Anya lettem találmány élet

Apám orvos volt. Ő meghalt, amikor két éves, és a bátyám David - négy. Anyánk nővér volt, és - a hét év, akkor már kénytelen élni Camden, New Jersey-ben.

Mire én kilenc, anyám úgy döntött, hogy elég volt vele a hideg tél, és még hidegebb hozzáállását kollégái, akik úgy tűnik, hogy örömet, hogy milyen drasztikusan csökkent életszínvonalunk. Úgy döntött, hogy fel kell venni egy utat a francia riviérán. Nagyon élveztem ezt a címet, és azt hiszem, fogja tölteni a nyarat, aztán majd jön vissza a negyedik fokozat és a cserkészcsapat. De kiderült, hogy éltem Franciaországban és 18 éves, amíg itt volt az ideje, hogy menjen főiskolára.

Az élet szép volt sok pozitív aspektusait. Kaptam egy kiváló tanulmányi és ingyenes zenei nevelés szívesen részt a sportban (a kedvencem a nézetet fut). Megtanultam, hogy folyékonyan beszél franciául tanult magyarul, németül és egy kicsit arabul. A természet lenyűgöző, kultúra - gazdag és felejthetetlen strandok.

Annak ellenére, hogy ez igen szokatlan módon az élet utazás, a lehetőséget, hogy a híres művészek, és részt vesz a jelentős eseményeket nagyon szerette anyámat, aki szerette a kaland és a kockázat, a pénzügyi helyzet, kénytelen élni a nyugdíj ellátásra, komoly aggályokat vet fel. Nagyon gyakran csak támaszkodnak a gondviselés és a szerencse. Unalmas és komoly, hosszú távú tervezés nem egyezik a mi vidám, lobbanékony és gondtalan életmód.

A nyár elején, amikor tizenkét éves voltam, anyám úgy döntött, hogy tölteni a szezon Görögországban és megállapodtak abban, hogy az amerikai konzulátus, hogy az általuk továbbított a következő ellenőrzés egy kis falu a tengerparton az olasz, hová megyünk, hogy megáll. De azon a napon megérkeztünk az érkezési még nem jött el. Nem értem sem a második napon, vagy a harmadik. Este a második nap, töltöttünk az összes pénzt a vacsora, és a végén a harmadik, nélkül maradt reggeli és ebéd, a bátyám nagyon éhes. Ezen kívül, mi fúrunk, és ebből unalom és az éhségérzetet született üzlet.

A bátyám, aki akkor tizennégy elő dübörgött algák és kőpor viszkózus masszát, és elkezdtem összegyűjtése és zúzás színes kövek. Együtt építettek nagy lapos köveket kép kék tenger, sziklás strandok és zöld parti szigetekre. Felbuzdulva az eredmény, mi mozgott a létrehozását képeket az élet szárazföldi és tengeri állatokat. Ugyanakkor be kell vallanom, hogy ez a testvér megmutatta sokkal művészi képesség, mint én (később végzett a Harvard School of Design).

Mire elvonult a tömeg a turisták, hogy vacsorázni, meg kellett építeni egy egész gyűjtemény a képek a sziklákon. Aztán az egyik látogató megkérdezte, mennyit is egy ilyen gem. Így született meg egy kis üzlet, sikeres elég takarmány hárman egy helyi étteremben a következő két nap, még nem jött el csekket.

Seed adott a csíra: ha szüksége van a jövedelem, hogy önmaga legyen, és kövesse az impulzusokat.

Röviddel azután, hogy visszatért a Riviera erre csíra csináltam egy másikat. Az egész kerület teljesen lakott visszavonult igazgatói és elnökei cégek. Néhány közülük kezdjük társkereső és láttam, hogy minden él egy nagy út, és semmi nem tagadja. Még soha nem hallottam, hogy ezek az emberek beszélnek a pénz, és soha nem próbálta folytatni a beszélgetést velük kapcsolatban minket elválasztó feneketlen gazdasági mélységbe. Nagyon büszke vagyok arra a tényre, hogy bár nincs pénzem, nem tudok ajánlani más tulajdonságok, beleértve a képességet és hajlandóságot munka, minden tőle telhetőt, és megpróbált minden módon művelni ezeket és sok más hasznos tulajdonságait.

Úgy tűnt nekem, hogy a pénzről beszélni, illetlen, így soha nem érintette a témát. És mégis, én nem hagyott egy álom, hogy megfeleljen egy hozzáértő pénzügyi mentor, amely valamilyen érthetetlen módon, hogy valami titkos vágya az anyagi függetlenséget, és ismer meg méltó, hogy a tanítványa. Sok éven át, azt reméltem, hogy talál egy mentort, aki felfedi titkait az én pénzügyi és tagadja a negatív hozzáállás a pénz, ami azt tanították a gyermekkorból:

• Ahhoz, hogy pénzt, kell a pénz.

• Nem számít, hogyan próbált semmi tőled fog származni.

• teljes mértékben ki tudjuk élvezni az életet, amelynek annyi pénzt, mint mi.

• Ha egy jó ember, vigyázni fog rád.

• Csak a gazdagok még gazdagabbak.

Emlékszem, hogy zavarba felett a kérdést: „Milyen lenne odaérek, ahol a gazdagok még gazdagabbak?”

Beletelt szó földrengés, így tudtam ébredni ezek az álmok, és vegye a saját kezébe az irányítást a pénzügyi élet.