előszó
Tegnap este, mielőtt megy felé Machu Picchu, úgy döntöttünk, hogy folytassa a megfigyelő fedélzeten néző inka főváros, Cuzco. Hosszú létrák fölemelkedének Cusco központja a hegy, ami az volt, hogy az utolsó naplemente ez a bájos város, turisztikai, szűk utcák kő falazat, tiszta zöld parkok és kertek, valamint a gyönyörű építészeti épületek a területen, ahol az inkák állandó több mint 3000 éves ezelőtt.

Volt egy tervünk: tudtuk, hogy a pénz Machu Picchu nem, így meg kell próbálni a besurranó ingyenes.

Felkapaszkodott a megfigyelő fedélzetre, láttunk egy csoport magyar turisták a Moszkva, amely ütött ki egy beszélgetést egy pár percig.

Igen, mi vagyunk Krasznojarszk. Utazás évben. Nem, nem tudom, mikor érünk vissza, de minden bizonnyal a következő évben.

Megérkeztek a fehér furgon perui-vezető, aki beszélt jól oroszul. Leültem a padra, és Ira közölte a vezető, míg a magyar gyerekek töltöttünk a buszon. Öt perccel később a busz ment, és Ira mellém ült, de jön hozzánk, a busz ismét megállt, és az ajtó mögül egy férfi jelent meg. Az első MYL: „Valószínűleg, akarnak egy kört a központ”, hanem azt kiáltotta:

-A lányok és a pénzt, hogy van?
- Nos, ott van! - kételkedve azt kiáltotta válaszul.
- Ne habozzon, lányok! Ő kell, hogy segítsen!
- Mi nem dobja el! - kiáltotta egy kedves hölgy, aki ott ült mögötte.

Aztán elfogyott a busz két férfi, és egyikük ért minket $ 200, míg a másik elővett egy köteg százdolláros és adta $ 500. Nem hittem a szememnek, azt vette a pénzt, majd tegye őket a táskájába a szem alatti döbbent helyi kereskedők ajándéktárgyak.

- Sok szerencsét, lányok! - kiáltották, futás vissza a buszhoz.
- Istenem, köszönöm szépen! Azt sem tudja képzelni, mit jelent ez számunkra! Már csak pénz ennivalóra!
- De nem ezt!

Az ajtók zárva, és a busz balra. Nem hittük, hogy mi történik. Nem hittük egyáltalán. A pénz úgy döntött, hogy újraszámolja a haza, mert nem akarta, hogy még több figyelmet.

- Azt hiszem összeg, van $ 300, - mondtam Ira - 150 $ minden.

De otthon kiderült, hogy adtak nekünk 700 $, hogy $ 350 személyenként! Kérdés, hogy Machu Picchu most látható egy másik irányból, mivel ez a pénz jött hozzánk, hogy csak. Elvégre ez történt csak tegnap este Cusco, holnap, amikor volt egy hosszú út autóstoppal a faluba, ahol egy túraútvonal az ősi város az inkák.

Ira tegnap azt mondta a mondatot: „Úgy kell elfelejtette minket, és mi fog emlékezni rájuk egész életemben.”
Sőt, tudod már szó szerint kifejezést, hogy a magyar széles lelket. És nagyon nagylelkű.

Hogyan lehet eljutni Machu Picchu
Azt olvastam, hogy Machu Picchu kerül egy pár száz dollárt, ha vezetsz Cusco, és ez így van. A legolcsóbb vonatjegyet Oyataytambo költségek $ 62 egyirányú, de ez a falu még mindig szükség van, hogy a buszok. Rendes jegyek Cuzco kialszik területe száz dollárt, és több osztályától függően ugyanabba az irányba, de vannak buszok a nevezett helyre Gidroelektrika, két órával a Aguas Calientes (innen származik a nyomvonal MP). Minden fordítva ez: Cusco-Oyataytambo Santa Maria Santa Teresa Gidroelektrika és 2 órán át sétáltam a vasúti síneket, hogy Aguas Kalenetes. Itt meg kell alkudni, vannak legendák, hogy valaki kialkudott és $ 3, de fog megjelenni a rendszeres jegy 30 sókat vagy 9 $. Bár ezt az információt más emberek szájából, mert tettünk ezen az úton stoppolás. Barátunk elért 18 sót Santa Teresa és 6 óra Aguas Calientes gyalog, de ez egy ritka rekord! 5 sók a buszon a Santa Teresa a Gidroelektriki vagy akár 2,5 pácolás ha storguetes.

