Gépkocsival Halkidiki. Sithonia.

Sithonia tartják a legszebb Halkidiki-félszigeten. Festői öblök és strandok, dús növényzet, hangulatos falvak, mindez ad Sithonia különleges íz és egyedi és megkülönbözteti azt a három „ujjak” Halkidiki. A méret felett Cassandra Sithonia. Mint ilyen helyek, kastélyok, múzeumok és templomok Sithoniában ott, de amit ő Sithonia - egy nagy attrakció. Egyedülálló természet, főleg tavasszal, akkor emlékezni fog egy életen át.

Utunk a Sithonia autó kezdtük kora reggel a festői Hanioti. hogy Cassandra. Az autó „Toyota Yaris” legújabb eszközök, felvenni a «autóbérlés» Chanioti. Összesen Sithonia egy nap utaztunk körülbelül 300 km. Ez töltött 10 liter benzint. Kölcsönözzön két napig 85 euró. Ha nincs meg a lehetőség arra, hogy az utazás egy autó, én erősen javasoljuk, hogy alkalmazni kell az egyedi útmutató Chalkidiki Marina. Nem fogja megbánni.

Vezetési északi partja mentén Kassandra a város Nea Moudania (Mudanya Neo), akkor fordult a villát, hogy a jobb, közép felé „ujj”. Az első hely, úgy döntöttünk, hogy hívja, volt a falu, Metamorfosi (Metamorfosi). Abaldenny strandok! A falu maga zöldövezetben. Shady rakpartok, ahol számos taverna és az összes üzlet. A turisták még sok a teendő. Metamorfosi mi nem maradt sokáig, mert szerettem volna találni egy hangulatos öbölben napozni és úszni. Ezért a szűk utcák propetlyav metamorfózis ismét balra a főúton. El lehet képzelni, hogy mi folyik itt a főszezonban. A parkoló nem lesz helye, az biztos.

Autóval a Halkidiki

Quay falu Sithonia Metamorfosi.

Elérése előtt a falu Kalogria három kilométerre, láttuk, hogy mit keres, vagy inkább egy kellemes homokos tengerpart. Lecsúszott a pályáról a göröngyös földúton. Vannak már két autó turista volt, de nem zavarja velünk. Örülök, hogy napozhatnak az aranyló homok, és én is horgászni.

Csodálatos tisztaságú víz az öbölben Sithonia, ahol úgy döntöttünk, hogy egy dip.

Horgászat Sionban.

Ezek a fajta halat lehet fogni a csali Sithonia. És valóban a Halkidiki.

Kifogott halat egyenesen a szomszédos kövek. Bite a héj és a kenyeret. Fish nem nagy, de fontos volt az a tény, halászat Sithonia. Tulajdonképpen mögött fogunk ütni őt le a félreeső kis strand, és élvezze az azúrkék tenger és a csodálatos tájat. Görögország látnivalók láttuk a mi utolsó útja a Peloponnészosz.
Miután település Neos Marmaras (Neos Marmaras) topográfia a Sithonia válik a hegyvidéki és a kanyargós úton. Megj parti sziklák, beleértve a sűrű bozótos látható csodálatos félreeső strandok, egyik jobb, mint a másik. Szem fut, akkor nem tudom, hol újra csinálni a következő megállónál.

Autóval a Halkidiki

Utak Sithonia nagyon kényelmes utazáshoz.

Saját fényképezőgép szinte nem kapcsol ki. Azonban egyszer túllépett Neos Marmaras, azonnal fordult a tenger felé a főúton az első elérhető egy földúton. Mi vezetett egy pár kilométert gyorsan megy le, és hihetetlenül szelek szerpentin.

Mi kikapcsolta a tengerbe. Nincs autó a találkozón. De a főszezonban mozgás aktívan.

Autóval a Halkidiki

Erre a néni, mi vontatott sebességgel 20 km kb egy órát. Keresztül a kettős szilárd előzni, nem mertem.

A sebesség nem nagy, mert bármelyik pillanatban, mert a következő kanyar kiugorhat a vad turista egy bérelt autóval. Eltévedni autót Sithonia nehéz. Keresztül cserjések mindig látni a tengert, és a legjobb útmutató. El kell mennünk, hogy a tenger mindig igaza volt.

Nyitva marad, a jobb oldali szikla. Igyekszünk, hogy menjen vissza a szikla holtpont.

Hirtelen pálya fekszik a tengerben. Egy táblát látunk mutatóval a „Poseidon”, és közel a fák alig észlelhető körvonalai a ház. Ha megnézzük ezt a házat, hogy egy magányos taverna büszke nevet «Panos». Amint az gyakran előfordul, később rájöttem, hogy ez az egyik legjobb haltavernák a Halkidiki.

Autóval a Halkidiki

Itt megállt, hogy nyúlik a lábukat.

Erről a helyről jól látható Turtle Island. Itt vagyunk, hogy felmelegedjen, és úgy döntenek, hogy egy csésze görög kávét. By the way, a görögök nagyon megsértődött, ha kéred, hogy benyújtsák a „török ​​kávé”. A kocsmában voltunk találkozott egy unatkozó pincérnő és hallgatag. Van egy kis pihenés, igyon teát, kávét, és folytatta útját a part mentén a Sithonia.

Courtyard a kocsmában „Panos”.

Autóval a Halkidiki

Valahol a felvidéken. Abban Seaton gyönyörű táj és a természet. A tiszta hegyi levegő, sok fenyvesek. Ez a terület nem csak hasznos a kikapcsolódásra, hanem az egészségre.

