Egyesült Arab Emírségek decemberben

mert téma archiválva van.

Következő lesz a többi Emírségek de egy kicsit később) ¶

gallery59937? MFID = 767239
DESCAMPS a szálloda nagyon. Sok különböző állatok, az állatok megtartották. Este átadja azt mutatják, mely zsonglőrök és egyéb baba razvlekalovo. ¶

Flight vissza meglepően nyugodt, Misha alszik félig, majd játszott.
Saját megjelenítést. Arabok nagyon barátságos. A játszótereken, üzletek, gyerekszobák. metro-mindenütt láttam, csak a megfelelő és tiszteletteljes hozzáállás. Nagyon szereti a gyerekeket, mind a gyermekek, általában az Emirates gyermek nélkül kell érezni furcsa. Minden gyermek)) a metrón a boltban, ha Bear rossz vele játszani kezdett idegen, és nem egy perc, és egyszer majdnem chas- miközben utaztunk a metróban. És ez nagyon őszinte. Emirates nem egy ország költségvetési utazás is, vagy talán nem tudtam), minden elég drága. Egyrészt, az összes alkalmas emberek, a gyermekek számára, hanem menj ki az utcára, és a járdán is a végén minden második))

A legjobb barátaim voltak nedves törlőkendők, egy üveg vizet és egy fertőtlenítő folyadék. Mindenesetre kávézó és az első adandó alkalommal először szappant gyermekek és kezet szappannal és vízzel. Szinte soha, nem rendelni italok ldom- nincs kockázata, hogy a csapvíz lesz számunkra a pohárba. A gyógyszeres kezelés vettem semmi hasznosat. Beköltözött alvások Misha. Távolságok nem túl nagyok 1,5 2 órát, hogy olyan helyekre könnyen. Jó utak, csomópontok érthető.

Gyerekekkel utazik, ne félj, ők is tetszik))
Örülök, hogy válaszoljon a kérdésekre) ¶

Nagyon érti meg. Nincs kapcsolata a Thaiföldön. Nem tetszett, mind azt hiszik, hogy így az ország több shans- de ne húzza.
Mintegy Gulf egyetért. Omán sokkal inkább alkalmas fürdésre. De a Vörös-tenger nem lehet összehasonlítani, ez több konchno gazdag szépséget. Nos, egyébként, azt nem mondanám, hogy az Emirates is plchzhnym többit nem. Van valami posmotrtet természetesen strand is van, de nem a legjobb 400 szálloda sput mi itt nem látunk) vannak szebb helyeken. Összességében Emirates megér egy látogatást, de nem biztos, hogy vissza fogok térni oda) ¶

hasonló élmény. erős kilátás, sok migráns munkavállalók iPhone szekvencia. Hindu modellek és tydy, tele mindet, és a saját véleményét nem tud menekülni. Arabok, teljes tudatában az önértékelés és a stílus a mesterek az élet.
barát, mivel az idő a hinduk és tydy jön a gyerek, beleértve az én tapasztalatom, az igazi arabok először nem beszél, és nem mutatnak semmilyen érdeklődésére.
Nem értem, a legfontosabb dolog, hogy ott, és mi vonzza a turistákat a város? Miért ott? Én nem érzem különösebb öröm a szökőkutak a Burj Khalifa még köpött (a legtöbb felvillanyozott és bespontovy fizetett látványosság a világon véleményem szerint), megnézzük Molly, nem érv. Nos talán vásárolnak nélkül importvámok, prémes, arany, technológiát. ¶

Mi pihent Sharjah egy meglehetősen drága szállodában privát strand. Helyi bácsi miért jött ülni a bárban. Ülni és nézni a turisták, a napfény. Az a benyomás, hogy nézett ki, mint az állatok. Kényelmetlen érzés, amikor ilyen megfigyelők.
Mintegy kabátok. Nem terveztem, hogy vásárolni, de szeretné, hogy egy pillantást, hogy milyen kabátot. Úgyhogy nem találja őket. Ez Kuda-, amely specifikusan mennie kellett. Amikor visszatértek, az emeleten a repülőgép Strigino köpenyes szőr, de valami nem igazán úgy ponravilis.Bogatye, igen, fodrok, félelmek. Nem az én méretem. Szeretem szigorúbb stílusokat. ¶

