A Krím-félszigeten, a kutya hagyja, hogy egy dzsip

Útvonal: Budapest - Voronyezs - Krasnodar - Tbilisi - Port Kavkaz - Yevpatoria - Olenevka (Cape Tarkhankut) - Szevasztopol - Bahcsiszaraj (Mangup Kale, Chufut-kel) - Alushta - Sudak - Koktebelbe - Feodosiya - Shelkino - Port Krím - Krasnodar - Tbilisi - Voronyezs - Budapest

Way - 5000km. 14 nap.

28000r benzin, akinek égett majdnem 1 tonna. Fogyasztás 17-20 liter 100 kilométeren.

Machine - által készített Chevrolet Tahoe.

Kezdjük autotourists. Mögöttünk utazás Közép-Ukrajnában, a Köztársaság Karélia és a voronyezsi régió. Van egy nagy autó, egy nagy kutya, és a szomjúság a felfedezés új helyeket és új barátokat.

A mi rövid története távolsági utazás, akkor arra a következtetésre jutott, hogy be kell vezetni éjjel: kevesebb autó, kevésbé drága fizetős utak, és hűvösebb. Mivel az útvonal volt festve idő: éjszakai utazást, a délutáni alvás, és főleg a barátokkal és rokonokkal, akit a hatalmas országban bővelkedik minden sarkon.

Hagyva az apró részletek és köztes megálló, indulnak a megközelítések a Krím-félszigeten. A port „Kavkaz” Mi érkezett a reggel. Pontosabban nőtt az sok kilométernyi minden. Mi (mozgás időben 20 méter óránként), és egy velünk szemben túra a buszok, taxik, személygépkocsik - segélyezettek blatniki. Általában ez legyen könnyű elfogadni. 19 óra múlva már felszállt a kis komp „Nikolay Aksenenko”, és elindult, hogy a Krím-félszigeten.

A másik oldalon kezdett eszeveszett versenyt. Az oszlop a 200 jármű különböző részein Magyarországon (még a Hanti-manysi és Jamal-Nyenyec Autonóm Körzet) tépte mélyen a félszigeten.

Az utolsó erőfeszítést, hogy két éjszaka elérte Zaozernoye falu közelében Evpatoria. Mi már lefoglalt egy szobát egy pár napig. Reggel látni lehetett egy szép udvar medencével, egy tengeri virágok cserépben, mind a csempe. Mi etetjük reggeli és mentünk a „vad” strand. Tenger, hullámok, a szél és a törmeléket. Sajnos, ez a hiánya az ilyen strandok.

A Krím-félszigeten, a kutya hagyja, hogy egy dzsip

Miután megkapta az első díjat az elevenség tenger, mentünk Yevpatoria, ami lüktet az élet. Zaozernoye ideális kisgyermekes családok és az idősebb korosztály és a szórakozás a városban. Mi rajtaütött egy halak száma a központi piacon (hal képen kerül nekünk egy kicsit kevesebb, mint 300R), és elment a tó partján Moinakskoye hogy értékes terápiás sár. Mi húzta a sátrat, hogy egy asztal, székek és egy piknik. És várt el a hőt.

By the way, a sok hagyományos sárga hordó tervezet kuvasz. Sajnos, ezek sört öntenek nem tér el a hordó. Az íze túl édes.

Másnap beköltözött a távolságot a Krímben Cape Tarhankut a Olenevka. Az ideális hely a búvárkodás, snorkeling, szörf és kiting. Itt, a tiszta víz, állandó szél és a gyönyörű sziklák. Sok „vad” helyekre. A legtöbb Olenevka fehér homokos strandok, de valamilyen oknál fogva a hideg vízbe.

Tudtuk, hogy állapodjanak meg a szállás 300 rubel, de mi inkább egy romantikus éjszakát a „vad” sziklás parton a csillagok alatt. A város megvette a fát, úgy tűnt, és a rendelkezések. Főzet tészta húskonzerv, ivott egy kis teát, és esett az alvás egy fárasztó nap után, és a kutyánk ment fogni rákokat egy álom.

A Krím-félszigeten, a kutya hagyja, hogy egy dzsip

Miután a búcsú úszni, akkor rohant Szevasztopol. A navigátor vezetett bennünket, hogy a vendégház a legrövidebb út, de a valóságban, meg kellett leküzdeni hihetetlen Moszkva szabványok ereszkedés és kapaszkodók a földúton.

