Hogyan lehet eljutni Szocsi autóval, mi tette olyan

Ahhoz, hogy Szocsi autóval: mi megy a másik irányba!

Két hét telt el, mint egy pillanat. Még tegnap élt és dolgozott Ufa, cikkeket írt ünnepek Baskíriában. mintegy evezés. körülbelül egy nyaralás a hétvégén a városban. De minden áramlik, minden megváltozik: a sors akarata, én vissza a dicsőséges város Szocsi és a központban a Rosa Khutor. és amíg élek, és itt dolgozom. Hatálya munkám még a turizmus.

Kezdeni mondani, hogyan jutok ide, és ez idő alatt volt ideje megtanulni, és látni.

Mi vezetett Ufa Szocsi minket a kocsijába (ahogy kell neki itt kirándulásra dolgozni). Az egyik, hogy ki fog menni az üdülőhelyek a Krasznodar terület a Volga és az Urál, ez az út minden bizonnyal érdekes. Az a tény, hogy navigátor burkolt útvonalat a szövetségi autópálya. De én nem szeretem a lovaglás őket, mert a túlzott terhelés. Vánszorog mint sok jármű folyamatosan utazik a „szembejövő” előzési - egy nagyon kétes öröm. Ezért úgy döntöttünk, hogy menjen az út a regionális. Ezek lehetnek alacsonyabb minőségű, de kevésbé terhelt.

Elkezdtük felfedezni más útvonalak és a közúti. Ennek eredményeként az út kiderült, hogy így.

Szocsi a gépen. Day One.

A határ a Szaratov terület az út romlani kezdett élesen. Mozgás sebessége csökkent. Ebben az esetben nyilvánvaló volt, hogy az út egy kicsit mostanában podremontirovali - friss „patch” díszített itt-ott. Az egész út volt, mint ez - egy folt egy patch! Nem egy kilométerre sima úton. Látható, nincs pénz a költségvetésben az utakon a Szaratov terület ... Landscapes szintén nem különösebben meggyőző: a területen, Scilla Difolia szerény falvak.

Ugyanezen út R226 folytatta. Plehany, Zorkin, Podlesnoe. Marx. De mielőtt eléri Engels elhagyta a R226 úton kitérőt körül Szaratov és elment a R228, de először költözött át a hídon át a Volga folyó (Shumeyka - végrehajtó). Valahol a benzinkútnál uzsonna sütemény kávéval. A nap a végéhez közeledik, éjszakázik ütemezett volt Volgograd, és még nem volt még egy kicsit kevesebb, mint 400 km. Mind a négy száz kilométerre autóztunk végig egy meglehetősen keskeny úton, amely sok helyen nehéz javítani vagy bővíteni. És el kellett menni körül ezeken a helyeken, áramló ellenáramú. Tehát a sebesség alacsony volt megint. Valahol Kamisin teljesen sötét. Helyi idő, kb 20:00.

Volgograd léptünk valamit a régióban 09:30 este. Távolság Ufa a kilométer-számláló mutatta, 1277 km. utazási idő 15 óra és 30 perc. Voltunk egy kicsit fáradt (Szaratov rossz utak is elég protryaslo), de ez nagyon elégedett a kijelölt útvonalat. Nem ismert, hogy mennyi időt venne igénybe az út a szövetségi autópálya. Az este kellett elkönyvelni a motel "Flamingo" (Volgograd, ul.Rokossovskogo, 63). Az éjszaka ez normális variáns: a szobák tágasak, minden kényelemmel, a bútorok nem a régi; és kényelmesen - közel a központi terület a város és a Mamaev Kurgan.

Az út Szocsiban. Második nap.

Reggel felébredtem 7:00 és kezdte a napot reggelivel a közeli McDonalds. Aztán megálltunk egy sétára a Mamayev Kurgan. A közelmúltban, az utolsó győzelem napja ébresztett bennünk mély hazafias érzéseit. Once upon a time (én 11-12 éves fajta) Én már a Volgograd Mamayev Kurgan egy iskolai csoport. De aztán, a serdülők, a kor még nem adott átélni és megérteni a teljes mértékben a hősiesség és események zajlanak itt. A sztálingrádi csata nem volt több, mint egy oldalt a történelem tankönyv számunkra.

Hogyan lehet eljutni Szocsi autóval, mi tette olyan

És most már teljesen más érzéseket. Különösen akkor, ha a lemezeken olvastam a neveket és születési idejét, akik életüket adták a csatában: némelyik 20-25 éves, a másik - egy kicsit több mint 30, vagy 40 év feletti férfiak. Nők. Mindnyájan valaki férjek, fiúk, apák, anyák, nővérek, feleségek ... és megértem, hogy tőlük függ, hogy rokonaik élnek, vagy válnak a fasizmus áldozatainak. Ki lenne ott, hogy azt mondják, ma a magyarországi és szerepe a második világháború, akkor sokat köszönhetek ezeknek az embereknek, akiknek a nevét sorakoztak a falak mentén a csarnok körül Eternal Flame.

Hogy az ilyen gondolatok elhagytuk Volgograd. Mivel az első nap indokolta a döntést, hogy menjen a kisebb utakon, és most, hogy egy útvonalon keresztül őket. Rode Volgograd szerte a Kaszpi autópálya mentén Volga-Don-csatorna, és nem hagyta, hogy Rostov-on-Don, ahogy azt a legtöbb blokk oldalak, de Salsk. Az utak jók voltak, a gépek voltak nagyon kevés. Néha elmentünk egy fél órát az úton egyedül. Tájak meglehetősen kellemes, és a települések nem elég. A nap forró volt már elég délre, forró. Around, ameddig a szem feszített kozák sztyeppén.

Tól Salsk fordult Giant, mentünk át a altalajba. Ez volt a Rostov régióban. Települések jól karbantartott, jó otthon, új aszfalt mindenhol, üzletek és kávézók. Ezeken a településeken, nagyon kellemes élni, gondoltam. Nem tudom, hogy mi miatt jön létre egy jó infrastruktúrával (közel nagyvárosok nincs), láthatóan - erős gazdaságok, úgy döntöttünk.

A nyomvonal tetszett! Ez a kiváló aszfalt és különböző jelölések tettük indulás Ufa látott. Ahogy út „Highway” jel, amely büszkén kérkedett a pálya szélén. Miután elhaladtak egy mutatót vidám az élet, én majdnem a kísértés, hogy hívja oda. De a sebesség 110 km / h nem ad időt várni, és költöztünk délebbre. A bejáratnál az autópálya Krasnodar véget amilyen hirtelen kezdődött. Gyere jelek „útépítési munkák” és dolgozik magukat -on bővítése a közúti és a tojásrakás új vásznon.

Hogyan lehet eljutni Szocsi autóval, mi tette olyan

Hogyan juthatunk el oda autóval Szocsiban. Valahol a bejáratnál, hogy Dzhubga ...

Elkerülő Krasznodar (E592) a part mentén a tározó, Adygeisk, gyorsgomb - és ez előttünk tűnt hegyekben. Az út kanyarog szerpentin, miközben továbbra is meg kell találnia a tökéletes aszfalt és jelölés. Mivel a mozgás sebessége majdnem esik. Élvezi a hegyi táj (2 nap után lovaglás a mezőkön keresztül és sztyeppék) költöztünk Dzhubga, ahol a második éjszakát tervezett számunkra.

Dobtuk a cuccot a szobában, és elindult az utcán mentén üzletek és kávézók. Vásárlás helyi bor a pohárban, KHACHAPURI sajttal és valami mást jött ki, hogy a tenger - és rendeztek egy éjféli pikniken. Az idő bizonyára nem volt túl késő (8-9 óráig), de a déli éjszaka esett az Dzhubga. A tenger tűnt meleg. De ahhoz, hogy úszni a sötétben, nem mertem.