Nos kabátok kellett menni, igen. Sharjah szállodák általában átutalások Dubaiban ingyen. bár mint mondtam, hogy Sharjah vásárolt ¶

UAE! voltunk 2 évvel ezelőtt karácsonyra. Tetszett! (Lehet, hogy az a tény, hogy a megtett fiával 15 éves, és még mindig nem ül.) Élt Fujairah (a szálloda nem emlékszik a hosszú név). Vettünk csak obzorka Dubai és Abu Dhabi (mert a fehér mecset). És így hát minden mászik, metró és a taxik. Fia volt ragadtatva Ferrari Park, t, k. pomeshen gépeken, nekem több, mint egy vízi park Wild Wadi, de az emberek a sötétség! Nagyon érdekes akvárium Sharjah, közel Gul Souk piac. A vásárlás most vettem egy bundát, és más árak, mint mi. Ha azt szeretnénk, hogy látogasson el a megfigyelő fedélzeten a Burj Khalifa, ne pazarolja a pénzt a túra, hogy a metrón, nagyon kényelmes, de a jegyek kell venni, mint korábban, och.mnogo legfürgébb. Személy szerint nem vagyok boldog. További tippek tudni Angl.yazyk a magyar nyelvet nem érzékelhető. ¶

A 15 éves, a Ferrari Park leginkább azt. A gyerekek még kicsik az ilyen razvlekalovo is, és a férjem és én nem érdekli. Víz parkok is nem tetszik. De a mecset meglátogatjuk udalos- nem érkezett 11 órakor, és nyitott, hogy a nap 16 (bár sehol az interneten nincs ilyen információ. De még a távolból is szép. ¶

Mint már mondottuk, hogy saját szabályokat, így a kirándulás 11:00 költözött 14 annak érdekében, hogy pontosan oda. És mi van az este, az egész mecset háttérvilágítás, a szépség nem továbbítják. ¶

megbízás érvényes, de annak minden számukra kihegyezett, annak ellenére, hogy a tömeg a turisták a világ minden tájáról. valahogy megérkezett a strand, és ott zárt azt akarták, hogy a nőnap, látod, ha nem egy ütemterv (ez szerdán volt, és csütörtök). és minden turista fejlesztettek ki és hagyták el, és nem érdekli őket ¶

Nem értem, hogy miért ez az ország fejlődik turizm.Nefti, nyom, de a pénzt kell ábrát turisták bosszantja őket. ¶

Van egy teljesen más benyomást, soha nem vettem észre, hogy használt valaki irritált)
Itt vagyok, csak bosszant, hogy mi sootechestvenniki- fehérmártás maga enyhén szólva.
Miután a repülőtéren végre leesett a babakocsival ismeretlen arab segített podnyat- neki, és ő nem volt a személyzet. De mi emberek, mint a vad viselkedett. ¶

Én valószínűleg nem helyesen kifejezve nem irritálja őket a turisták néznek őket egy másik fajta ember. Írtam fent, az arabok jött a strand és a dohányzás egy vízipipa néz királyi nézetet nyaraló. Kellemetlen. Egyiptomiak arra jó, mosolyogva. beszélni, vicc. Mint valami többet az ajánlatot. És, hogy segítsen felemelni a babakocsi IMHO senki se, hogy arab, belorusz, vagy csukcsi. ¶