A házból Cusco at 07:30, vett egy busz 1 só az indulás előtt az úton, és onnan az első fogás, vezetőfülke, hogy megtette nekünk Urubamba ingyen. Urubamba Egy pár perc alatt meg kell találni egy másik taxi a kolumbiaiak, hogy Oyataytambo.
Oyataytambo nagyon szép és hangulatos kis falu, híres régészeti ásatások az ősi civilizáció az inkák időszakban. Belépő 70-sók, de az épületek jól látható az út, amelyen mi volna, hogy hagyja el a várost. Felkapaszkodott a hegyre, hogy a szomszéd faluban, vettünk enni egy boltban az út mentén, és már 15 perc után elkapta a fehér furgon a turisták, akik szintén elvitt minket egészen a szabad Gidroelektriki. A Gidroelektriki volt már 14,50 nap + 2 óra séta Aguas Calientes.
Összesen: 0 rubelt az úton. Az oda-vissza út autóstoppal még gyorsabb, bár megváltozott három autó. )

Az élet Aguas Calientes
ágy
Számos helyen, ahol lehet élni 15 sókat egy személynek, illetve 4,5 $, de a költség a luxus szoba káddal, ahol a forró vizet öntenek szent, valamint TV-vel, puha ágy, fehér törölköző és egyéb vayfay luxus érdemes 20 sók személy 6 $. Plusz, végül, de nem utolsósorban, hagytuk, hogy a konyha után este hét!
Azért választottuk az utóbbi lehetőség, nem alszik a kollégiumban (ágy) vagy gyanús szállodák.
élelmiszer
Van népszerű a helyi kávézóban akció. A gringo menü
Salt 10/3 $ szokásos hamburger sült krumplival, salátával és ital
Só 12 / 3,6 $ dupla burger ugyanazzal
Só 15 / 4,5 $ tripla burger ugyanazzal
Lehet, hogy egy vegetáriánus! Tetszett az ízletes és nagy adag :)
De a legolcsóbb a piacon
8. menü sók vagy $ 2.4 - leves, főétel és ital.
Vettem 6 sók vagy $ 1.8 - tortilla zöldségekkel, salátával és hasábburgonyával. Nagy nagy részét.
Akkor főzni otthon
1 $ lehet kapni a 7 tojás, és forraljuk, mint mi, és enni kenyérrel - 3 tekercs 30 cent.

Mit nézzünk meg?
Mariposario - vagy Butterfly Garden - $ 3 bejárattal, beleértve a részletes túra vezetővel, aki megmondja, hogy a 4 lépésben az élet lepkék: tojás, hernyó, báb, lepke. Ekkor az akkor repül szép nagy lepkék, amelyek több mint 300 faj.
Hot Springs is 10-sók vagy 3 $. Törölköző és fürdőruhák lehet bérelni a faluban.

Machu Picchu
Jegyek megvásárolhatók a középpontjában a hivatalos szerv közel a Plaza.
128 só / $ 39 - Machu Picchu
Sol 142 / $ 43 - Machu Picchu és a közeli hegyi
A Vainu Picchu jegyek számoltak fel három héttel előre.

Kiderült, a legolcsóbb túra néz ki:
Autóstoppal oda és vissza - ingyen
Éjszaka hűvös hotel - 6 $
Machu Picchu - $ 39
Összesen: 45 $, és ha azt szeretnénk, hogy menjen busszal oda-vissza, akkor a $ 63.
Nem úgy, mint ez a hihetetlen pénz, ha belegondolunk.

Véleményem
Mi töltött 3 és fél órát egy MP, de hosszabb ideig, és csak most kezdődött el a nagy felhőszakadás. Ügyeljen arra, hogy menjen a híd az Inka Nap kapu, és sétálni a legősibb város képviselő. Plusz lesz ideje, hogy egy snack (MP nem), így akkor sem elrejteni a bokrok és enni ebédre, vagy visszamenni a terület megszerzése kiléptető bélyegző, és enni előtt pénztárgépek.
Az emelkedés egy óráig tartott az egyik irányba, a másik pedig egy óra alatt. Az MP kell hagynia nagyon korán óra 5-5,30 reggel, mert 12 nap után már futva felhők és az eső megkezdődhet.

Meg lehet próbálni, hogy menjen tovább ezen az úton.
Akkor jött a MP, hogy egy jegyet a srác (jegykiadó tervezés folyamatosan meyanetsya), hogy holnap megy a MP, filigrán. Aztán táplálja haver, hogy a jegyet, és keressen újra piros pecsét. Nyomtatás ezeket a jegyeket, melyek megváltoztatják az adatokat a saját. Szóval
Az első bekezdés őrző jegyet meg röviden, ezért funkciók nélkül nyomtatott jegyet bélyegző.
És a második pont őr a jegy nem lesz megvizsgálva, ha már van egy piros pecsét! Csak nézz, és elmúlt. Ezért csak azt mutatják, a jegyet a bélyeg és azt mondják, hogy ki vásárolni a vizet a komplexum.
Mi nem ellenőrzi ezt a módszert, ahogy ez ebben a pillanatban. Kimentünk, mi tesz egy pecsét a bejáratnál, és senki sem olvas jegyeket, de csak nézett a jelenléte a sajtóban.
A lényeg az, hogy ez az ember, akinek a jegyet szeretne beolvasni, így a komplex egyszer a WC vagy a víz, így ő volt a piros pecsét.

Sok szerencsét! Nagyon örülök a MP és Aguas Calientes, ha gazdag vagyok néni, akkor ott élni egy pár hétig. )