A Mount Ai-Petri fotó leírása Térkép koordináta irányban, városnézés Ai-Petri, minden

Leírás: Mount Ai-Petri

A Mount Ai-Petri helyét veszi át az egyik fő előnye a Krím-félszigeten. A név a hegy volt köszönhető, hogy a kolostor Szent Péter, volt található az ókorban annak fennsíkon. A görög Ai-Petri - „Szent Péter”. A hegy tetején található a tengerszint feletti magasság 1234 m tengerszint feletti magasságban. Az elmúlt 200 évben a területet, ahol a hegy található, feltéve, hogy külső befolyás, így a ráta tenger szintje változik időről időre. Csaknem 150 ezer évvel ezelőtt közel Mount Ai-Petri működő vulkánok, melynek töredékei láthatók Foros, vagy a melasz.

Az ősi században lejtőin Ai-Petri voltak emberi települések. Jelenleg úgy lehet találni egy csomó sima dolgokat Paleolitikumtól, amelyek alapján a primitív emberek. Miután vége a XV században a síkságon a Ai-Petri megállt ember telepszik, és csak 1895-ben a hegy tetején épült egy meteorológiai állomás alapú képviselői a Pulkovo Obszervatórium a fizikai.

A felvonó, amely összeköti a sima Ai-Petri, és a part Mishor épült több mint 20 éve, és a hossza 3,5 km. A magassága a felvonó - 1152 m tengerszint feletti magasságban.

Ai-Petri és minden utazó megtalálhatja a dal szórakozás: kényelmes városnézés platform a szikla Szyszko, szikla Bedene-Kyr, egy barlangot Három szem, amely elérhető a nyilvánosság számára. Az oldalán az autópálya jaltai, meg lehet nézni „részeg” fenyőerdő - az ősi erdő a krími fenyő, amely szenvedett földcsuszamlások. Az aktív vendégek is ki tudja választani valami mindenki számára: lovaglás, teve lovaglás, hegyi kerékpár, terepjárók, siklóernyőzés, és képesek lesznek részt venni az újjáépítésben a háború alatt a második világháború és így tovább.

hasznos információkat

A figyelem a magassága 1200 méter 15 percet vesz igénybe.

A területen az alsó és felső állomás található árkádok alatt, és ajándéktárgy termékeket.

Felkapaszkodó / ereszkedni nem felvonóval, használhatja taxi, amely szolgálatban az alsó / felső állomáson.

A fennsíkon vannak kávézók, éttermek és ajándéküzletek. Itt egy további díj lehet mászni a híres fogak Ai-Petri, vagy sétálni a csodálatos természetvédelmi terület.

Óra:

minden nap, megszakítás nélkül. Az emelkedés 9-00 és 17-00, az ereszkedést 9-00 és 18-00.

Elhelyezkedés:

. Tel / Fax: +7 (3654) 72-32-42

Alsó Station: +7 (3654) 72-14-69

Hogyan juthatunk el oda autóval Yevpatoriya, Simferopol:

Útvonal „Miskhor” alsó állomása a felvonó:

Kövesse az autópálya Evpatoria-Szimferopol P25.

Egy félreeső falu területén, jobbra, és kövesse a H05 az elkerülő út mentén, Enyhén balra ezen maradva: a H05, majd jobbra ezen maradva: ul. Kijev / M18.

A körforgalmat a 2. kijáraton az M18, és továbbra is az utcán. Kijev / M18. 2 km után a körforgalomnál, hogy a 3. kijárat, és kövesse az utcán. Vernadszkij / M18.

Ezután továbbra is együtt w. South Coast / E105 / H19. Vegyük a jaltai autópálya M18 (E105), leküzdeni a Angarsk pass, kövesse az irányt a jaltai, Koreiz.

Egy fordulat a Koreiz balra és után 1.6 km w. Szevasztopol / T2709 / T2709.

500 m után, miután töltőállomások „TNK-TES” balra az irányba w. Simeiz majd balra a Rd. Simeiz. Miután 150 méter, a bal felemelkedik.

A távolság az útvonal Yevpatoriya -kanatnaya út Art. "Miskhor" 167 km, időtartama 2,5 óra.

A távolság az út Szimferopol -kanatnaya út Art. „Mishor” 96,5 km, időtartama 1,5 óra.

Hogyan juthatunk el oda autóval Yevpatoria:

Hegymászó Mount Ay Petri:

Kövesse az útvonal Yevpatoriya, Saki, a P25 / P25 út felé T0104 / T0104, Szevasztopol az index (miután Saki), jobbra és menjen tovább a T0104 / T0106 irányába Szevasztopol.

Elérte a Vilino, balra a második kijárat felé örömteli, majd jobbra és tovább irányába Bakhchisarai, akkor T2702 és a kereszteződésekben egy sort H06, jobbra, és kövesse az út lefelé a H06.

Miután a vasút és a falu. Lila, forduljon balra, és kövesse a T0117. By együtt. Tank kövesse a T0117 által a. Falcon, vadászat.

Miután a. Vadászat, jobbra, kövesse a jelzéseket és után 1.6 km balra 800 méter után van a leghíresebb hegyen a Krím-félszigeten.

Távolság útvonalon Evpatoriya- Ai Petri 139 km, időtartama 2 óra 20 perc.

Hogyan juthatunk el oda autóval Szimferopol:

Hegymászó Mount Ay Petri:

Kövesse a H06 autópálya dél felé az autópályán Szimferopol-Szevasztopol.

Miután elérte Bakhchisarai a körforgalom, hogy az 1. kijárat és marad a H06.

A távolság az út Szimferopol - Ai Petri 90,8 km, időtartama 1,5 óra.

Hogyan juthatunk el oda busszal jaltai:

2. Az autóbusz állomás jaltai kap egy közvetlen buszjárat a Jaltában. A buszmegálló a jaltai № busszal 102 és eléri az alsó állomása a kötélpálya „Miskhor”.

Az utazási idő körülbelül 4,5 -5 óra.

Hogyan juthatunk el oda busszal Szimferopol:

2. Az autóbusz állomás „resort” (w / w állomás) menjen busszal „Szimferopol-Jalta”. A buszmegálló a jaltai № busszal 102 és eléri az alsó állomása a kötélpálya „Miskhor”.

az utazási idő 3,5-4 óra.