Rumble szakaszosan szuszpenzió 5-6 kilométert burkolatlan szerpentin, hirtelen találjuk magunkat az úton az aszfalt és már megy non-stop a vágy valahol enni. De nem számít, mennyire éhesek vagyunk, elhaladva Porto Kaufo (Kaufos város), még mindig nem tudta megállítani ezt a gyönyörű tengerparton.

Bay "Porto Kaufo"

Pontosabban, ez egy kis öbölben egy halászbárka és gerinc. Ez öbölben védve van a tenger két hegyekben, így bármilyen időjárás itt nem hullámok. Ez egy öröm, hogy úszni. Amit meg is tettünk. Ezen kívül a fürdőzők nem volt több.
Miután a víz eljárásokat az étvágyat még gyulladt és nagyon hasznos a jobb oldalán az út találkozunk egy magányos kocsmában. Azonban a dédelgetett „moussaka” nem találtunk a menüben.

És a szeles valahogy itt. De nekünk a csatolt becsípett régi olasz barátnőjével (vagy feleség). Miután a kérelmet, hogy a kép a hegyek a háttérben (én biztosan nem), elkezdett beszélni a tört angolsággal, hogy is van Olaszországban, mint a hegyek és Magyarország - jelentése Harashi. Vagy valami hasonló. Ezt követően, a tántorgó (és én csak gondoltam, ahol ő „toplenky” menni?) Elmentem a bérelt „Opel”. Leültek, és nagyapja a volán mögé, és lassan, haladt mentén útvonalon.

Autóval a Halkidiki

Tekintse a kocsmából „Kalamitsi”. Ezen szerpentin csak fél órája mentünk.

Szintén nem marad itt, bár a kilátás a verandán ennek a csodálatos fogadóban. Utazás után néhány kilométerre, mi sorakozott fel mögé a jól ismert „Opel”, és olyan sebességgel 30 kilométer per óra, vontatott neki húsz percig, amíg meg nem látták a mutatót a falu „Kalamitsi» (Kalamitsi), amely azonnal és megfordult.

Mi vezetett egyenesen a töltésen. Így jutottunk el a legtávolabbi hegye Sithonia. Aztán úgy döntöttünk, hogy ebédelni. A hely festői, gyönyörű öbölben, és számos taverna. Az egyikben mi telepedett le egy asztalhoz, a szabadban, kilátással a tengerre. Asztalok vendéglők telepített közvetlenül a fák sétány és rájuk, ne habozz, és ne félj vágtató görög verebek és arra törekszenek, otklyunut szelet moussaka, amely elhozta nekünk 20 perc alatt rendelés után. Mi vacsorázzon 15 euró. Egy moussaka, souvlaki szolgáló kávé, tea és egy üveg vizet. Általában ez nem drága.

Beach falu "Kalamitsi".

Aztán mentünk vissza a főútra. Most a az autóval futott az északi part mentén Sithonia. Ezért a lenyűgöző kilátást Athosz.

A horizont, a szent hegy „Athos”.

Az út átmegy ezeken a helyeken a sziklák között. Mert minden körben megnyílik egy másik lenyűgöző kilátás nyílik a tengerre és a Mount Athos. Feltétlenül kapcsolja be poselochek Sarti (Sarti). A hely nagyon festői, gyönyörű homokos strandok, ókori görög utcákon és kocsmákban. Véleményem az egyetlen hely, hogy megtapasztalják a valódi görög hangulatot és identitás. Ez tényleg a legszebb az összes Halkidiki.

Sithonia hegyi utakon.

Elhagyva a Sarti, akkor hirtelen kiszaladt az út egy kis hiba. Az utolsó második alkalom, hogy engedje meg a kereket, hogy ne törje össze a teremtést. Megállok a járdára, és vissza, hogy távolítsa el az úton. Azt a lehetőséget, én fényképezett ennek emlékét helyi látványosság.

Görög chrepashka. Megmentettem.

Vezetés a hegyek a falu fölött Zografou jöttünk alatt nagy felhőszakadás. Víz folyik az égből szakadó vödrök. Kellett marad a pálya szélén, más: először is, nem lehetett látni semmit, másrészt a hegyek kezdett megdönteni a talaj darab kő közvetlenül a kerekek a „Toyota”, és harmadszor, nem akarta, hogy néz ki, mint a legokosabb, mert mindazok, akik találják magukat nálunk ezen a módon is, ott álltak a járda.

Autóval a Halkidiki

Sitoniysky felhőszakadás. Rains a Halkidiki rugó nem ritka jelenség.

Miután néhány fél óra elállt az eső és kisütött a nap újra. Mi csendben folytattuk utunkat autóval a Sithonia.
Az interneten, sok olvasó körülbelül Vourvourou falu (Vuruvuru). Úgy döntöttünk, hogy hívja ide. Semmi különös. Azonban, a többi valószínűleg nagy. Sok szállodák, többnyire lakások. A homok, csendes, nem mély öblök és nem hullámok.

Bay falu Vuruvuru.

Így utunk autóval a Halkidiki véget. Siettünk vissza a szállodába naplemente előtt. Ezen túlmenően, az üzemanyag szint jelző villogni kezd, töltő Chalkidiki sötétben nem működik. Úgy tűnik, 20.00-ig reggel 6. Ez volt a második napon az utunk gépkocsival Halkidiki. Itt olvashat az első nap itt.
Így következtetéseket. A legszebb hely a Chalkidiki, ez Sithonia.