Séta a vízparton a Szevasztopol rendben, amíg néhány nagymama nem kiabált velünk, mondván, hogy a kutya séta tilos. Míg az ilyen jeleket a bejáratnál, akkor nem vette volna észre. Lehet vitatkozni ezzel a hozzáállással, azt mondják, nem vagyunk járni, és járni, akkor szájkosárral és szar nem adnak neki. De vannak emberek, akik a saját véleménye van az ellenség ellenzék mindent. Befejezése után egy séta a központi része, mentünk megnézni a katonai hajók és tengeralattjárók a South Bay. Park, ahonnan egy jó áttekintés, szennyezett erdő sehol. Vacak alatt minden bokorban.

Sebastopol mentünk Bakhchisaray, hogy nézd meg a kőzet található. A Mangup Kale tatárok vezet túrák terepjáróval és lóháton. Azt nem volt hajlandó, és egy másik, ahogy a dzsip van saját, és a kutya huligánok lovakkal. A tulajdonos egy helyi teaház üdvözölt bennünket Szeretettel és elmondta, hogyan lehet eljutni a szikla város. A kongresszus a tartalékot, ahol az Mangup Kale erdészek Niwa elzárta az utat, és hogy egy árban a tatárok, amelyek hordozzák a turisták a UAZ. De nálunk, nem a pénzt, mondván, hogy ők szeretik Vengriyan útitervet, és felbukkant.

Néhány eltéved a hatalmas mennyiségű drága, mentünk a férfi barlang kolostor látogatott barlangokat hippik és vissza a turistaúton a barlang város. Házak a város vágva az alapkőzet, és a szélén a szikla. Kis takaros kis szoba, a lépcsők és folyosók nem látható az első, mert a bozót. Ezen kívül van több ember ezen a helyen 10-ig, majd beugrott a földre, majd megjelent a szélén a szikla.

Köszönetet fogadó útvonal a teaház, ebédeltünk stabil részei kebab, burgonya, saláták, helyi gyógynövény tea egy kis édesség cukor helyett. (P 700 két).

A Krím-félszigeten, a kutya hagyja, hogy egy dzsip

A Bakhchisarai egy csomó, hogy a főbb turisztikai látnivalók - a kán palotáját, és a szikla város Chufut-kel. A hálózat nincs útvonal a talpfa a nehezen elérhető helyeken az érdeklődés. Itt zaplutali. De a sors úgy megismertem Ványa bácsi (Ivanom Frolovym), a helyi őre orosz külvárosában - a hely, ahol a holttesteket temették a magyar katonák krími háború idején. Ez volt az, aki javasolta az útvonalat Chufut-kel.

Miután megmásztuk a hegyet, ahol a szikla komplex jöttünk ellen a zárt kapu. Ők közel a 17-kor nyitott 9. A nap még mindig magas, és úgy döntöttünk, hogy a komplexum körül körül. És nem bántam meg! Láttunk egy hatalmas faragott a szikla pit, barlang erkélyek, megtalálta a régi zsidó temető. De a régi hidraulikus mérnöki csoda mérnöki már nincs meg a zárt ajtók mögött.

Az este hátralévő részében táboroztunk, felmelegítjük tea alkohol pirulát, és élvezni a kilátást.

Reggel azt találtuk, hogy nem mi voltunk az egyetlenek, akik az éjszakát töltötte a kapunál. Bár ítélve a lemez másik oldalán a komplex nem megengedett. Mert mi hajtott a elefánt a vadonban, és még soha nem látott. Elvégre, ha igazán akarod, akkor.

Belül a komplex Chufut-kel patchwork épületek különböző időszakokban. A VIII században, a XVIII században, és úgy tűnik, hogy még később. A teljes készlet kultúrák: zsidók, keresztények, muszlimok. Ez a hely meglátogatott császár Alexander III és felesége, valamint a trónörökös, a tartósított emléktábláját.

A Krím-félszigeten, a kutya hagyja, hogy egy dzsip

Megereszkedett pálya kő (.) A fő utcán voltunk nyűgözve. Jobb és bal szakaszon kő kerítés. Minden jó állapotban. Mintha a javításokat elvégezni a közelmúltban.

A következő napirendi pont a mi útvonal volt a Márvány-barlang (az elérési utat a falu Marmara), amely 14 km-re Szimferopol Alushta oldalon. Útközben, már beugrott a Bird Park, nagyon kellemes hely. Vannak egzotikus papagájok, baglyok, ragadozók, kacsák, hattyúk, nyulak, és még kézzel disznó. Bejelentkezés 100R és kutyák nélkül.

