Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

Svédországban a gyerekek (2. rész)
avagy hogyan töltöttem Summer

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

Este ismét körbejártuk a várost. Ő - nagyon romantikus, és szeret fotózni naplementét.

A reggeli után mentünk g.Motala. Mentem megint eszik egy eper a vízparton (amely Svédországban eladott minden lépésnél). A város kicsi, de csak azon a napon kezdődött cyclocross,

így az emberek özönlöttek ide az egész Svédországban. Ez volt zajos, kibontakozott bazárok és közigazgatási sátrak.
Ezen az úton nem volt vége, és mi ment haza Strengnes. És a következő nap - Stockholm, nézni az esküvőt a Crown Princess Victoria és Daniel Westling. Csodálatos látvány, a város temették virágkompozíciók és szobrok.

Másnap elmentünk a Universum Múzeum

és csak sétált a város körül.

És mentünk egy hajóútra egy különleges kis hajót tető nélkül. Van egy híd, amely az úgynevezett „Sajt kés” (minden ház egy svéd kést tervezett szeletelés vékony lágy sajt). Így halad a híd alatt, mindannyian feküdt a padlón a hajó. Ez egy olyan természetes vonzerőt a turisták számára.

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

A hétvégén hazaértünk, és elment egy hajón a yacht club ünnepelni nyaralósziget nyár közepén. Voltak dalok és táncok - harmonika, gitár és a klarinét - mintegy a hagyományos, virágokkal díszített pole.

Sokáig annyira szórakoztató! Nagyon lelkes! Aztán ott volt egy csomó versenyek és versenyek. Az emberek vesznek részt szívesen és lelkesen. Nem ferde nézetek magam, nem éreztem, annak ellenére, hogy a felesége is ott volt, és sikerült bemutatni nekem. Női érdeklődve figyelte, és a férfi elsétált, elmosolyodott, és tette tiszteletét. Általában a svéd népi Hay-Hay (hi) - Nem mondtam, hogy csak az ex-felesége. És akkor érthető meg.
És ott voltam először életében, szövés a koszorú ágak és virágok, és kiderült - Van tehetség. Érdekes, hogy a svéd anya bízott az ügyet atyák, és a rossz apa hiába szőni a koszorú hasonlatosságára szeszélyes gyerekek. Segítettem egy fiú, persze, hogy megosztotta az örömét a többi gyerekkel, és nekem egy sorban kérdezi apukák és a gyerekek. Ez segített, hogy minden megszerezte a tekintetben mások.

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

Aztán mentünk autóval, hogy meglátogassa apja (körülbelül 2 óra meghajtó). Az apja egy nagy rajongója a régiségek, frequents aukciókon. Itt található sok csodálatos vintage nippek! Milyen zár az ajtókat! Mint egy középkori vár! Ez minden, amit felül 10 perc alatt, majd én allergia elkezdődött! Elfelejtettem figyelmeztetni, hogy a pápa a házban lakik macska. Szóval elfogyott a házat, és elment sétálni a kifutóban a lovak (van egy lovarda a közelben). Swede találtam a karámok és kínált számos lehetőség a helyzet megoldására. Így töltötte az éjszakát a testvére házába, a közelben található.
És ott volt egy hét gyermek nélkül. Volt még két munkanapon belül. Az első nap mentem vele Stockholm. Ledobta nekem le egy kényelmes helyen, magyarázta -, hogyan érjük el engem érdekel a múzeumokban. Töltöttem egy fél nap skanzen,

majd sétáljon a Vasa. Mindkét alkalommal szerencsés voltam, hogy megfeleljen a csoport magyar idegenvezető. Csak ment velük, és élvezte a történet. Visszafelé képek lenyűgöző kilátás nyílik a Gamla Stan.

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

Az időjárás csodálatos volt, így amikor a svéd találkoztunk munka után, mentünk fürödni egyik festői tavak.
Másnap úgy döntöttem, hogy maradjon otthon. Tegyen egy sétát a városban. Van egy gyönyörű sétány. Azt etetni a kacsákat (az első alkalom, hogy szórakoztatta ez a tevékenység).

Mivel Elővettem a drága térkép minden városban, ahol voltunk, én nyugodtan összpontosított, és nem úgy érzi, elveszett.
Másnap mentünk csónakázni. By the way, időnként magam is a kormánynál, megtanulják, hogy megértsék a feladat a színes bóják, stb És mentünk egy pár napra, szállnak csendes Zatoka és fizetett kikötőhelyek (mindkettő o.Birka). Azt kell mondanom, hogy aludt a hajó még a bölcsőben, enyhe kígyózik az általa. A legtöbb időt töltöttem állva az íj a hajó, a képek a környéken.

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

Megálltunk egy vidámpark Stockholmban. Szinte az egész napos lovas túrák a beleértve - és a legtöbb elképzelhetetlen. Volt egy nagy idő. Aztán fel a hajó a kikötőben, és elment, hogy a gyerekek a buszon. Ez bizonyult sokkal gyorsabb, mint egy hajó.
Három nap mentünk a szigetvilág környékén gyerekekkel. Ez idő alatt, a fia volt egy párszor, hogy magát szilánk és belecsípett az kisujj. Elvégeztem a szerepe a nővér. Sonny, hogy - a Bully, de egy nagyon jó fiú. Sikerült repülni hanyatt-homlok a kabin és sooo súlyosan sérült térdét. És akkor a hajó tört a motor leállító gomb, és mi volt hazatérni. Míg én rulila csónak, a svéd jött az internet és a lefoglalt nekünk egy kabinban egy tengerjáró hajón Tallinnban. Azt sántikált biztosan szép, de - és a gyerekek, és aranyos - reagált erre a helyzetre a megértés, hogy megvédjen, ahogy csak tudott.
Aztán a gyerek vett anyjuk, és elvitt Svédország, hogy bemutassák a szépséget, amit még nem volt ideje, hogy látni.

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

Azt is elvitt a városba, ahol a töltött ifjúkori, megmutatta a házat, ahol élt a szüleivel.

Amikor távoztak, apja átkarolta nekem, mint a saját, és azt mondta, hogy ő soha nem látta a fiát, így boldog, és hogy ő boldog volt, hogy van egy másik két unokája. Szeretett apám és a svéd gyermekeket a repülőn Kijev és vissza.
Amikor a szüleim jött vissza, mentünk a Krím-félszigeten. Először - Sevastopol, továbbá a part mentén. Mi kirándultunk.

Maya29 Svédország gyerekekkel - 2. rész

és élvezte egymást. Hoops jaltai, a Nobu étteremben sushi. Azt akartam, hogy gyűrű fehér arany, és az én csodálatos svéd találta őket.

Végezetül azt szeretném mondani, hogy a lányok, akik keresik a boldogságot külföldön. Keresse meg a szeretet, és akkor boldog lesz!