Ahogy odaértem Afrika

A két hét tudtunk lógni a városban nevű Dar es Salaam, van ideje, hogy látogassa meg, és töltik az éjszakát két kisebb városokban, az úgynevezett Arusha és Moshi. Két éjszaka töltött Camping (alvás sátorban), meglátogatott három nemzeti park. A második héten már töltött Zanzibar lenyűgöző strandok és nagyon barátságos emberek.

Az első nap, azaz este az első napon:

A taxis vezetett be úgynevezett valamilyen dzsungelben. Kiderült, mi már lefoglalt egy szálloda néhány közeli falu. Az út szélén halad át néhány fát. Durva haladt keresztül az ismeretlen labirintusok sötétség, és ha ez nem az első napon Tanzánia, mi természetesen folytatták útjukat. De akkor mi annyira fáradt és éhes, nem ponyatkah hová megyünk lopni, ölni? ))) Arra kértük a taxis, hogy minket a központba egy tisztességes hotel. Így voltunk mi első hotel. A szoba nem volt nagyon. Negyven dollár egy éjszakára, franciaágy. A légkör egyfajta nehéz, minden unalmas. Nem tájat. Na jó. Támaszkodtunk a legrosszabb módon, de itt van egy TV, egy hűtőszekrény is jelen voltak, ami mellesleg mindketten működésképtelen. Úgy látszik, a belső voltak. Már 11 órakor. Azt akartam inni, hogy szerencse. Emlékezve arra, hogy szigorúan tanácsot nastrogo csapvíz nem iszik, majdnem szomjan haltak, míg találtunk egy étteremben egy közeli szállodában. Még mindig feküdt az asztalon, játszik a Lambada. haha)) nagyon szórakoztató. Ott nem tettem. De egy üveg vizet rendelt egy nagy és természetesen vitte magával a szobába. Általában a víz problémájára, akut Tanzániában. A palackozott víz kapható mindenhol (de nem tudjuk, hogy természetesen az első nap). Azt is ömlesztve értékesített üvegekbe, műanyag zacskók, mint Magyarországon a tej.
Az összes szálloda, ahol laktunk két hétig, és volt hat, csak kettő meleg víz a másik három, meg kellett elégednie a hideg zuhany kocka alakú.