Egyszer fontolni, amikor mentünk Dibba. Vannak nem túl sok turista, mint értem. Úgy néztek ki, egyenesen ditso, igen. Ez volt. De volt, mint a kíváncsiság.
Mintegy babakocsi Egyetértek, de mi sootechestveniiki nem mozdul soha Mishan amikor a járművek felborult, és a férje nem volt ott. Nem voltunk az üzleti jellegű. Futottam után rebnka és nagybátyja a fehér ruhát, és felemelt engem finoman sodrott) ¶

Gyermekek és minden, ami velük svyazano- ez nekik szent. Ez nem veszi el a muszlimok. A igen változó lehet, és úgy viselkednek, civilizálatlan. ¶

Itt nem csak Dubai, és a másik 3 emirátus. Szállodák által kiválasztott rapolozheniyu és vélemények Buckingham. Hotel Zoo tájékoztatója Vinsky. Rovására az autó Arany tudjuk előre, én tényleg nem ponchla hol van, de egyikünk sem nem kérte, hogy hol vagy cseréljenek helyet, és így tovább.
A Metro akart írni többet a nők a PM, arany és más zalenilas de, hát, sok információt az interneten
Körülbelül az iPhone nem érdekli, van, nem kell ¶

Esenka írta (a)
Őszintén szólva nem ponchla hol van, de egyikünk sem nem kérte, vagy ha helyet.

a trükk, hogy a helye függ az útvonalon a vonat-on a végén, az elején. és megjelölték, mondjuk, nem világos, így a jel néhány kisebb az ajtó hasonlók. így a helyi, akkor minden bizonnyal más, de a turisták nem mindig. ¶

Nem, az autó még mindig a helyén van, csak a vonat oda-vissza), úgy gondolom, hogy van egy külön input-típusú, mint az autó a földalatti van, jól, külön.
Nos, ez nem számít. Látszólag nem kaptak rajta, és nem hajt. Bár utaztunk egy párszor az első autó, ahol db driver, de nem nézett a város. ¶

Köszönjük a jelentést!
Tudósít a utakra annyira ritka mostanában. És Uvas ő meleg és napos, ami hiányzik a tél közepén.

Jól van, hogy nem ülni. Az egyik hátránya, hogy az ilyen gyakori mozgások - a gyűjtemény a bőröndök. Amikor utazik férje, ez elég bosszantó, de a gyermek valamilyen oknál fogva, így sok mindent))) És akkor már értem, hogy utálod gyűjteni bőröndök) ¶

Igen, mi, magyar, valószínűleg gyakrabban meghökkent emberek a fogadó ország)
Írj tovább! És a képeket is)
Az alábbiakban Marilyn helyesen írja, hogy mindenki meg fog írni egy jelentést, és minden alkalommal a lusta.
De valaki elolvassa - szívesen. Nos, nem minden lusta, mint én) ¶

De az ilyen válaszok is ösztönzi írjon jelentéseket!), Örömmel, hogy hasznos lehet)
Azt is elfelejtettem a könyv kedvezmények Enterteymon napisat- de inkább azoknak, akik mennek a vízi park. ¶

igen, a munka ogromennye, természetesen! Bravó! ¶

A nagy pozitív visszajelzés))

Tapasztalataink szerint a problémákat a hatóanyag kereszteződések a következő „stop” (hirtelen jöhet): mind készülünk a következő megálló előzetesen fel a tetején, vagy a felső vagy oldalsó zsebbel. Ezután szétszedni összeállnak maradványok legalább. Vagy ez a legszükségesebb kerül egy könnyű táska (például sport). Akkor él bőröndök az autó, meg kell tenni csak zsák (Ekkor azonban a dolgok mozogni egyenesen a csomagtartóba, de néha sokkal kényelmesebb, mint húzás bőröndök fel és le). ¶

Számunkra ez nem egy lehetőség, talán két gyerek állandóan szüksége volt rá. Ez meleg kabát, topampersy a pyureshki. Tettem, amire szükség van egy bőrönd. A második az volt, hogy nyilvánvalóan nem volt szüksége rá. De egyébként kösz a tippet)