Amint azt pihent Bulgária - cikkek turizmus

Érkezéskor Várna azonnal elégedettek magukat bolgárokkal, akik, ellentétben a török ​​szomszédok, amelyek ritkán, vagy tenni valamit siet, de ugyanakkor, mind időben. Kis repülőtér és sorban állás - minden hűvös organizovanno- felidézni sötét képet az apró repülőtér Antalya, a tüzes vas épületből, ahol a turisták kiűzték repülőgépek, mint a szarvasmarha és egyéb kényelmi diszkrét szolgáltatást török ​​légi kapuk.

És a kilépés a repülőtér voltunk találkozott egy unatkozó vezető egy jel, egy rendkívül lusta segített betölteni egy van, és mentünk a Varna. Pilóta Milio nekem egy kicsit zavaros az első cigány megjelenés és mezítláb nem nagyon tiszta - azonban megismerik a helyi mentalitást, világossá vált, hogy ez teljesen normális, Bulgária, ahol mindent teljesen „lila”.

Mindebben különösen meglepő, hogy az emberek nagyon békeszerető és törvénytisztelő. Tartózkodásunk alatt Bulgária láttam csak 2 rendőrök! - egyikük aludt az autóban közel Burgas, a második újságot olvasott kijáratánál Várna, háttal az úton. Próbáljon legalább egy hozzávetőleges számát rendőrök, amit lehetett látni a héten Moszkvában és a katonai ugyanabban Törökország (ahol szögesdrót meghúzzuk a külvárosban Lara Antalya magát), és meg fogja érteni, én kissé zavarba.

Milio gurult az úton, hogy a kápolna nem vtopil motorteljesítménye (gondolom, a mi bombázta fekete Moszkvában vagy lendületes egyiptomi arabok voditeley- maga és a turisták számára - gyilkosok), és óvatosan forgatta megfigyelése sebességkorlátozás, teljes összhangban a közúti jelzéseket! Eleinte azt hittem, hogy mindannyian szigorúan fogni, és a sebesség ... nem - csak úgy döntött, hogy menjen oda, betartva a sebességhatárt!

Elkalandozik. A vezetési élmény Moszkvában több mint 15 éve, és alaposan vonat bérelt gépkocsik és motorkerékpárok Törökország, Ciprus és Bulgária - azt lehet mondani, teljes felelősséggel és a tudás az ügy mondják - békésebb mozgás nem láttam sehol máshol. Ha a keresztútnál három autó Bulgária - mind megáll és elkezd gondolkodó - aki át kell mennie, és úgy gondolja, a bolgárok hosszú és lassan megszoktam a forgalmi dugók a hatalmas metropolisz, és teljes káosz az utakon - néz ilyen epizód volt, egyszerűen édesen . Ha egy kerékpáros túrák - az autó megáll, és lehetővé teszi a kerékpár! Lődd le a gyalogosok is, nem fogadja el ...

Általában érkezett Moszkvába - nem tudtam vezetni két hétig .......
Még visszatérve Ciprus, rögtön jól ment -, akik a megtett utak kipriyskim - értem én)) Körülbelül Törökország nem mond semmit - ugyanaz, mint Moszkvában, de ők aktívan Honking - forró török ​​fiúk szeretik a csipogást. Úgy tűnik, hogy már kitalálta, hogy én nem szeretem Törökország, ez a tény, az én személyes utazási élmény az ország megmutatta, hogy a nagy piaci szereplők és a törökök magukat a tömeg magyar - például a szarvasmarha, de itt nem arról van szó, hogy.

Alaposan lovagolni csendes utakon bolgár Várna Burgasz, mentünk körülbelül három órán át, valószínűleg megérkeztünk az apró üdülőváros Lozinets. A közelben található Kiten és Primorsko - egy vezető, aki érdeklődik. Egy ilyen szuper hosszú transzfer ne lepődj - Most kaptam ingyen jegyet Várna, és a fogadós volt olyan kedves, hogy vezettem az autót nekem, mint 2 város. A legtöbb tisztességes szállóvendégeket természetesen repült Burgas, ami nem több, mint 30 perces autóútra található a szállodától.