Miután a hegyi-barlang bejáratánál a Krím Alushta kezdtük kellemetlen kaland. A benzinkútnál valahogy tegye le a fegyvert 95go benzin helyett 92, és töltött 10 liter, ebből 2 egy paraszt a palackban. Férj pénztáros égett tartályos és helyreállítani az igazságosság. Aztán megálltunk a külvárosokban Alushta Guest House Alsó Kutuzovka. Az öröm, a meleg fogadtatást a tulajdonosok ráz reggel vágva kerékpárokat csomagtartó. A háziasszony kérésünkre, hívja a rendőrséget. Megérkezett csoport, összegyűjtött bizonyítékok, tanúvallomások, és elment a „próbálja körülnézek még.” Nos, mi kell nézni, nincs nyoma. Így jött és ment. Valahol 20 perc után a hegyi úton, fékbetétek magukat érezni. Miközben mi forgattunk a kereket, és megnézzük, mi volt, egy férfi hívott, és azt mondta, hogy talált a motorokat. Miután teljesítették a kijelölt helyre, akkor igazából a kerékpárokat. A férfi megkérdezte, hogy egy nyilatkozatot a rendőrség, és nem neveket. Rend fáradt ez a történet, örültünk, hogy a veszteség vissza, Dali Robin Hood papír hála és elment a rendőrségre, hogy lezárja az ügyet. Lehetőleg ne maradjon a déli külvárosában poggyász, és a meghajtó az érték az udvaron.

Mivel ha nem akarja elhagyni Alushta, de a fékeket a mi 2,5 tonnás elefánt nem kiállta a tesztet a krími szalagokat és a meredek lejtőkön. Miután égett szag a kerekek alá, a fékek vált istoshno sípot. Ennek eredményeként szinte az egész (peremén Moszkva) ment a pad csere. Az áldás volt tartalék, mint az amerikai autóipar nem becsület kérdése. Servismeny azt mondják, hogy meglátogatta egy közös dolog. Hegyekben kell mennünk, hogy a 2. fokozatba.

Sudak erőd és emlékezetes bál este egy forgalmas utcán ajándéktárgyak, éttermek és diszkók. Look bíróság megéri, de a kutya kellett keresni egy helyet, ahol meg lehet úszni, valamint a központi strand eléggé erősen tele emberekkel. Kutya szerető Szudak semmi köze, kivéve, hogy csak a vár hasonlók. 150 rubel egy felnőtt jegy, kutya bevihető, de csak pórázon és anélkül, hogy belépne a múzeumban.

Minuv előőrs krími üdülőhelyen déli (Szudak, Koktebel, Feodosiában), elindultunk a Azovi-tenger a Shelkino. Ahogy közeledünk a köpenyt Kazantip hangulatunkat lett sivár, mint az időjárás. Mintegy uralkodott néhány elhanyagolás. Sok befejezetlen projektek, mind benőtt tövis. A fülkében Shelkino találni információs központ, ahol a csodálatos nő elmondta, megmutatta a kártyát, és azt tanácsolta célpontok. Ebéd után drasztikusan megszökött a felhők, és elkezdte strand idő. Gyönyörű homokos strandok, gyönyörű tengeri kagylókból és a meleg tenger Azovi lett egy nagy jutalom a teszteket. Az elmúlt pár nap töltöttünk itt és nakupavshis nazagoravshis a tatár öbölben mnogokillometrovom homokos part Kazantip öbölben.

A Krím-félszigeten, a kutya hagyja, hogy egy dzsip

Azt is meg kell beszélni a befejezetlen krími atomerőmű. Mi vándorolt ​​át a romokat neki. A látvány lenyűgöző.

Fordított útvonal - a Kerch kezét. A várakozási idő a berakodás a komp - 04:00. És a másik oldalon az őszinte kívánságát erők a jó és a többiek, akik álltak a dugóban az átkelés 20chasovoy Krím-félszigeten.

Krasnodar, megálltunk éjjel enni a híres gyorsétterem. A külvárosokban a központ, csodáltam ezt a várost. Kitűnő közúti széle körül, és a középső ilyen krasotischa. Neat terek, sugárutak, utcák és házak. A jó világítás. Nem egy példa az azonos Voronyezs képest Krasnodar úgy néz ki, hanyag, üres és sötét.

Moszkva, megérkeztünk reggel, és még mindig nem hiszem, hogy utunk vége.

Ha kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba. Azt tanácsolom panziók és szállodák, ahol maradt a kutya, minden gond nélkül.