Három nap.

Elvileg lehetséges volt, hogy Szocsi autóval, és két nappal - az Dzhubga kellett vezetni mintegy 170 km, bár egy nagyon lendületes (látni lehetett, még a navigátor) szerpentin. De úgy döntöttünk, hogy menne ez a része a közúti a nappali, az idődet, és élvezze a kilátást a tengerre és a hegyekre.

Hogyan lehet eljutni Szocsi autóval, mi tette olyan

8 órakor kellett reggelit az étkezőben (igen, a jelek gyakran írt meg „ebédlő”, és nem egy bisztró és kávézó, vagy étterem) vásárolt élelmet az útra a boltban, és mozgatható közúton E 97, a tenger mentén. Először gépek szinte nem volt. Aztán a patak tömörebb lett. De mi nem siet. Olginka Nebug, Tuapse. És szerpentin, szalagok, szalagok ...

Akkor megy Szocsi honnan Tuapse - látogasson el a 33 vízesések! Akkor csak szeretem ezt a helyet.

További hajtott Lazarev. A bejáratnál Golovinka eszembe jutott, hogy már olvastam a gyönyörű helyen a völgyben - 33 vízesés a Shahe River. Úgy döntöttek, hogy hívja a látogatást. A navigátor azt mutatja, hogy ez csak 13 km-re az autópálya. És ez be is igazolódott. Csak az utolsó 3 km közúti aszfalt, de van rocky gravel úton.

Hogyan lehet eljutni Szocsi autóval, mi tette olyan

Nos, semmi sem az Amazonas dzsungel?

A hely volt igazán festői. ekkor, hogy szükség van - a 30 fokos meleg, hogy az árnyékában puszpáng ligetek és az alsó lábszárat hideg vízsugár hegyi folyó! Egy gyönyörű vízesések hívott a végtelen fotózni.

Ezek nagy lövést fog, miután meglátogatta a 33 vízesések!

Miután kóborol egy óra között vízesések, rájöttünk, hogy éhesek voltak. És megy a megfelelő helyen a folyó partján, megálltunk ebédelni. Miközben ettünk, akkor söpört már két GAZ-66 a turisták tömegeit a fedélzeten, és vezetett egyenesen a folyóba. Erőfeszítés nélkül, ezek a teherautók már átkerül a másik oldalra, és elrohant felé turisztikai vízesések. Nos, egy ilyen kaland biztosan sok lesz, mint gondoltam.

Ha azt tervezi, hogy nézze Szocsi gyerekekkel - tanulmány gondosan ezt a cikket >><<.

És vártunk Szocsiban. És folytattuk utunkat a part mentén. Már írtam egyszer, hogy Szocsi - egy nagyon hosszú város. Mi volt újra róla, repülő számos alagutak és csomópont. De a jó minőségű utak és csomópontok teljes mértékben kompenzálja ezt a pillanatot. Mindazonáltal, azt legalább egy órát, amíg nem parkol az utcán Ordzhonikidze, ami volt egy találkozót.

Miután Szocsi, még mindig kellett vezetni magát a Rosa Khutor (és ez a másik 85 km). Amikor végül fel autónkat a parkolóban, a Mountain olimpiai falu, a mi érkezés Ufa mintegy 2400 km.

Hogyan lehet eljutni Szocsi autóval, mi tette olyan

Tehát, szia Fekete-tenger és a Kaukázus-hegység! Veled lesz megismerni a következő néhány hónapban. Általában ahhoz, hogy folytatni kell.

Találkozunk a blog, barátaim!

Barátok, ha volt érdekes és hasznos, akkor kifejezni, kérjük a véleménye szerint a cikket, vagy ossza meg közösségi portálokon! Így segít egy csomó ember, hogy megszervezzék a szabadság. Köszönjük!