Hogyan olcsó, hogy Kréta Athén

Hogy látogassa meg Görögországban, és nem látogasson el az ősi fővárosban? Ez lenne a valódi bűn, így elkezdtünk gondolkodni a módját Kréta, Athén és Kréta. Egyszer tervezett egy utat a görög szigeten. És találtunk egy nagyszerű módja annak, hogy egy utat a főváros Görögország olcsó és kényelmes.

Kréta - Athén - Crete: hogyan lehet könnyen és olcsón?

Az első helyen néztük repülés. De olcsóbb 100 euró nem volt található egy személy számára, elkezdtük keres lehetőségeket a komp. És megtalálni járatok megfizethető és megfelelő időben.

Tehát, a komp Kréta Athén eltér Heraklion kikötőjétől - a közigazgatási központja a sziget. Akkor éri el minden a fürdőváros busszal mennek rendszeresen. Mi kombinált utazás Athénba túra Heraklion látványosságait. Ha jön a városba vacsorázni, este az indulás előtt időben a komp, hogy a helyi szépség elegendő.

Komp jegyeket elővételben a box office, amely közvetlenül a kikötőben Heraklion (a helyét a térképen, a cikk végén). Sajnos, nincs kép a jó helyek, mint a nyáron, én még nem gondoltam blogolást. De hogy a jegypénztárnál nem nehéz, vezérli a neve a küldő cég ANEK Lines. Ezen kívül egy kis port.

Athén Kréta, hogyan lehet olcsó és kényelmes

Sfotkala csak készpénz messziről. De hogy ez nem nehéz, ha összpontosítani a neve a küldő cég.

Az ára a komp Kréta Athén

Vettünk azonnal visszatér jegyet. Ie Durván ez történt: hajóztunk Heraklion 21.00. Megérkeztünk Athénban 06:00. Az egész napot töltött Athén, meglátogatta a főváros nevezetességei és 21.00 hajóztak a komp vissza. Heraklion és visszatért 06:00. Maradhatnál Athénban egy éjszakára, de nem voltunk Görögországban, nem olyan hosszú, ezért úgy döntöttünk, hogy nem marad a fővárosban.

Így a költségek egy jegyet egy helyet az egyik irányba - 26 euró. Ennek megfelelően egy oda-vissza jegyet két fizettünk 104 euró. Európai összehasonlításban nagyon kedvező áron. Ha jegyet a kabinokban ágy, a költségek a jegyet, természetesen magasabb lesz. Például egy ágy, egy kétágyas szoba - 65 euró. négyszáias szoba - 50 euró. suite - 85 euró.

Athén Kréta, hogyan lehet olcsó és kényelmes

Egy kicsit olyan, mint az utastérben.

Ez volt az első élmény egy ilyen hosszú utazás a hajón.

Naplemente a hajó nagyon szép, igen :)

Ismét sajnos, a komp galéria nem annyira. Általában minden civilizált módon, ez némileg emlékeztet az utastérben. Amennyire én észrevettem, komppal gumicsónakkal többnyire nem a turisták és a helyiek és expats. Úgy látszik, a nyaralók még mindig vannak csoportos túrák, de alacsony áron, nem találtunk lehetőségeket.

hasznos információkat

1. A küldő cég: ANEK Lines

2. Hivatalos honlap: www.anek.gr

3. Irány: Piraeus -Hereklion -Piraeus (Pireusz - a port nevét Athén)

4. Indulás Heraklion / Athens: 21.00

5. Megérkezés Heraklion / Athens: 6.00

Elhelyezkedés A Heraklion kikötőjétől, ahol a jegyet és a kompok, a Google Térképen: