A területen a Fekete-tenger

Útvonal együttes követelményeinek a Szeretett bármilyen született a lehető legrövidebb idő alatt, és a kitartás. Saját erőnlét szükséges harmadik napon az út közelében, Volgograd, azonnal zuhany és egy tisztességes éjszaka (nem az erdőben), mint aludtunk már két alkalommal a „sötét, feküdjön le.” A hátsó ülés Novoszibirszk elindultunk, hogy a szék dönthető, akkor aludni.
Zuhany és parkoló, száz rubelt. BOLDOGSÁG.

Mintegy bűnözők. Valahol az út Moszkva rohant hozzánk egy ember hadonászva (és csak a bal reggeli után az erdőben ültetvény). Kedvenc fékezett (elnyűhetetlen vezető szabály „segít a szomszéd az úton”). Shaggy szakállas például törött orosz bemutatkozott tévedt Jordanian. Ezt követte a kaotikus kérdések irányába Moszkva, a benzin ára, a pénz a kártyán, és ha adunk készpénz, pukkanó az anyákat az ujjával ... A közepén a panasza, bekapcsoltam a megafon ( „menjünk! Semmi! Ne adj semmit! Gazuy ! ad kakukk! „). A kedvenc magyarázat megfordult és elment, és mögötte jordániai húzott egy másik autó. Ezután Kedvenc jegyezni, hogy kiderül, van egy tetves piaci hang és fogalma sem volt róla.
Mi mást érdekes ahogy van ...

Összesen 3,5 nap. 4300km. 3 éjszaka. Azon a napon, 1000 - 1200 km. Fel kell gyorsítani a 120 km \ h-val több raj nem akar. I, valóban, és 120 nem akarta, de a sikolyok „90! Nincs tovább! Szabályok! Azt akarom, hogy ott él! Ne előzni egy kamion (opció - lakókocsi vagonok)! „Figyelmen kívül hagyták. És általában ez a driver, és én vodyatel, nem megy karonfogva a hiszti. Azt kuss.

A területen a Fekete-tenger

Másnap reggel Anapa nem találtam semmi jót. Van egy kedvenc a vágy vad többi tivornya.
Utaztunk a Big Utrish - minden szanatóriumok.
„Ja, majd ... Gelendzhik”, mondta Kedvenc „Tudom, hogy van egy hely ...”. Azokon a helyeken, azonban voltak új épületek. Sokáig azt lehetett.
Általában a vad helyen találtunk. Lehet, hogy nem keres. Nem található a part ereszkedés, ahol sátrat.
Állt Divnomorskoe közelében Gelendzhik. Az én ragaszkodás (nagyon fáradt). Munka után a sok jelentések felszínre kemping „Arion”, és hálás vagyok, hogy neki a sikeres utam a tengerhez. Köszönöm fiú, aki mellékesen említette a létezését.
A területen a Fekete-tenger

19 nap a tengeren.
Pihenj így pihenni.

3.Pokatalis hajóval. Van Darling kicsit trükkös egy kötél mögött egy hajót, miközben nagy sebességgel szinte szörnyű történt - kezdte el a rövidnadrág. Volt, hogy kioldja és fogási gazemberek.

A területen a Fekete-tenger

4. láttunk sok érdekes dolgot.
Ez a rock vitorlát. Ki fog mászni, lesz boldog és egészséges. Persze, hogy emelkedjen.

Vízesés „Férfi könnyek”:

A területen a Fekete-tenger

Ki igyál egy kis vizet, Silushka férfi gépelt. Swim, gyűjtöttünk, hozta, előre hatást.

Nagyon tetszett a kirándulás Pshadskie vízesések.

Mikhailovsky át. Vicces történet jött ki ez a lány. Minden ivott vodichku és amíg piték vásárolt, nem volt ideje. Ezt követően, a vezető Anya mondta egy helyi legenda egy boldogtalan szerelem, kiegészítve azt a szavakkal: „És aki iszik e jar soha nem lesz képes változtatni szeretett.” Férfi sikolyok visszhangoztak a buszon, „figyelmeztetni kellett volna engem!”. Csinos nő kuncogott.
Aztán lovagolni a teherautó, fun, fröccsenő, kis folyók
A területen a Fekete-tenger

Aztán elindult gyalog, először nézett az ősi építmények - dolmenekről

Nos 4km séta a patak gyönyörű vízesések, küszöbök, rámpákat.

És a végén hozta a kóstoló helyiség. Minden annyira jó ...

A nyilvános strand egy kis vízzel sáros és rengeteg fekvő egymás táborozók nem okoz izgalmat, ezért úgy döntöttek, hogy keressen egy másik. Found. Miután egy sokk, én régen. Séta messze volt, de a hangulat nyugodt, az emberek udvariasak, és nem érdekel az egész. Általánosságban elmondható, hogy egyesült a természettel.

6. Walking. Nagyon érdekes példányok gépek találkoztunk, nem tudom megosztani a gyűjteményt.

És így, sőt, volt a nyaralás.

Az oda-vissza út.
Kiáltotta, s mit kell tenni, ne hagyja gumi. A terv szerint megálltunk Jelec Lipetsk régió (historical haza Favorite). Gyönyörű régi város.

És Lipetsk Tambov, Penza - Samara, majd ugyanazon az útvonalon, mint a profit.
Közlekedési rendőrök több mint nekünk, ne aggódj, nem volt baleset.
Az Urál, beborította az eső, és mi vagyunk az ország egész őszintén képes, hogy őt Novoszibirszkben.
A területen a Fekete-tenger

Ez az, amit az Urál a felhők menni.

Az eredményeket. Futott - 8850 km.
Bontás: a visszaúton, ablakokat törtek be az én oldalamon, így az elmúlt 2 nap Őszintén dolgoztak, csiszoló diákat rázás üveg konyhakéssel.
És felkeltek a következő éjszakát voltunk meglepve tapasztalta, hogy a raj elvesztette a jobb hátsó kupakot a kereket. Razzyava. De nem hibáztatom őt, hiszen ő már soha többé nem hagyja le.

Költségek: benzin - 21600 (ettünk sokat, átlagosan jött 9,5 liter 100 km)
A forgalom Fejlesztési Alap - 3000
Szállás a kemping (sátor) - 8600
Szórakozás - körülbelül 9000.
Nos, a kis dolgokat, hogy egy kicsit tovább tartott.

Ez minden, köszönöm az összes. Sajnáljuk, hogy a hosszúkás, de szerettem volna megosztani.

Ui Már az úton újra, szeretnék ...