A történet egy nyaralás a Kanári-szigetek - utazási meg a 100 út

Vettünk egy jegyet a Kanári-szigeteken 12 napon át. Még nem tudta gondolni, hogyan lehet látogassa meg a Kanári-szigetekre, és itt az esély. A turagentsve kaptunk csak egy jegyet, és a biztosítás. Repülőjegy kellett eljutni a Domodedovo repülőtéren.

Mi repült a Tu-204. Jó repülőgép és az utaskísérők nagyon szép. A repülési tartott 7,5 óra. Ez az étel, hogy üljön egész idő alatt a helyszínen. Amit most csináltam. És ettek, ittak és aludt és olvasni. De hamarosan kiderült, a leszálló fényszórók mi repülőtéren, és mi biztonságosan landolt a Kanári földre. Időeltolódás mínusz 3 óra Moszkvából. Megérkeztünk 1:00 a kanári. Tez Tour képviselői hibátlanul működött. Mi találkozott a repülőtéren, és tegye rá egy kiváló busz és vitték a szálloda. A szálloda területén található a Playa de las Americas. Ez a legtöbb pezsgő város a szigeten. Itt az élet megy tovább éjjel. Körülbelül egy csomó diszkók és szállodák különböző kategóriájú. A szálloda egy 4 csillagos, állt az első sorban, és hívták Sol Tenerife. Ez a szálloda két 11 emeletes épület. Gyorsan elhelyezett, és telepedett le a szervezetben B. Éjjel, megtudtuk, hogy a szobák ablakai néznek ki közvetlenül a diszkó, amely nem áll meg az egész éjszakát, és akkor is, ha bezárja az erkélyen, akkor mindent hall jól. De miután a panasz után 2 nappal voltunk költözött egy másik épület, távolabb a diszkóban.

Megérkeztünk éjszaka péntektől szombatig. Minden nap, szombaton és vasárnap megvizsgálták a szomszédos és a következő. Szombat reggel, azt láttuk, hogy a napernyők és nyugágyak a strandon fizetik, és úgy döntött, hogy megvásárolja a esernyőt. Esernyő, amely nyitott állapotban csupán egyetlen ember, fekvő, költsége közel 12 euró. Akkor használjuk csak 2-szer, és vitte Moszkvába, hogy egy következtetés, hogy egy esernyő - szükségtelen dolog, ami nélkül könnyen csinálni anélkül.

Továbbá Las Americas terület a kerület Las Cristianos. Las Cristianos emlékszem, hogy van egy port, szinte nincs diszkó, ott van a katolikus katedrális. És ott vettünk egy CD-t a legnépszerűbb mi marad Tenerife dalt.

Sajátosságait a sziget lakossága a területünkön a következő volt.

Afrikaiak, a nők a szálloda körül szövés-afrikai zsinórt és raszta, mint az afrikaiak, a férfiak eladott „tchotchke” - órák és napszemüveget. A második nap rábeszélte egy afrikai egyet, és alkut 30-12 euró, én fonott copf fél fejjel. Ezek meghúzni őket nagyon, és az első este akarta feloldani azokat. De ekkor 5 napig tartott.

Gondosan tanulmányozta, kirándulások által kínált kalauz. Azt lehet mondani, hogy minden túra költsége fejenként 45 euró. Kirándulások kínálták a Loro Park, Teide vulkán, tenger kirándulás vengerskogovoryaschim útmutató, városnézés a sziget körül, a struccfarmot, lovagolni egy teve, menj a show és vacsora egy középkori vár. Tanulmányozása után a térképen a sziget és az árak adott utazási irodák, úgy döntöttünk, hogy az összes, de a hajó árát leszünk képesek megszervezni magukat, ha veszünk autót bérelni. Aztán kerestünk egy autó lízing, de volt a hétvégén, az autó nem volt ott, és a hivatalok zárva voltak. Végül hétfőn reggel, kértük a recepción, és fél óra múlva jött utánunk a hivatal vezetője AVIS autóbérlésre. Később megtudtuk, hogy ez egy nagyon jól ismert hálózati autóbérlésre nemcsak a szigeten, hanem Európában is.

Kiadó vette Reno Megan, ami nagyon népszerűvé. 3 nap bérleti fizetés 270 euró, 50 euró volt, amely a záloga, hogy vissza fogunk térni az autó időben. Szintén ez az összeg tartalmazza a biztosítás, amelyet nem tudtunk venni.

Az első nap úgy döntöttünk, hogy fordítsa túra a sziget, keresse fel a főváros Tenerife Santa Cruz de Tenerife és Loro Park. Az AVIS kaptunk egy térképet a szigeten, amit követ.

A sziget van osztva hegygerinc 2 részre - északi és déli. Kontraszt időjárás és a hőmérséklet jelentős. A déli mindig napos és 30, ugyanakkor az északi része a felhős és a hőmérsékletet 10 fok alatt. Az a tény, hogy a hegység megtartja a felhők és a déli oldalon a sziget mindig süt a nap.

