Eagle rock

Ha megy, hogy az oldalon „Eagle Rock”, és séta a vízesések Agursky feltétlenül tegye kényelmes cipőt.

Az útvonal indul a stop „Old Matsesta”. Szocsi központ busszal №-120, №-121, №-3, №-43, №-180. Ha Adler, az útvonal közepe felé Szocsi ütközésig. Szanatórium "Zarya". Ott az út túloldalán keresztül aluljáró és transzfer busz №-120, №-121, №-3, №-43, №-180 - a "Régi Matsesty". Továbbá, az első egy kávézó „Hearth” egy közúti hídon irányába „Eagle Rock”. A távolság az útvonal lesz egy kicsit több, mint 2 km-re.

Útközben akkor látogasson el a Matsesta hidrogén-szulfid forrásokból. A következő az, hogy egyenesen már a fehér állomása az aszfalt erdei út a csúcsra, és 800 méter után látni fogja a nő egy sztélé a sas, majd a másik után 150 méterre a kereszteződés van, hogy menjen egyenesen a beton út a csúcsra. Séta után 400 méterre látható egy gyönyörű rét, kilátással a tengerre. Tőle lépni egyenesen az úton, a nő 100 méterenként az Ön kényelmét telepített padok, ahol együtt lassan a beton út eljut a pénztárgép, „Eagle Rock” objektumot. A szolgáltatási szervezésében és fenntartásában nyomvonalaidat akkor a kifizetés 100 rubelt. fejenként, és meg kell adni a „Guest Card”.

Ezután a parkolóban, az ösvény megy a jobbra, hol után 120 méterre kínál minden pompáját a panoráma „Eagle Rock”. Séta után 200 méterre lesz elérni az emlékmű „Prometheus”, és a megfigyelő fedélzeten.