Maga a hotel arab stílusban, arch, három - csillag, „Stefanoff” nagyon szép. Nem azt mondják, hogy a szuper kényelmes, de 9 euró egy nap - reggeli és vacsora - teljesen normális. Fed - nos, vacsoráztak éttermek és kávézók - mint a nap pihent, vagy a tengerben, vagy út mentén a parti városok. A közönség a szállodában - németek, csehek, angolok, honfitársunk.

A gyerekek az emberek szinte nem volt, a fiatalok - egy kicsit idősebb - nem látta az átlagéletkor utazók - 30-40. Minden este jött művészek, animáció - az amatőr. Számomra ezek nem zavarják, amit külön köszönöm szépen. Nagyon olcsó gyümölcs, görögdinnye, szőlő. A szálloda - jó étterem - még a helyi bolgárok hajlandó menni - ülni, enni, beszélni. Egy jó vacsora bor, finom húsok, saláták költség nem több mint 10-15 euró.
Én elég volt egy szabványos vacsora és a reggeli én választottam, és megjelölni a térképen, hogy akarok vacsorázni.

Amint azt pihent Bulgária - cikkek turizmus

Tenger - meleg, nagyon tiszta - nincs alom, szuper!
Nem rosszabb, mint a Földközi-tenger, csak a zöldes türkiz. És ez - a kékes, kék. A strandok vannak szerelve és a „vad”, akkor úszni gyakorlatilag mindenhol. Nem török ​​idiotizmus - biztonságos sétálni a közeli strandok egyéb szálláshelyek - minden erőlködés nélkül. Csak a napozóágyak és napernyők ott nem adnak. Sétált mindenhol a part mentén - az elmúlt 5 évben létrehoztak egy csomó jó magas osztályú szállodák, ki lehet választani, hogy megfeleljen minden ízlést és a költségvetés - láttuk új német mini szálloda a 50-100 € naponta - a felhasznált szilárd öt! Sok régi szálloda „szovjet” szint - az árak a régióban 10 naponta. A helyiek azt mondják megtalálja deshevle.-

Bolgárok nagyon tetszett. Barátságos magyar, Magyarország szeretetet mutatni a tudás - minden azt mondta, az egyik, hogy tudja, hogyan kell káromkodni tanítványa nap, amikor Magyarországon is próbált inni kölnivíz - a rövid, vidám jó természetű emberek. Nyugodt, flegmatikus fel. Nem láttam egy hétig - valakinek valahol siet a helyi, de ha valaki kiabált, és fut valahol nyaktörő sebességgel - így a miénk, vagy a németek.
Összbenyomás - pozitív. Pihent fizikailag és mentálisan - egy teljesen más életforma, viselkedési normák és mentalitás.
Mindebben - nincs razdolbaystva és adott esetben, például az arabok vagy ami még rosszabb - latinok. (A munka sok, hogy ezekkel a nemzetiségi magánszemélyek - egy rémálom).
Ne zavarja semmilyen értelmetlen - például a vásárolni őket lehet, mint a törökök vagy más feketék. Ha a kérelmező számára segítséget - segít lassan. Ne hagyja figyelmen kívül, nem közönségesség.

Természetesen az ország és a szolgáltatás európai szabványok nem húzza -, de ez nem kötelező. A többi - csak be kell kapcsolnia a mi az élet ritmusát - nagyon ajánlom. Csak még elvegyülve a helyiek nagyon érdekes - ha valahol együtt, és beszélnek semmit - bolgárok is megáll a az út közepén, és elindította a hosszadalmas henceg. Ugyanakkor nem lehet az úgynevezett „fékek”, mert felvételt, ahogy kellene.

Nyaralás Bulgáriában - nagyon ajánlom!
Persze, nem mindenki akar - ez egy amatőr.
Nem elegáns szolgáltatás EAE, Egyiptom Vörös-tenger egzotikus vagy trópusi szigetekre.
Nagyon tetszett az ország és a bolgárok magukat.

Mi mást, hogy ellenőrizze az ebben az oszlopban?