A sziget fővárosa hagyott különleges benyomást. Loro Park - rendes állatkert, hanem egy nagyon ízléses táj design. A park célja, oly módon, hogy nehéz eltévedni ott, az út az, ami végigfut a szabadtéri ketrecek hatalmas gorillák sejtek nagy papagájok keresztül pingvinarium és Akvárium. Nagyon tetszett a szórakoztató programok, oroszlánfókák és papagájok.

Összes városokban mentünk, kezdetének és végének gyorsan. nem volt egyértelmű határ. A természet nagyon festői. A hegyek, az út nagyon meredek, éles kanyarokat és halad.

A második napon bérautót megnéztük a vulkán Teide. Mászás közben a hegyekben, láttunk egy csomó különböző táj. Fenyvesek, sima fagyasztott és repedezett láva fekete homokos sivatag fölé magasodó hatalmas sziklák.

A Teide vulkán is, sajnos nem sikerült, mert a sorban a felvonóval fel a hegyre kellett állni 3-4 órán keresztül a napot. Úgy gondoltuk, úgy döntöttünk, hogy sokat veszít, és hajtott tovább. Útközben mi vonzott, akik zsúfolt körül a lépcsőn a szikla. Kiderült, hogy azok kézzel táplált vad kis gyíkok. Gyíkok voltak hossza nem több, mint 20 cm. Azt hogy a tenyér darab gyümölcsöt, gyíkok, körülnézett, felrohant, vette a darab, és elszaladt. Nagyon érdekes és izgalmas látvány.

Amint megvan le a hegyekből, mentünk keresztül a város Icod de Los Vinos. Ott megállt, hogy úszni egy nagyon festői öbölben a sziklák között. Ez a strand található az északi oldalán, a sziget, így a nap szinte nem volt. De a sziklák a parton valahogy meleg.

Miután a dip az óceán és egy snack, mentünk a Camel Club lovagolni egy teve. Úgy nézett ki, az alábbiak szerint. Az emberek várják a lakókocsi öltözött arab sejkek - fejkendőt és hosszú ruhák. 20 percenként, a Tevekaraván távolodik az állomástól, és átmegy a parkban. Ebben az esetben a hátsó teve szinte hozza a fejét a vállára vperedisidyaschego személy.

A harmadik napon már régóta gondoltam, hová megyünk. Úgy tűnik, minden zengé ... Úgy döntöttünk, hogy a strand Teresitas közelében, a sziget fővárosa, ahol 30 évvel ezelőtt hozta homok a Szaharában. Ezután egy ideig, és hajtottuk skorpiók skolopendry. Amikor odaértünk, lehetetlen volt állni vagy feküdni, vagy ülni, mert erős volt a szél. Felemelte a homokot, ami nagyon fájdalmas hit minden testrészét. Habozás nélkül azt összecsomagolt és elment az úton tovább a hegyek. Átadás másik labdát alján láttunk egy gyönyörű strand, amely úgy döntött, hogy hívja a délutáni friss halat a legközelebbi falu.

És itt vagyunk, jól táplált és elégedett jött a partra, hogy a hegyek. Tedd az autót a parkolóban, és sor került, nem messze a bejárattól a strand, szét egy törülközőt, és tegye az esernyő. Először mentünk úszni egyedül, és megállapítja, hogy napozni. Amikor hazudik, elkezdték vizsgálni az emberek, akik körülöttünk. Kiderült, hogy mi van a vadon élő nudista strand. A távolabb a belépés a strandra, a kevesebb ruhát voltak a nyilvánosság előtt. Mellettünk voltak a srácok, akik lassan és szerzett jambs. Mintegy uralkodott boldog és gondtalan nyugalom. Mentünk együtt úszni. A parton volt 5-7 percig. Miután kiértünk az óceán közelében ülő férfi intett, hogy már valami lopott. Később megtudtuk, hogy mi nem az összes készpénzt (körülbelül $ 1,000), valamint egy digitális fényképezőgép. Is vette a nadrág, amelyben feküdt a kocsikulcsot. Habozás nélkül, hívtuk a rendőrséget. A rendőrség nem beszélt spanyolul. Úgy hívják a szolgáltatást AVIS, és szívesen vette az autót. Sőt, mi hagytuk, hogy az autó után, a kijelölt időpontban. Shorts a kulcsokat később rájöttünk az út mentén. Legfőképpen kár volt a képek azt naschelkat lopás. Legyen óvatos és éber. A strand néven Playa las Gaviotas. Voltunk frusztrált, dühös, és utálom egy pillanat alatt minden, a spanyolok és a kanartsev együtt.

A következő napon, nincs pénz és a kamera, mentünk egy hajóútra korábban kifizetett. Az óceánban, láttunk delfineket, bálnákat, félelmetes sziklák, vásárolt egy csónakot, és ebédeltünk ott. A legmeglepőbb az volt, hogy amikor dobtak egy csónakot kenyér különféle halfajok szó harcolt minden morzsát. Talán halászatról van egy nagyon érdekes. Az összes többi pihenés napja töltöttünk a medence, úszás a tengerben és étkezés a közeli éttermekben.

2 nappal az indulás előtt, azt követően pénzt felvevő hitelkártyák, bement a vízbe park, ami nagyon jó, és a többi hajtott mindenféle csúszda.

Ez a nyaralás kiderült gazdag.