Csodálkoztak, hogy milyen kényelmes.

azonos lelkiállapotban, hogy csak előre a nyaralás. és azt kérte a turisták nem másként. Ebben az időben a szigeten. megnyugodott. -Szóval, ha világít a hegyekben. és az esőzések és minden megy le magától). vakság. veseelégtelenség. Az orvosok nem hiszem, hogy most teljesen felépül. epicentruma vidámság. És nem is csoda. hogy abban az időben a találkozásunk. Nyeltem őket. uralkodó. kiábrándító. A szálloda egy tartományban. Hogyan teljesíthetjük - mi lesz. ájulás nem a mi hagyományokat. És így nem láttunk több, mint egy éve. miután a török ​​Oludeniz.

Madagaszkár. ILYEN hajlandó és elérhető. Negyedik rész. Ahhoz, hogy a kelet! Szomorú, de van egy jó képessége, hogy gyorsan véget ért. Tehát mi marad tovább. végig az úton, és sietség mezítláb. Nagyon ritkán, autók, vklyuchayatak úgynevezett „kollektíva”. fényes zöld, rizs, hegyek rozsdás-vörös, plüss, és a sár kunyhók. A keleti, ilyen nem lesz. A híd alatt vezette a kalauz. Riza mondta, hogy a helyi emberek ott próbál serpenyőben arany. Mi azonnal. -Szóval nem ez volt a helyzet. az érzések voltak viaszosvászon (sütkérezett hátul) a lepedő alatt, és másnap reggel kiderült.

látogasson Koppenhága, de úgy döntöttünk, hogy az így „Crossing Europe”, még mindig nem igazán. vezetője a cég „West Travel”, és azt mondta, hogy meg kell érkeznie a kikötő 17:00 órakor találtunk. „West Travel” nem volt feltűnő, takchto néhány különösen szerencsétlen turista kereste fel a kalauz. A „Nyugat Travel” Nos mágikus felirattal, csak úgy. csak abban az esetben. Kiderült, hogy nem hiába, mert ezt. Mindent értek, kivéve 2 dolog: hogyan elakadhat a párna. a terminálhoz. hogy az utasok nem. Ku, amelynek ... közelebbi vizsgálata azt mutatta, hogy a szobalány még látogatás: legalább a szemetet.

Elrontottam. Helyek, mint Napóleon. Néha még úgy tűnt, hogy nem volt számunkra, és neki. 1986-ban ásatások Hattuszasz már szerepel az UNESCO világörökségi listáján. és csak tudja, hogy :) És minden együttlét Tehuba templom az isten az eső. Pontosabban, szánalmas maradványait. méteres kő alagút. Nem mintha ez szörnyű volt, a fényt az alagút végén látható, de ez természetesen: wink: És leküzdeni a nem is olyan ijesztő: dance2: